1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Guild Wars 2 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 6 jul 2013.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wel heel matig hoor, mijn cultural armor staat niet in mijn wardrobe -_- twv ~ 10 gold.

    Mijn dyes:

    [​IMG]
    [​IMG]

    Met die dyes moet ik er wel iets leuks van maken. :+

    Nu nog mijn town clothes 'upgraden'
    En alle transmutation dingen omzetten naar charges.

    @Iedereen: Vergeet niet dat je vandaag 5 gratis charges kunt 'kopen' bij dat Black Lion Trading ding

    edit: Dat wardrobe systeem zuigt. En vooral die van je town clothes.

    Een tijd terug deze gekocht:
    [​IMG]

    Handschoenen, bril, vest en broekje. Zorgvuldig gecombineerd, want ze behoorden allemaal tot een andere set. Dit is hoe ik het wilde, ongeacht of jullie het uiteindelijk mooi vinden.
    Wat krijg ik er vandaag voor terug?

    3 outfits wat ik niet wilde en de bril is alleen nog maar als armor piece te dragen wat dus een charge kost.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    hm, al valt me nu pas op het screenshot op dat het me 0 gaat kosten. Geen idee waarom. Doet er niet toe, dit is niet waarvoor ik betaald heb. Ik heb betaald voor die combo van kleren!

    Nog iets moois: je kunt je townclothes niet een ander kleurtje geven. Tenminste, als ik naar de Dyes ga terwijl ik zo een tonic heb aangeklikt kan ik alleen mijn armor een kleurtje geven.

    Gelukkig kan ik deze nu ook in combat dragen?
    [​IMG]

    Ik kan niet zeggen dat ik helemaal tevreden ben over deze patch. 8)
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2014
  2. Dirk5

    Dirk5 Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben nog niet tevreden over de megaserver gebeuren. Leuk dat bepaalde maps nu drukker zijn, maar ik zit op een Engelstalige server dus zit niet te wachten op Duits, Spaans en Frans in de mapchat.

    Daarnaast heb ik mijn main nog niet echt naar behoren af kunnen stellen na de verandering van traits, vnv nog maar eens induiken.

    Wel ben ik tevreden met mijn gok betreffende het kopen van unidentified dyes. Heb er 250 gekocht voor 15-16 zilver en zag dat ze gisteren al weer op 22 zilver stonden. k ga minimaal voor een verdubbeling :)
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het is wel steeds erg aanlokkelijk om nieuwe outfits te kopen uit de store, want er zitten erg toffe bij. Echter is 800 Gems voor één outfit te duur. Ik ben al 2 keer gezwicht het afgelopen anderhalf jaar, maar dat doe ik niet meer. Hoe tof die outfits ook zijn. Nu zag ik ook weer een hele toffe light armor met allemaal vuur.
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik zag dat ik al 2 jaar achterelkaar de Witch outfit heb weten te missen. Die had ik graag nog eens gehad.
    Maar nee hoor, wat gooien ze weer op de Store? De Wintersday outfit wat ik al heb :+
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb een moord gepleegd.
    [​IMG]
    Hoewel ik die klasse iedere keer de eerste 2 minuten leuk vond, vond ik het de overige 58 minuten maar niks (welke klasse mist in bovenstaande screen...? :p). En aangezien ik weer eens zin had te klooien met de character creator... :+

    qua looks maar eens anders dan normaal
    [​IMG]

    Het liefste had ik natuurlijk mijn andere char in leven gehouden (het was een trieste begrafenis), kon ik met de hoeveelheid dat ik de laatste tijd speel niet weer een uitgave van 800 gems verantwoorden voor een 9e character slot.
     
