1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA World Cup 2014 Brazil

Discussie in 'Games' gestart door Lynn1997, 17 apr 2014.

  1. Lynn1997

    Lynn1997 Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    4
    [​IMG]

    yess heb hem binnen :D \o/ \o/ \o/ eem Nederland nu wel wereldkampioen maken haha \o/ :)

    ===========================================================

    FIFA 14: World Cup Brazil 2014

    Ervaar alle drama en opwinding van het belangrijkste voetbalevenement ter wereld. De verbeterde en vernieuwde gameplay van FIFA 14 en de 100 nieuwe animaties maken van EA SPORTS™ 2014 FIFA World Cup Brazil™ de leukste en spannendste EA SPORTS FIFA-titel voor Xbox 360 en PlayStation 3. Breng het grootste toernooi dat er is tot leven; kies een van de 203 nationale teams en speel de grootste verzameling speltypen ooit in een toernooititel van EA SPORTS. Ga volledig op in de FIFA World Cup™. Speel in authentieke Braziliaanse stadions, voel de steun van de fans door de nieuwe publiekrendering en snuif de feestelijke sfeer op van de 2014 FIFA World Cup Brazil™.
    Kenmerken:

    Beheersing van wereldklasse — Controleer de bal in balbezit met een gloednieuw systeem voor balbeheersing met:
    Actief dribbelen — Draai sneller alle kanten op, waarbij je de bal onder controle houdt. Met behulp van de linker trekker kun je tegenstanders in het nieuwe dribbelsysteem op lage snelheid uitspelen. En er zijn compleet nieuwe hakjes, dribbels en een nieuwe skillmove Braziliaanse stijl om tegenstanders op het verkeerde been te zetten.
    Haarscherpe passes — Belangrijke verbeteringen aan het passen en nieuwe animaties zorgen voor strakkere, preciezere, directere en snellere passes. Voorzetten over de grond, indraaiende voorzetten met buitenkant voet en karakteristiek uitverdedigen maken het trappen van de bal leuker en nauwkeuriger dan ooit.
    Explosieve bewegingen — Verander met en zonder bal bewust van richting en zoek de ruimte. Je kunt snel met en zonder bal versnellen, vertragen en van richting veranderen. Daarnaast kun je kort draaien en de bal dicht bij je houden terwijl je snel dribbelt.
    Tactieken bij spelsituaties — Met de nieuwe tactieken kun je de tegenstander angst aanjagen bij spelsituaties vanaf de flanken of bij hoekschoppen. Spelers kunnen via het navigatiepad tegen hun teamgenoten zeggen dat ze naar de eerste paal, tweede paal, rand van het strafschopgebied of voor de neus van de keeper moeten lopen.
    adidas®-balfysica — EA SPORTS en adidas® werken samen aan het meest realistische balfysicasysteem voor Xbox 360 en PlayStation 3. De fysicagegevens van het adidas Innovation Lab in het Duitse Herzogenaurach zijn door het ontwikkelteam van EA SPORTS FIFA geïmplementeerd in EA SPORTS 2014 FIFA World Cup Brazil. Daardoor vliegen de Brazuca en andere adidas-ballen levensecht door de lucht en over het gras in de game.
    Nieuwe strafschoppen — Voel de spanning van strafschoppen op de FIFA World Cup™ met nieuwe animaties voor reddingen en een schotafstemming waarmee spelers invloed kunnen uitoefenen op het lot van hun land. Bij strafschoppen tijdens de wedstrijd staan spelers nu klaar aan de rand van het strafschopgebied om op afgeslagen ballen af te stormen. Je kunt de strafschopnemer nu met Capriolen doelman afleiden via een serie animaties, waaronder Knikkende knieën, Matador en Schiet hier maar.
    Over-de-rug-kopballen — Spring over de rug van je tegenstander om het luchtduel te winnen en de bal te koppen. Verdedigers kunnen nu bijvoorbeeld over de rug van een vasthoudende aanvaller springen om de bal weg te koppen.
    adidas® micoach-training — Voltooi adidas micoach-trainingssessies om de eigenschappen van individuele spelers in je team een boost te geven. Kies uit 6 verschillende eigenschapsboosts en 18 verschillende oefeningen om het spel van je spelers tijdens het toernooi te verbeteren.
    Belangrijkste speltypen

