Party Colors - Your party members and their titans now show up on the mini-map with green colors, instead of the normal blue colors that other friendlies use. Their names are also drawn in green on your HUD, the obituary text, and in the pre-game lobby. This helps you figure out where your friends are and what they're up to, especially in the heat of combat. Hier ben ik al blij mee. \o/Kan je eindelijk zien waar je party members lopen op de map en natuurlijk samen werken.
Ik kan nog steeds niet in een server met Titanfall en ik heb ook nog geen dlc kunnen downloaden voor Forza....... Klote.....
Haha, Titanfall was echt een leuke gave game maar voor mij was het voor even, ik ga me dan snel vervelen met zo een game. heb hem ook voor 60 dollar, meer vind ik de game ook niet waard met enkel multiplayer en de campaign moet je maar niet te veel van verwachten Als ik hem fysiek had, en je woonde in de buurt had ik je hem geleend, maar helaas ik heb digitaal en woon erg ver uit de buurt van jouw woonplaats.
Sinds ik vanmorgen met die update speel, is het spel al 2x gecrasht. Heb ik nog nooit eerder gehad. Het spel sloot gewoon af en ik werd teruggezet naar het dashboard.
x1? Ligt dan niet aan de game, maar aan de console. Ik heb het ook wel eens met andere games. Harde reset werkt dan het beste.
Even de YT app proberen weer. Niet echt boeiende vids maar vind het wel echt Titanfall. Zeker die tweede vid. Ipv de trap oplopen die gast op een andere manier verassen. Blijft dat echt tof vinden in Titanfall.
Nog niet genoeg mee gespeeld eigenlijk. Maar merk wel dat die sterk. Moet hem alleen nog optimaal gebruiken.
Zo lvl 50 geworden en ik blijf 50. Geen zin om alles weer opnieuw te halen. Kortom pretiege kan mij gestolen worden. Wat ik ook merk; Ik ben druk bezig met vlaggen overnemen en de rest van de team doet geen fuck. Ja, killen, maar dat heeft totaal geen zin. Erg jammer dit.
Vind het best leuk op de 360, alleen het was beter geweest als je minder snel een Titan krijgt, want soms is het te hectisch en het is niet echt speciaal meer als je een Titan krijgt, verder zorgt die hectiek met veel explosies voor fps drops. Op de 360 moet het aantal Titans echt verminderd worden.
Eerste DLC komt in mei zeiden ze net tijdens de PAX panel. Titanfall Expedition. Alleen maps. Game modes en de rest is gewoon gratis.