Voor iedereen die zich staat te vergapen aan die enorme lijst met games op pagina 1. Die is wel leuk en aardig, maar vergeet niet dat er ook games bij staan die al lang gecancelled zijn of "on hold" staan. Verder zijn ook een behoorlijk groot aantal games multiplatform en dus niet geoptimaliseerd voor de XBox en dat betekent dus dat ze qua qraphics (mocht je dit belangrijk vinden) echt niet veel beter zijn dan de PS2 of GameCube. En dan dat blije gedoe rond GTA : Vice City :{ Je krijgt een ietwat opgepoetste port van de PS2, terwijl zij ( en ik) dan waarschijnlijk al GTA 4 aan het spelen zijn. Dit neemt niet weg dat er nog genoeg goede games onderweg zijn naar ons doosje, maar je moet wel een beetje reeel blijven.
Ik denk ook dat vice city qua graphics gaat tegen vallen, maar dat kan die killa toch geen ene fuck schelen!!! Het enige wat hij wil is baseball games spelen!! Inside pitch 2003 komt ook he!! Maar weet niet of hij in ned komt. Denk het wel want hij is van Micro zelf.
Ik ga ook niet ophemelen hoe goed de xbox games gaan worden. Ben zelf nu toch ook wel een aantal keren teleurgesteld. Hopelijk gaat dit bij XSN niet gebeuren. Maar iig gaan daar natuurlijk alle american sports gebruik van maken! Zoiets ben ik bij de ps2 nog niet tegengekomen. Dus vind je je PAL box niks, koop (2e hands) een NTSC box. * xsn met opgaaf spelen in ontwikkeling (take a look at links!)
Weet je ik heb echt medelijden met jou! Je gaat potverdikkie toch geen ps2 kopen om 1 nietig honkbalspelletje. Kijk dat snap ik nou echt niet he! Als je zo nodig honkbal wil ga je er toch lekker zelf op! Met al die prachttitels in zicht......... en jij wil ze niet hebben. Verdwijn zondaard!!! Jij bent de xbox onwaardig!!!!!!!!!
ik weet het niet zeker maar er komt echter wel een baseball-game op de xbox...... moet je ff zoeken op het net.......
valt wel mee bijna alle sport games die op de Xbox uit komen komen ook op de PS2 ik zou je Xbox niet verkopen ongeveer een halfjaar geleden dacht ik er serieus over om me xbox te verkopen (ik was ook wel een beetje anit xbox ) toch maar niet gedaan en heb me cube verkocht sinds gister speel ik weer op me xbox sinds janauri.. meteen 2 spellen gekocht THPS4 en Timesplitters 2 en als ik die lijst zo zie komen er genoeg toppers uit op de Xbox ik vind het alleen jammer dat je xbox live alleen met CC kunt betalen anders was het allemaal nog mooier geweest
xbox live betaal je niet met je cc maar je bewijst ermee (door een geldige ccnummer in te voeren) dat je 18+ bent ,vind ik ook shit dus maar het word pas een betaalmethode als het 1jarig account afgelopen is......