    Reis naar de FIFA World Cup™ — Het meest uitgebreide toernooispeltype ooit in de geschiedenis van EA SPORTS. Kies een van de 203 officiële nationale teams van FIFA en speel lokaal met maximaal 32 spelers de kwalificatie en daarna de groepsfase van 2014 FIFA World Cup Brazil™. Ontvang onderweg updates via EA SPORTS Talk Radio.
    Aanvoerder van je land — EA SPORTS™ 2014 FIFA World Cup™ markeert de terugkeer van een van de populairste FIFA-speltypen ooit. Begin onderaan, werk jezelf naar boven in de selectie en voer uiteindelijk je land aan, via de kwalificatie naar de FIFA World Cup. Dankzij een nieuw automatisch opstelsysteem wordt het speltype beschikbaar voor nieuwe spelers.
    Reis naar Rio de Janeiro™ (online) — Je gaat op een kaart de officiële stadions van de twaalf speelsteden in Brazilië af. Speel mee in online fases met een van de 203 nationale teams en promoveer, blijf in een stad of degradeer. Win de finale van 12 fases om uiteindelijk de FIFA World Cup-trofee in Rio in het Estadio do Maracana in de lucht te kunnen houden.
    Online FIFA World Cup™ — Speel wedstrijden in de groepsfase en de World Cup-eindronde. Win zeven wedstrijden op rij tegen online tegenstanders om uiteindelijk de felbegeerde FIFA World Cup™-trofee boven je hoofd te kunnen houden.
    Kwalificatiestrijd — Speel meer dan 60 echte scenario's uit de kwalificatiefase van de 2014 FIFA World Cup™.
    Eindronde (online) — Speel uitdagingen die aan het begin van het toernooi worden geactiveerd en tijdens het toernooi worden bijgewerkt. De uitdagingen zijn gebaseerd op de gebeurtenissen van die dag.
    Overige speltypen — 2014 FIFA World Cup, Aftrap, Skill Games, Online vriendschappelijk, EA SPORTS Football Club.
    presentatie
    Vaderlandsliefde — Voel de steun van een land met gloednieuwe publieksscènes met spandoeken, vlaggen en flyers in het stadion en via Live City-evenementen overal ter wereld. Maak een doelpunt met Engeland en zie de fans live juichen op Trafalgar Square. De compleet nieuwe publiekrendering brengt de World Cup-sfeer echt tot leven.
    EA SPORTS Talk Radio — Ontvang dynamische toernooi-updates via de stemmen van Andy Goldstein en Ian Darke of Michael Davies en Roger Bennett (Mannen in pak) tijdens het spelen van verschillende offline speltypen in het Engels. Meer dan 50 uur opgenomen audio zorgt ervoor dat het commentaar fris en onderhoudend blijft.
    Authenticiteit in cijfers:
    Teams – 203 officiële teams van FIFA.
    Spelers – 7469 spelers in de game.
    Managers – 19 officiële managers.
    Stadions – 21 nieuwe stadions, inclusief de 12 authentieke stadions in Brazilië.
    Commentaar – Meer dan 15 uur extra wedstrijdcommentaar.
    Productspecificaties

    Uitgever:Electronic Arts Inc.
    Ontwikkelaar:EA Canada
    Releasedatum:17 april 2014
    Beoordeling:pEGI 3 en ESRB E (Everyone, iedereen)
    Platforms:pLAYSTATION®3 en Xbox 360
    Aantal online spelers:1-2
    Aantal offline spelers:1-7 voor PS3 en 1-4 voor Xbox 360
     
  2. Dronk

    Dronk Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Inmiddels een aantal wedstrijden achter de rug en ben redelijk positief.
    Nadeel is wel dat er geen Engels commentaar in zit en je het daardoor moet doen met of Frans, of Spaans of Nederlands.
     
  3. Oz_1991

    Oz_1991 Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen Engels commentaar........ :mad:
     
  4. Lynn1997

    Lynn1997 Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    4
    Geen Engels commentaar??? bij mij wel volgens mij, maar met Frans kan ik ook wel uit de voeten haha
     
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Geen engels commentaar!? Zijn ze helemaal gek geworden? Ik zou woedend terug gaan naar de winkel en mijn geld terug eisen, als zoiets zou gebeuren. Je mag hopen dat ze dat straks niet flikken met FIFA15.

    Ongelooflijk.
     
  6. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    828
    Vinden jullie Youri en Evert niet lief dan?
     
  7. Yorda

    Yorda New Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, deze Benelux versie heeft geen Engels commentaar!!

    Ik speelde eerst de demo en vond de Engelse commentaar zalig.
    Dan kocht ik gisteren de game, installeer alles, stel men profiel in.. Nederlandse taal, leuk leuk.. Maar dan hoor ik twee suffe Nederlanders praten????

