Vraag: Gisteren mijn bestelde Vita ontvangen met 4GB memory. Ik ben van plan binnenkort een 32GB of 64GB card te bestellen. Ondertussen wil ik al wel vast wat PSN games kopen en op die 4GB zetten. Kan ik games daarna dan probleemloos opnieuw installeren op een nieuwe memory card of moet ik daarvoor eerst wat anders doen?
Bij de PS3 is er volgens mij nu een maximum van 2x. Heb thuis nu twee PS3s staan (daarvoor nog twee gehad waarvan 1 verkocht en 1 stukgegaan), maar ik kon sommige eerder gekochte games niet meer opnieuw downloaden. Waren blijkbaar al aan het maximum aantal PS3s gekoppeld. Zou dat ook zo werken op de Vita?
Wil er al een tijdje eentje kopen. Maar vind het toch wel een erg duur prijskaartje hebben. Doen of niet? Graag beargumenteren.
Op de Vita kan je het spel blijven downloaden. Op de PS3 eerst 5x en later hebben ze daar twee keer van gemaakt.
Als je netjes elke maand van je PS+ account je games hebt geclaimed precies 0 Wut!? Je kunt op de PS3 niet meer dan 2 keer een spel downloaden!?
Jawel Je kunt het spel niet op meer dan 2 verschillende PS3 downlaoden ( om account shaing een beetje tegen te gaan) Op je eigen PS3 kun je hem uiteraard zo vaak je wil downloaden
Weet je zo via welke site dat kan? En kan ik dat zo vaak doen als ik wil? Of eenmaal een account afgekoppeld kun je hem niet meer koppelen?
De verleiding word groot: http://www.nedgame.nl/ps-vita/plays...6gb-en-killzone-mercenary-voucher/1210063413/.