Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan heb je een mislukte controller of heb je hem tegen de muur aangegooid?

    Send with Tapatalk HD for Android
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Mijn One heeft overigens soms ook dat het geluid bij bepaalde games heel even wegvalt. Soort "stotteren"? Is niet altijd... maar irritant is het wel!

    Is dit een bekend probleem en is er wat tegen te doen?
     
  3. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik vraag me af wie die hdmi input ook voor andere dingen gebruikt en waarom.
     
  4. avdp4nl

    avdp4nl Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    1

    Ik gebruik de HDMI in voor mijn 360, omdat mijn scherm maar 1 HDMI ingang heeft en ik op deze manier geen kabels hoef te wisselen.
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    klopt maar is een mooie work-a-round
     
  6. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb dus mijn account op regio Ierland gezet en er 25 Euro tegoed op gezet om Trials Fusion te kopen. Ik heb nu op regio Ierland en regio Nederland beide een appart bedrag staan. Worden deze twee niet gecombineerd?
     
  7. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144

    Nope, hoewel ik wel ergens heb gelezen dat iemand z'n accounts heeft laten 'mergen'
     
  8. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    nee. Ik heb dat ook. Had toendertijd Killer Instinct gekocht op mijn Ierse account. Op mijn NL account had ik nog iets van 30 euro staan. Ik kon dit niet gebruiken om KI aan te schaffen dus had ik een puntenkaartje gekocht. Dat tegoed stond ook los van mijn NL account. Heb nu nog steeds 5 euro op mijn Ierse account staan en iets van 30 euo op mijn NL account.
     
  9. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja, ik heb dus ook 5 Euro over nu. Voorheen gaf ik zo'n klein bedrag wel weer uit aan m'n Avatar, maar die zie je nu ook bijna niet meer :+
     
  10. donsjonnie

    donsjonnie Xbox One

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier geloof ik weinig van. Heb er een vraag over gesteld maar hij heeft er nog niet op gereageerd.
    Er bestaat alleen zoiets als acount migratie. Daarbij verlies je al je tegoeden.
     
  11. Commodore 64

    Commodore 64 XboxOne

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0

    Uhhh.. Nee ik gooi niet met mijn spulletjes en dan heb ik zeker drie mislukte controllers :lol: yeah wright!!,en ze vallen allemaal wel eens uit btw.
     
  12. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Wat voor accu gebruik je? Maat van mij had dit ook met third party accu's. Het lijkt mij dat als drie verschillende controllers dit probleem vertonen dat het aan de accu ligt. Het lijkt mij ook sterk dat drie controllers allemaal hetzelfde mankeren. Maar aangezien dit probleem bij bijna niemand hier voorkomt denk ik ook niet dat het aan Microsoft of de update ligt.
     
  13. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    ik heb dus idd third party batterijen en die begonnen opeens heel
    snel uit te vallen , de ene keer deden ze het prima maar op het andere
    moment maar heel even terwijl ze de hele tijd in de oplader zaten.
     
  14. Matthixbox

    Matthixbox Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal!

    Ik heb recent mijn Xbox One Titanfall bundel besteld, en heb een vraag over het delen van spellen met meerdere account op dezelfde X1.

    Ik zou graag mijn spellen uit de US store kopen. Hiervoor moet ik dus mijn adresgegevens veranderen naar een adres in de US. Echter als ik op xbox.com op 'mijn account' klik om mijn gegevens aan te passen krijg ik een Runtime Error. Ik heb hiervoor Microsoft gecontacteerd en hun weten niet wat hiermee te doen, ze hebben het 'doorgegeven aan hun vrienden in Amerika'... In andere woorden: ik kan mijn adresgegevens niet wijzigen.

    Wat ik nu dus wil doen is een 2de amerikaans Xbox account maken en hiermee mijn games kopen op dezelfde X1.

    Kan ik dan de games die ik koop met mijn US account delen met mijn Belgisch account op dezelfde Xbox?
     
  15. GstNick

    GstNick Active Member

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja dat gaat zeker, ieder account die je ingeeft in je xbox kn alle games spelen. Zelfs als die geen live heeft. Bv: heb mijn schoonbroer ook in men xbox gezet en die kan gewoon mijn games spelen. Maar je adres gegevens moet je normaal toch gewoon kunnen veranderen he.
     
  16. Matthixbox

    Matthixbox Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is nu het probleem, als ik die adresgegevens wil veranderen dan krijg ik die Runtime Error waar Microsoft zelf ook niets aan kan doen.
     
  17. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    NVM

    Volgens mij haal je dingen door elkaar. Je hoeft het adres van je eigen account niet te veranderen. Het gaat om het adres van je paypal/creditcard. Die moeten Amerikaans zijn om gebruik te kunnen maken van de Amerikaanse marketplace.
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2014
  18. Matthixbox

    Matthixbox Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah zo, maar dan nog, omdat ik bij 'mijn account' op xbox.com die runtime error krijg kan ik die gegevens ook niet aanpassen.

    En als ik met prepaid codes werk, moet ik het adres dan ook veranderen?
     
  19. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Nee, je hoeft dat adres sowieso niet te veranderen. Je moet alleen zorgen dat je dollar giftcards koopt. En op het moment dat je die code invoert, moet je je X1 op USA locatie zetten.

    Als je giftcards koopt van microsoftstore.com en met paypal wil betalen moet je zorgen dat het paypal adres Amerikaans is.
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2014
  20. Matthixbox

    Matthixbox Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de hulp!:thumbs: Vandaag zou m'n X1 bezorgd moeten worden, ik kan niet wachten :)
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2014

Deel Deze Pagina