    Ik ben Belg en heb geen probleem met Nederland(ers), maar waarom men er geen Engelse commentaar kon in houden is mij een raadsel. Het is toch niet dat zo'n extra track niet meer op het schijfje geperst kon worden.

    Nuja, ik zal het dan maar met de NLers moeten doen. Frans en Spaans wil ik zéker niet horen.

    Zeg, heb jij de "champions edition" niet dan?
    Ik wel, kreeg ik bij Game Mania voor de prijs van de gewone editie.

    [​IMG]

    Champions Edition heeft als extras:
    -Het Adidas All Star-Team voor de Fifa World Cup
    -EA Sports Fifa Classic elftal
    -Vreugdedans-bundel (3 extra vreugdedansen waaronder de buikschuiver)
    -Historische Fifa World Cup voetbalbundel van Adidas (5 klassieke voetballen van eerdere toernooien)

    Misschien moeten we eens een paar mails sturen, dan kan men het Engelse commentaar alsnog beschikbaar stellen als gratis DLC?
     
  8. dakoota1

    dakoota1 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    geen NL commentaar, advies: negeer de Nederlandse markt en koop via Amazon.uk.....
     
  9. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Kun je niet gewoon de locatie van je 360 aanpassen, zodat je wel Engels hebt? Dat was bij eerdere edities wel het geval.
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Iemand die een fotootje wil plaatsen van de selectie van Oranje met de ratings erbij? :)
     
  11. bt2

    bt2 New Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Amen! Het Fifa-leven heeft weinig zin meer zonder Engels commentaar.
     
  12. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Duits commentaar moet je hebben! _O_ :p
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Kan je niet Engels selecteren als je gewoon je local van je 360 zet in UK?
     
  14. dakoota1

    dakoota1 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, geprobeerd en het lukt niet. er is te weinig ruimte op de dvd schijf, meestal ruimte voor 3 talen. op de ps3 bluray heb je wel alle talen
     
  15. domique

    domique Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje. Hoe ziet het online speler er uit, want speel voornamelijk online en welke landen hebben een officieel stadion?
     
  16. Dronk

    Dronk Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ergernissen op een rij.

    - Speel je de kwalificaties met de echte groepen, dan zijn ook alle uitslagen exact hetzelfde. Je weet dus op voorhand al wie zich plaatsen voor het WK, behalve dan in jouw kwalificatiegroep.

    - Speel je de kwalificaties met aanpassingen dan klopt er helemaal niets meer van de seedings. Als voorbeeld. Een Europese kwalificatiegroep met o.a. Oekraïne, Engeland, Spanje en Frankrijk. In Azië mag Laos de eerste rondes overslaan. In Noord-Amerika mogen Curaçao en de Britse maagden eilanden de eerste rondes overslaan.

    - Ik had mij geplaatst voor het WK met Nederland en de spelers getraind. Vervolgens moet ik de selectie doorgeven voor het WK en zie ik tot mijn verbazing dat alle training die opgedaan is, weg is. |:-

    - Vervolgens zitten er spelers in de selectie die ik niet gekozen heb en andere spelers die ik wel had gekozen, zitten er niet in. :confused:
     
  17. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Volgens mij kun je door middel van een knopje de seedings realistischer maken. Dat kon ook in carrière met FIFA 14,
     
  18. Dronk

    Dronk Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Enkel in het continent waar je start en dan ook alleen voor de ronde waarin je begint.
     
  19. Bacci

    Bacci Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Elk WK of EK jaar wil ik altijd graag de game spelen maar hoezo altijd zo duur? ik dacht dat ze dat een keer gingen veranderen, dit slaat echt nergens op. Ik denk als ze het gewoon als uitbreiding uitbrengen voor een normale prijs ze meer verdienen dan zo. Hopelijk daalt de prijs snel zodat je hem eventueel nog tijdens de WK kan spelen.
     
  20. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Een 'simpele' uitbreiding is geen doen, haast heel hel spel gaat op de schop. Zou je FIFA 14 een update geven krijg je nooit dezelfde vibe in de game als nu wel het geval is.

    Dat het geldklopperij is vind ik uiteraard ook, maar dat is eigenlijk met elk deel van FIFA de laatste jaren. :+ (sinds 2011 zijn de verbetering zo minimaal, dat had dan allemaal via updates gekund) De engine melken ze overigens nu al sinds 2009 uit, of misschien zelfs nog langer...
     

Deel Deze Pagina