Er is toch zo'n controller-sloten-uitbreidings apparaat voor.. Die steek je in poort 1 van de PS2. Dan krijg je zo'n hoekig ding met 4 controller poorten.. En kan je met 4 spelers spelen.
In ieder geval zo'n flat-screen, 5.1 surround set En dan een xbox, gamecube, ps2, goeie pc en zo'n super lekker zittende stoel.
Mijn gameroom: 127cm Plasmascherm, DD5500 Creative Speakersset 5.1 Dolby Digital geluid. BTW, dit is niet alleen mijn ideale gameroom, dit is gewoon mijn gameroom. Hier heb ik dan ook wel ruim 3 jaar voor moeten sparen maar was het duidelijk waard.
zo n tv en dan een simpel 5.1 setje? mijne ideale gameroom: grote tv, super audio(5.1)set, veel consoles plus games en dvd's
Jazeker Waarom vraag je je dan af, nou simpel, geld was op Ben al aan het sparen voor een nieuwe 7.1 set
ik hoef nog geen 7.1 bijna niks ondersteunt het nog, die paar films misschien, ben blij met mn 5.1 set
ideale gamesroom?. Prototype xbox 2, ps3, gamecube 2 . Lekkere e3 babes erbij. en dan zit het wel goed
Wat vage foto's maar boeie is wel te zien wat er op staat. -82 cm Sony 100hrz breedbeeld (met natuurlijk bijpassend meubel) -Sony dvd speler -Marantz sr-6200 receiver -X-box -Gamecube -Bose 5.1 suround setje -Samsung 18,1 IT tft scherm -Logitech 4.1 geluids setje -Logitech wireless keyboard en mouse -mp3 spelertje Ipod 20GB En verder nog 1,5 meter dvdtjes, spv phone, stapel games voor Gc en X-box, en dan nog ergens een N64 en playstation met wat games.
vette room maarre geen multiplayer voor jouw zeker??? maarre ideale gameroom voor mij is: een damn groot zaal met overal boxen staan en dan keihard aan xbox 2 en alle spellen die uit gaan komen en uit zijn gekomen(toekomst dus ) ps3 gamecube?? en allemaal met 4 controllers en dan de lekkerste bankje in de wereld met allemaal lekkere babes (waarmee ik dan ook wel 'spelletjes' mee zal doen ) zo'n 5.1 box'jes' en dan allemaal online kunnen spellen en nog paar laptops op mn schoot (inkerschoot een babe rechter een laptop of toch allebei een babe????? met de grootste scherm ooit gemaakt some day....... i ... will..... make .... it......
mwah heb voor mezelf al de ideale gameroom er kunnen nog verbeteringen in komen uiteraard maar toch 70 cm tv p4 1,7 gig pc verbonden met kabel aan tv Xbox Playstation 2 Cube Xbox-Live Relaxbank Koelkast Airco Genoeg dvd's en movies voor een jaar non-stop kijken
Kangoo the Roo Euhm nee niet echt Thx Euhm waarom niet?? Als we multiplayer doen zetten we er meestal nog een tv neer... ik haat split screen