1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Titanfall

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 7 jun 2013.

?

Voor welk platform haal jij Titanfall?

  1. Xbox One

    64,2%
  2. Xbox 360

    20,5%
  3. PC

    15,2%
  1. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Als een titan geen shield meer heeft zie je sommige delen rood oplichten (vaak op de achterkant) als je een titan daar schiet is het een critical hit
     
  2. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    je moet met de charge rifle op het rode gedeelte schieten van de titan (dit zie je als het shield weg is) Vaak is dat achterop en voorop. Het verschilt wel per titan hoe makkelijk die te raken is.

    EDIT: Sjorrit was sneller :)

    EDIT. Nieuw filmpje van de afgelopen week. Gooser challenge 8)
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2014
  3. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    De beste manier is om je charge rifle te equippen en dan op een enemy titan springen, elk shot van de charge rifle telt dan als een critical hit.
     
  4. Bacci

    Bacci Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
  5. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Hij registreert behoorlijk slecht, het heeft wel eventjes geduurd bij mij, maar het is idd de beste manier.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind dat zo bs gerucht dat ze de 360 delayed hebben om One versies te verkopen. Als dat vanaf het begin het plan was geweest dan hadden ze nooit de eerste datum van de 360 tegelijk met de One versie gedaan. Dan hadden ze vanaf de eerste aankondiging al gezegd. De 360 versie komt een maand later. Dat delayen is nooit fijn dus dat gaan ze ook niet expres doen.
     
  7. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel als later bleek dat de grapichs/gameplay identiek op de 360 is/was.
    Dan halen mensen geen One voor deze game:D

    Al denk ik "als" die port op de 360 identiek zou kunnen, dan locken ze op bv lagere resolutie of fps op 30 om vervolgens te zeggen dat dat het maximale van de 360 was.
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2014
  8. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben er bang voor. 360 Titanfall zal denk ik precies het zelfde zijn als de One versie.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet het wel zeker van niet. Zal zeker sub 720p zijn en misschien 60fps. Gewoon een beetje zoals COD op de 360.
     
  10. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik hoop het. De soort ' Demo ' Metal Gear Solid. Was ook precies de zelfde versie als One versie.
     
  11. Bacci

    Bacci Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoezo ben je er bang voor, dat is toch juist mooi? :p

    Maar ik verwacht het ergste met 30fps, ik snap niet dat als het met cod 60fps kan waarom dan niet ook met dit spel? grafisch is het echt niet mooier dan bijv. ghosts op de next gen.
     
  12. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    X1 moet hogere kwaliteiten van games laten zien, en niet blijven hangen op de 360, daarvoor heb ik geen X1 gehaald. :)
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze hebben vandaag gezegd rond de 30fps op de 360.
    Game is wel mooier dan COD imo. Maar bij Titanfall gebeurd ook veel meer op het scherm dan COD wat ook meetelt. :)
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2014
  14. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Bedankt voor jullie reactie(xerofox ook natuurlijk), vind dat het maar onduidelijk is aangegeven bij de challenge. Wil allleen nog niet echt opschieten, zit nu pas op 7 stuks:eek:. Gaat zowat nog lastiger nu ik het weet, beetje te geforceerd. Alleen bedacht me net dat ik het beste zo'n satchel charge erop kan planten en dan cloacken en schieten van achter. Maar helaas kwam dit idee een beetje laat, probeer het morgen wel:p
     
  15. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Iemand die weet wanneer ze hem bij de mediamarkt in de winkel leggen of verzenden? Volgens de site is de leverdatum 10 april maar de officiƫle releasedatum is toch de 11e?

    Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk
     
  16. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Meestal hebben ze hem wel dinsdag onder de toonbank, alleen is dat niet bij de mediamarkt

    Send with Tapatalk HD for Android
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  18. VERTii

    VERTii Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Al weekje niet meer gedaan en teruggegaan naar CoD. CoD clan objectives eSports geeft veel meer uitdaging dan dit. Hoop dat wordt aangepast en er meer modi bijkomen. Qua maps en gameplay is het goed. Maar spel is veel te makkelijk.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  20. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Heb het ook al een aantal dagen niet meer gespeeld, denk dat ik zelf de game gewoon zat ben.
    Het was absoluut een leuke fun game (niet top) maar na 2 weekjes is het wel genoeg geweest.

    Voor mij weer terug naar Fifa 14 en AC.
     

Deel Deze Pagina