  6. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Naast het dagelijkse GW heb ik gisteren en vandaag ook een beetje gespeeld met de beta van Wildstar. Mij beviel het wel moet ik zeggen, nou ben ik ben vooral een pve speler en ik heb eigenlijk alleen maar een heel klein gedeelte daarvan gezien.
    Ik ben begonnen met Dominion en het is wel weer eens leuk om 'evil' te kunnen spelen. De introductie missies in het ruimteschip zijn een beetje waardeloos, maar eenmaal op de planeet geland worden de missies wel leuker. Al zal het niet veel zijn wat een beetje mmo speler al niet eerder heeft gezien. Wel had ik het gevoel dat er meteen meer te doen was dan in GW (met een nieuw personage), ook vond ik de loot gewoon beter, de rewards voor missies maakte echt wel uit. Terwijl in GW de meeste loot uit (verhaal) missies vooral salvage voer zijn en nu na de patch rewards in zijn algemeen een stuk minder zijn (zeker gold). Dit had ik eigenlijk niet verwacht en was dus een leuke verrassing.

    Wat betreft dingen als verhaal en zoals eerder gezegd de missies is het niet echt iets nieuws. Er is uiteraard meer een SF sausje wat je aantrekt of niet, net als het grafische stijltje. Ik vind deze wel leuk, geeft mij een beetje 'Pixar'/animated met wat WoW gevoel.
    Muziek was niet echt opvallend tot ik echt in een grotere area kwam en toen waren er ineens viool stukken en klassieke tonen met een beetje oosters tintje. En die waren opvallend goed.

    Ik heb een soldier genomen juist omdat de warrior lange tijd mijn main was in GW en ik daardoor een beetje kon vergelijken. Ik had gelezen dat veel mensen de combat simpeler vonden, enerzijds is dat wel een beetje zo. Maar veel simpeler dan een beginnend karakter in GW vond ik het ook weer niet.
    Zo kan je gewoon dodgen, alleen is er geen dodge knop maar is het double tap. Verder is zitten je skills onder de nummer toetsen en is de cooldown daarvan een combinatie van een soort van Adrenaline (als we het blijven vergelijken met GW) en timer.

    Na de patch van GW ga ik nu toch meer twijfelen of ik niet over ga stappen naar iets als Wildstar. Eigenlijk had ik gehoopt dat de beta mij tegen zou vallen en er zijn ook wel puntjes die nog beter kunnen. Maar de beta is mij juist niet tegen gevallen, is het mij $15 per maand waard? Dat vind ik moeilijker om te zeggen en dit is iets wat zeker nog in het voordeel van GW is. Maar GW is nu zo'n een grindfest geworden dat het gewoon niet leuk meer is. Dailies zijn aangepast waardoor er minder keus is, World bosses zitten op een shitty timer, loot uit dungeons is minder, loot van champs is minder, etc, etc. Ja leuk dat je nu alle kleuren deelt, leuk dat weapons account bound zijn, enzovoorts. Maar dat weegt voor mij niet er tegen op dat het allemaal nog meer aanvoelt als grinden. Overigens hoop ik voor jullie dat jullie geen rare of hogere weapons in jullie bank had zitten tijdens de patch want voor mij zijn die nu naar zijn grootje. Ze staan als soulbound nog steeds, maar ik kan ze met geen enkel personage meer gebruiken. Incl degene die ze origineel gebruikte. Way to go Anet.....

    Hoe dan ook, spoiler met wat screenshots van Wildstar

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Oja, deze beta kon ik ook nog spelen :emo:
     
  8. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Het kan als het goed is nog een paar uurtjes. Uurtje geleden speelde ik het nog in ieder geval. De beta tijd was een dag langer gemaakt
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Niet voor mij, ik ga zo lekker op bed. Volgende beta maar proberen. Heb wel een character aangemaakt! :+
     
  10. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Oh, ik speel ook sinds vorige week weer Guild Wars 2 alleen was dit topic vergeten omdat ik XBW eigenlijk niet meer bezoek.

