1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Creditcard (Rabocard/Mastercard/Visa)

Discussie in 'Games' gestart door MrLaurens, 12 mrt 2003.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    antwoord in 2 delen :)


    Deze word meestal vervangen .. maar dat hangt ook van de aanbierder af .. dus ik zou dit navragen bij jouw aanbieder ANWB

    Deel 2 op jouw nieuwe pas staat een nieuw verval datum deze moet je aanpassen in account management
     
  2. Ghost

    Ghost XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok ik heb een vraag,

    Ik zit nu al 2 weken op live.
    Alleen ik heb een vraagje over de credit card van mijn vader.

    Ik heb hem geleend, en natuurlijk toestemming gekregen.
    Dus bij de live registratie het nummer en de naam van mijn vader opgegevens die op zijn credit card stond. MAAR mijn ouders zijn gescheiden en hebben ieder een ander adres. Maar ik heb bij Billingadress mijn moeders (waar ik woon) adres ingevuld.

    Volgens mij is het geen probleem want anders kon ik niet op live.
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    op zich is het geen probleem ... maar je moeder krijgt nu wel de rekening van de card binnen ... je kunt dus beter het adres van je vader gebruiken
     
  4. BOND

    BOND cu on live :)

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    :) Morgen kan ik mijn CC ophalen eindelijk heb er echt veel zin in om LIVE te gaan:)
     
  5. Ghost

    Ghost XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    1
    @Fardo

    Dat is helemaal niet erg, omdat mijn moeder alle kosten betaald :)..

    We hadden een deal gemaakt, vader leent CC uit aan mij en mijn moeder betaalt dan alles (ook mogelijke betalende downloads).

    Maar ik snap niet goed wat je bedoelt met : ''maar je moeder krijgt nu wel de rekening van de card binnen ''.

    Dus krijgt mijn moeder een soort acceptgiro thuis gestuurd ofzo?
    Wil je het uitleggen alstublieft ?

    Many thanks!
     
  6. dj_raoul

    dj_raoul X-Box Racer

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Neej joh, je moeder krijgt geen rekening... het wordt gewoon van je vaders CC afgeschreven, en die vindt het terug op zijn maandelijkse CC overzicht...
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je moeder krijgt de brief van Microsoft (deze word naast het normakle credit card overzicht verstuurd) Het is echt beter om het orginele adres te gebruiken ... dus het adres van jouw vader.

    Het geld word van jouw vaders rekenig afgeschreven! je moeder moet het verschuldige bedrag naar je vader overmaken. Je moeder kan dus een brief van MS thuis gestuurd krijgen ... met een overzicht van welk bedrag er van jouw vaders cc afgehaald is.
     
  8. Ghost

    Ghost XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok prima!

    Bedankt Fardo voor de uitleg!

    Your my Xbox live hero ;)

    Thnz mate
     
  9. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    :mad:

    ik wil graag xbox live maar ikheb geen credit card. ik dacht dat mijn broer (19 jaar oud) er wel 1 zou kunnen aanvragen, maar hij is nog aan het studeren en heeft dus niet een inkomen van rond de 1000 euro per maand. Zijn er cards te krijgen waarbij studie finaciering voldoende is om er 1 aan te vragen, ik heb al lang gezocht maar er is overal een minimum.

    M'n ouders willen hun CC niet uitlenen omdat ze bang zijn dat ie gehackt wordt. tips om ze over te halen dat het risico zo verschrikkelijk klein is helpen niet, maar ik dacht: Misschien kunnen ze wel een extra card aanvragen, waar je maximaal 250 euro rood op kan staan, of in ieder geval een laag bedrag.

    Weet iemand waar je die kunt halen, zit zelf bij de postbank, ik weet niet of dat wat uitmaakt? Graag tips, want ik wil ook graag op Live :'-(
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    als je broer een rabobank studenten rekening neemt krijg je er een cc bij ... hoort bij het totaal pakket ... zelfs jongeren kunnen een cc aanvragen... zie ook ff pagina 1 van deze thread daar staan alle cc aanbieders op een rijtje
     
  11. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    ok das heel erg mooi dan :eek:
    ik ga er meteen naar de rabo om te informeren 8)

    thnx voor de tip :9
     
  12. Legola5

    Legola5 Lord of the Xbox

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    de creditcard gaat hier wel lukken na een beetje onderhandelen met me pa en had hem hierheen gestuurd om te lezen... alles verloopt goed

    nu alleen nog aan 30 euros zien te komen voor splintercell of morrowind

    binnekort zien jullie ook mij online :) :)
     
  13. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    8) ik vet veel lezen&bladeren.......is het antwoord niet te vinden...
    Heb wel een beetje kunnen vindnen in deze en andere threads, maar niet helemaal specifiek beantwoord.
    Is het 100% zeker dat het beveiligd is dat je het cc nummer over internet verstuurd?

    @legola5; wat wil je met morrowind online??
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Heb je dit stukje zeker gemist ... is al zeker een paar keer gequote

     
  15. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ dank u, dank u
    Fardo da live guru! :+

    was inderdaag overheengelezen.
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    No problem ..binnen kort komt er een FAQ dan staan de meest gestelde vragen worden beantwoord
     
  17. Legola5

    Legola5 Lord of the Xbox

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem,

    mijn ouders moeten 32 euries betalen voor een creditcard alsze dat voor mij willen doen. Maar dat willen ze niet, en zelf kan ik er niet 1 nemen want ik ben niet 18.

    Is er een mogelijkheid om iemand mij creditcard gegevens uit te lenen, met content download=off.

    Na 1 jaar maak ik het bedrag over op diegene's rekening voor de verlenging.



    // edit

    32 euro per maand lijkt me toch sterk?? waarom komt dit!

    Bij voorbaat dank,
    melvin
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2003
  18. Ghost

    Ghost XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    1
    Melvin,
    Iemand CC gevens uitlenen is nog erger dan een pincode uitlenen.
    Dus dat kan zo ie zo niet, tenzij het iemand is in de familie/vrienden/kennissen die er wellicht baat in ziet.

    Maar beste is je ouders over te halen, zo niet dan eigenlijk CC en als dat neit lukt houd het op [:)].
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    zie pagina 1 van deze thread daar zie je de kosten per jaar
     
  20. ViSiOn_

    ViSiOn_ new member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    creditcard

    Ik heb zelf een email gestuurd naar Microsoft Support (al een tijdje geleden) omdat ik zelf geen creditcard heb.
    Mij hebben ze gezegt dat men bezig is met het opstellen van andere betalingsmogelijkheden. Door middel van een gewone bankkaart te gebruiken maar ik denk persoonlijk dat dit nog héééél lang kan duren...
     

Deel Deze Pagina