1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky De PS4 mogelijke problemen en oplossingen-thread

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Kevf, 17 nov 2013.

  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Fuck zeg, balen man....en je was nog wel zo blij.
    Ik las gister op Budgetgaming dat er in verschillende Media markten losse verkoop was (Almere en nog een paar)....misschien een poging waard als je er 1 in de buurt hebt.

    EDIT: ah, zie dat je in Almere woont...hopelijk hebben ze er nog 1 voor je!
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Geregeld, ik stuur die van Amazon terug (zag op de retourlabel dat het gewoon naar een adres in NL gaat) en ik heb de MM in Almere een PS4 apart laten zetten. Die ga ik vanavond ophalen. Ik kon niet meer tegen die error code.
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Snap ik, dan weet je dat er iets niet goed zit, ook al heb je het niet bij elke game, je gaat het je wel afvragen bij elke game die je erin doet of het weer gebeurt...zo wil je niet gamen, en tenslotte is het toch 400 euro.
    Daar moet je geen risco mee nemen.
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Vreemd Cyrax, ik had er ook nog nooit van gehoord. Misschien maar beter ook dat je voor een Nederlandse PS4 gaat.
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Precies, als het een uurtje goed gaat ben je al blij, Fuck dat, zo is het echt niet lekker gamen.

    Nee, ik vind het echt heel vreemd. Het viel me op dat veel Engelse en Amerikanen die shit hebben. Ook wel wat Nederlanders, maar niet zo veel. In Engeland en de US staan de fora er vol mee.
     
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Was er niet iets mis met de zendingen bij Amazon?
    Kan me herinneren dat in het begin van de release veel foute consoles van amazon kwamen...
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dit was een nieuwe bundel met infamous. Denk het niet
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nieuwe ps4 opgehaald. 3 uur gegamed, geen error. Ziet er goed uit dus. Bij mijn vorige ps4 had ik de eerste avond al 10 errors.
     
  9. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Dat is chill man!! Blij dat je zo snel een nieuwe kon bemachtigen.. Enjoy
     
  10. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zet Rayman Legends aan, dit werkte. Ik wilde vervolgens kijken of ik de taal in de game ook kon wijzigen naar Engels, toen ik dit bij de invoertaal van de ps4 wilde wijzigen. Kreeg ik een melding als: 'cannot start this application' bij het opstarten van de game. Na het schoonmaken van de disc, system herstart en o.a. applicatie verwijderen, heb ik de taal weer naar Nederlands gezet.

    Toen werkte de game weer, vaag!

    -Ik heb trouwens het volgende issue: Als ik een game in m'n PS4 stop en er later weer uithaal, heb ik een verticale streep op de disc. Het is geen kras, want ik kan het eraf vegen. Kan dit soms komen doordat de ps4 net uit de verpakking is en nog moet warm draaien?
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2014
  11. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Heb 2 PS4 controllers sinds de release, en bij ze allebei laten ze sinds kort van dat zwarte spul van de sticks los.
    Moet ik mij nu zorgen gaan maken? :+

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Je moet ook niet zo hard schuren over die pookjes. :+
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat is volgens mij de enige echte klacht over die controller. Ik las als oplossing om van die grip dingen erop te kopen voor een paar euro.
     
  14. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Klopt het dat de recentere PS4 controllers dit niet meer hebben? Werd toch gefixt ofsoiets:{
     
  15. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Zou me geen zorgen maken, bijna iedereen heeft het :+ Dit valt uiteraard gewoon onder de garantie dus even een belletje met Sony en je kunt ze omruilen.

    Heb zelf de Huma analog caps gekocht voor een 10tje bij de Game Mania, krijg je 4 setjes met verschillende hoogte en textuur.
     
  16. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2014
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Als Sony zo makkelijk is mbt het ruilen waarom dan van die opzetstukjes halen. Gewoon om de paar maand nieuwe controllers claimen :+
     
  18. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Pffff, laat ze die Sharefunctie nou eens fixen. Nu al de zoveelste keer dat hij niet mijn laatste 15 minuten opneemt maar ergens halverwege afbreekt. Dacht wat leuke tutorials gemaakt te hebben voor Thief.... Niet dus :/
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja, als je iets persé opgenomen wilt hebben zou ik altijd eerst vooraf handmatig de opname starten.
    Ik hoopte ook bij inFamous een clipje te hebben waar ik vrijwel een hele basis met 1 superpower gelijk helemaal platleg. Bleek dit het enige te zijn wat nog over was
    [​IMG]

    De screen die werd gemaakt toen ik naar het Share menu ging om te uploaden. 8)

    Maar het is per game anders. Zo zijn er ook waar ik nooit problemen heb gehad. :confused: Of de BF4 SP werkte perfect, maar de MP heb ik steeds niks aan die opnames.

    Maar ja, ik ben wel blij dat ie juist heeft opgenomen toen de game een kwartier op pauze stond. :+

    ...hopelijk helpt de komende patch.
     
  20. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Bij mij is controller 2 uit de PS4 Killzone bundel ook kapot, ook maar omruilen dus.

    De vervangende controller voor nummer 1 ziet er nog goed uit, heb het idee dat het rubber van deze ook minder zacht is.

    Vind het wel echt slecht trouwens van Sony, gaat ze heel veel geld kosten.

    Nu nog een fix voor de eject-loop bug en ik ben tevreden, komt die niet dan ruil ik de PS4 in de zomer om.
     

Deel Deze Pagina