    Na mijn 80 ranger die ik bij de release had gemaakt en mijn 80 mesmer die ik een paar maanden terug heb gemaakt had ik vorige week een Ele gemaakt. Leuke class, maar toch niet helemaal mijn ding. In iets van 70 uur speeltijd naar 80 geleveled (EOTM train) gisteren mijn warrior ook level 80 gehaald en die bevalt me zeer zeker. Ik maak wel even een foto wanneer ik al m'n armor skins heb :)
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Je vindt Ele niet leuk, maar je speelt wel 70 uur ermee?
    huh
    ___________

    Ik had trouwens ook Wildstar gespeeld! Vond er geen hol aan. :+
    en de framerate van 7 hielp ook niet

    Ok, het was niet vreselijk, maar een sub van $15? Absoluut niet waard voor mij.
    Die domme tutorials ook. Bij Guild Wars word je eigenlijk direct in de wereld gedropt. Awesome! Hier weer een ellenlange tutorial op een ruimteschip doorlopen... -_-
    Combat voelde weird aan met die 'straal/cone' voor je wat je moest mikken. Kan er niet mee overweg.
    Lelijke UI.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    is er een character wipe tussen de beta's door? Ik kreeg weer een mail met een code, misschien dat ik het toch nog eens probeer.
     
  12. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit komt waarschijnlijk meer door 7 FPS dan iets anders.


    En de 15 euro sub is optional.
     
  13. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik heb totaal geen last gehad van zo'n lage framerate en ik had alles op max staan.
    Die tutorial missies zijn inderdaad vrij suf.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik merkte nauwelijks verschil tussen max settings en het laagste.
    Misschien, maar met een hogere framerate veranderen de mechanics niet opeens.
     
  15. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Dat ik Ele geen leuke class vind is niet helemaal waar. Vind dat de class zeker leuke aspecten heeft en heel veel variatie bied alleen ligt het mij gewoon niet helemaal!

    En tja, die 70 uur was gewoon naar 80 levelen.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Er is nu 1 gratis Black Lion key te krijgen.

    Misschien krijg ik nu eindelijk eens wat fatsoenlijks uit zo een chest :+

    edit: Of niet. 2 chests en dit is alles wat ik krijg.
    Ik zie niet waarom iemand ooit zou betalen voor zo een keys. Je krijgt maar zo zelden iets fatsoenlijks. Afzetterij. :p
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2014
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Die rewards zijn echt dramatisch, ik kreeg 2 Tomes of Knowledge en een Gatherer bonus 8)

    Ik wil nieuwe LS updates! :mad:
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Of het LS is of niet maakt me niks uit, als er maar leuke nieuwe content is.
    Zoals een Guild Hall.

    Was vanmorgen trouwens lekker druk op de maps. Random events steeds met een paar mensen gedaan! Megaserver systeem lijkt te werken :p
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Respected Achiever behaald! :cool:

    Screenshots hier:
    All You Can Eat was de gekozen achievement om het mee te doen. Hoefde ik tenminste niet te grinden met tegenzin.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Dan weer die stomme keuze voor een skin (ze mogen die armor skins wel wat sneller uitdelen :mad:)
    Greatsword! Al zag de focus er ook leuk uit. Volgende keer dan maar.
    [​IMG]

    Total makeover kit. Hmmm
    [​IMG]
    Ik heb een tijd terug het haar van mij Asura veranderd, maar ik vond de oude stijl veel leuker. Maar... het is zo zonde om een total makeover kit te verspillen aan alleen haren :+
    Maar deze kleur is gewoon niks
    [​IMG]
    Het was wit. Wit > de meeste kleuren in de game.
    Dus loop ik nu de hele tijd met mijn helm op. Gelukkig is het een mooie helm en niet zo een lelijk ding als jorrie had
    [​IMG]

    En de haren van mijn human ele mogen ook wel beter. Hmpf. Als ik wat meer gold had kocht ik gewoon een hair makeover kit.

    Wat ik WEL heb gekocht... :cool:

    [​IMG]
    [​IMG]

    Kan ik ook een schattige kat oproepen
    [​IMG]

    jeej, kleertjes \o/ :+
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

Deel Deze Pagina