Is ie hier in Nederland al uit? Ik heb hem op een NTSC Xbox gespeeld en ik vind hem erg goed. Ik wil hem dus ook graag hebben, maar heb hem nog nergens gezien. Het spel lijkt grafisch veel op Halo en ik moet zeggen de AI van de tegenstanders zit zeer goed in elkaar, ze duiken weg enzo en komen naar je toe om je te grazen te nemen. Ik ben pas 1 voertuig tegengekomen (spacecraft, flighsim. stijl), dus ben eigenlijk wel benieuwd of er ook voertuigen ala Halo inzitten. Bedankt voor de reactie, MrX_Cuci
De PAL versie komt iets van 29 september uit dus nog effe geduld. Maar is de game de moeite waard want ik zit ook te wachten op deze game? Er komen nogal verschillende scores uit bij de reviews. En hoe is het flightsim gedeelte?
Ik vind het spel zeker de moeite waard. Er zit vrijheid in, al is die maar beperkt. Van de Frame drops waar ze het in reviews over hebben kan ik mij niets herrinneren. Dat flightsim gedeelte moet je een beetje zien als Star Wars Jedi Starfighter, maar dan uiteraard een korte versie. Ik kan me niet voorstellen dat dit de enige missie is waarin je vliegt omdat de controls tot in de detail worden uitgelegd. Wat mij betreft 1 van de betere SP games.
Join us... http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=26599&perpage=10&pagenumber=4 Kom er gezellig bij