1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Titanfall

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 7 jun 2013.

?

Voor welk platform haal jij Titanfall?

  1. Xbox One

    64,2%
  2. Xbox 360

    20,5%
  3. PC

    15,2%
  1. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    die plasma rail is juist super easy. Het gaat echt om een kwestie van timen. Blijf een beetje achter friendly titans hangen. Zodra ze in gevecht zijn schiet mee. Als je ziet dat de enemy bijna doomed is, laad dan je rail gun helemaal op en schiet als critical. Dan gaat er ineens een kwart vanaf.
     
  2. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Dit is inderdaad de manier. Maar het is bagger dat het zo moet. Gewoon express weinig schieten, laat een ander maar eerst knallen, dan gaan om het af te maken. Wat dus 90% van de tijd bij mij gebeurd. Slaat nergens op maar ik begin het ook zo te doen.

    Ze hadden ofwel moeten doen wie het meeste damage doet krijg de kill. Of als je een Titan mee gekilled hebt dat hij sowieso voor je challenge telt. Ook al heb je een assist. ( bijv hij telt als je een titan 30% of meer hebt afgemaakt ook al heb je niet de laatste kogel ).

    Op deze manier krijg je inderdaad dat mensen express wachten met schieten en gewoon op het eind pas hun gun leeg rammen.
     
  3. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat ze dat in een update nog eens gaan veranderen.....

    je haalt het hele teamwork onderuit met dit soort challanges
     
  4. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    De challenges zijn het probleem niet. Gaat erom hoe het in elkaar zit. Challenges vind ik juist leuk, beetje uitdaging. Maar dan moet de game wel goed in elkaar zitten. En niet dat je je gamestyle aan moet gaan passen aan die van een naab om kills te krijgen.
     
  5. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    Het valt echt wel mee hoor. Zeker die challenges dat je wapens moet gebruiken enzo. Ik gebruik heel vaak standaard de plasma rail gun. En geloof me, je kan 1 vs 1 ook makkelijk met dat ding winnen. Gewoon met een stryder, dropshield en cluster missile. Een dodelijke combinatie is dat
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat is eigenlijk de beste secondary wapen voor de Titan? Gebruik nog meestal nog gewoon Rocket Salvo.
     
  7. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    ikzelf gebruik altijd cluster missile. Die is echt supersterk, maar je moet er even mee oefenen. Ik vindt zelf rocket salvo het minst, maar ieder zijn smaak natuurlijk ;)
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Moet je met die locken of is dat die ene die blijft ontploffen?
     
  9. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    die ene die blijft ontploffen. dus vaak kan je die het beste voor hem op de grond shieten, of in kleine ruimtes. Nadeel van het wapen is dat je jezelf ook veel damage kan doen als je niet uitkijkt
     
  10. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    1 tegen 1 is geen enkel probleem. Maar net als in Gamemods als Last Titan Standing heb ik meestal gewoon 80% assists terwijl ik ze voor 90% afmaak. Dit is gewoon frustrerend en niet leuk. Jij doet alles en een ander krijgt de kill.
     
  11. Bacci

    Bacci Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
  12. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Stiekem ben ik blij om dit te lezen van jou en VERTii. Titanfall lijkt me geweldig om te spelen, maar ik kon deze keer de €60,- niet missen. Voorlopig vermaak ik me nog prima met BF4, vooral door het geweldige punten systeem voor kill assist en wanneer je voor de objectives speelt. Misschien dat ik Titanfall eens een weekje kan lenen want ik blijf benieuwd :).
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Speel het nog steeds met plezier. BF4 hoe tof het ook is het kan ook aardig druk zijn en je moet als het goed wilt doen geconcentreerd spelen. Titanfall is meer pick up and play.
    Het schiet lekker snel en makkelijk de bewegingen zijn vloeiend en de gameplay is gewoon tof. En de potjes duren ook niet zo lang. Vind het een heerlijk spel naast BF4.


    ------

    Sweet. :)

     
  14. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    Mooi. Kan ik verder naar gen 6 ;)
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zo. :p

     
  16. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Iemand al ervaringen met de X360 versie? :)
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Update is 88mb. Ah yeah. Gelukkig niet 3.5gb ofzo haha.
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2014
  18. lemon8

    lemon8 OldSkool NL

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    3
    Iemand zin on iets private match 1vs1 te proberen ?
     
  19. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Kan niet connecten met servers, meer mensen die hier last van hebben op de x1?
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Twitter Respawn.
    /edit: Zou daarom Long Beach ook nog niet online staan voor FM5. :{
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2014

Deel Deze Pagina