1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Diablo 3

Discussie in 'Games' gestart door Roerbakmie, 30 jun 2008.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Gisteravond nog even een heerlijke run gedaan. Godver door die lag mis ik nu een Horadrim Cache. Ik had er 6 moeten hebben, zijn er maar vijf geworden. Deed later namelijk nog een act over. :mad: Gelukkig wel een meesterlijke leg amulet geloot.

    @ Inferius: Heb je die nog gezien toen ik hem linkte? :eek:
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.435
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Same here, wil al tijden m'n 2 handed voor m'n barb veranderen maar ik vind enkel 1 handed pauper legendaries die gemiddeld 30% minder damage doen. En dan heeft Yellow weer een leipe amulet gevonden, die shit summoned, dat wil ik ook gvd. :+
     
  3. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Dan moet je act 1 bounties doen, in die cache kan die amulet droppen. Ik zou voor een amulet wel eerder act 3 doen.
    Uit die cache kan deze droppen:
    http://www.diablohub.com/database/item/overwhelming-desire/information/
    Die van act 1 heeft wel crit hit chance zie ik, dus die is wellicht wel wat beter.
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2014
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Geluk hebben met je groep ook. Had ik gisteravond en vaak zijn in de nacht de betere groepen online. 8)
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.435
    Leuk Bevonden:
    17.527
    M'n enchantress heeft nu wel een leg focus, zodat ze alle skills kan uitvoeren, en ze verandert shit in kippen? 8)
     
  6. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Heeft er misschien iemand zin om van de week eens samen te spelen? Of is er een XBW clan?

    Ik heb slechts 1 vriend met paragon level 460 en dat is niet ideaal om mee samen te spelen. Zelf hoop ik vandaag of morgen act 5 uit te spelen en level 70 te worden.

    Ypuh#2428
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.435
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Er is een clan, moet je XBW en dan op Chinese taal zoeken geloof ik.


    Hebben jullie ook van die zieke damage getallen? Ik doe ongv evenveel damage als deze dude, maar nooit knallen die damage getallen van het scherm bij mij, ookal heb ik al die shit via options aanstaan. Zal dat wellicht te maken hebben dat ik de shit medium-low draai?
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Na de lunch nog even vier Horadrim Caches openen. Kijken of ik Reckuuza nog jaloers kan maken. :+
     
  9. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170

    Misschien heb je te lage crit chance en crit damage.
     
  10. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Mijn interesse in Diablo 3 loopt nu al af te haken, nu is het meer wachten voor de grote patch voor mij want ik heb alle gear nu wel een beetje gehaald. :+

    Toch blijft het grappig dat er nog steeds mensen zijn die zeuren over de droprates van legendaries, terwijl als je bijvoorbeeld torment 5 rifts doet krijg je meestal minimaal 1 legendary per rift run en dat voelt toch echt wat te veel voor mij voor een game waar het draait om gear halen.

    Misschien dat ik de laatste levels wel ga halen voor Paragon 500 voor de grote patch.
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2014
  11. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Je linkt een video van ver voor Reaper of Souls. Daarnaast kan je in je opties aanzetten om ook white hits als damage te tonen. Diablo laat standaard alleen maar de crits zien. :)
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.435
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Ik zie idd dat t een vrij oud filmpie is ja :)
     
  13. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Correctie: Community.
     
  14. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik vind het juist leuk dat je toch dagelijks wel een legendary op pakt. Je doel is toch om alleen maar gear te halen en op al die nutteloze rares zit ik eigenlijk niet te wachten. Het feit dat het een single player only game is maakt mij ook niet 'jaloers' op de andere spelers.

    Je hoeft nu niet meer dagen/weken lang te grinden voor de set die je wil. Ook kom je niet meer in de verleiding om met echt geld te spenderen aan een SP game om zodoende beter te worden.
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2014
  15. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ja, maar ik zit nu bijvoorbeeld in de positie dat ik geen gear kan halen waar ik een gigantische upgrade van kan krijgen, en het mij totaal nu niet meer boeit wat er dropt, dan is de feel van Diablo 3 ook echter weg. Maar uiteindelijk komt de echte endgame content pas in de grote patch met de laddersysteem.
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2014
  16. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Dus je hebt binnen een maand eigenlijk al alle level 70 gear kunnen verzamelen die je wil? Heb je zoveel gespeeld, of gaat het gewoon echt zo snel dan?

    En heb je misschien al een linkje van de komende patch?
     
  17. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170

    Misschien andere characters aan maken en dan andere builds daarop proberen?
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Kan je ook ergens aangeven dat je iets niet gekregen hebt? Ik doel op een Horadrim Cache die in eens voor mijn ogen verdween. Ik stond bij een portal in Bastion Keep. Ik had er toen 5 in totaal moeten hebben, bleef bij 4 dus. In WoW kan het wel als je items mist waar je recht op had, maar vroeg me dat hier ook even af. :eek::confused:
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik snap wel wat Oni bedoelt. Binnen een paar dagen kun je je volledig gearen. Dan haken mensen af. Denk dat ze met Diablo dezelfde fout hebben gemaakt als met WoW. Content wordt te snel gecleared en gear is te makkelijk te krijgen. Hardcore players haken af en de focus wordt op de mainstream gelegd die op hun beurt weer afhaken als ze niet iedere klik een epic/legendary krijgen.

    Ik prefereer vanilla WoW en D2 ook ver boven de games/versies die er nu zijn.
     
  20. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik kan juist niet zoveel gespeeld hebben als de expansion minder dan een maand uit is en nu al de gear heb. :+

    Details van de volgende grote patch werd zo nu en dan aangekondigd via Blizzard zelf op de forums of in interviews, de grote patch bevat bijvoorbeeld een Laddersysteem, Endless dungeons en tiered rifts.

    Daar zit ik echt niet op te wachten, en een andere class gearen is toch echt iets niet wat me totaal boeit, het gaat mij meer om het idee van de game zelf en ook al heb ik 1 class nu een beetje maximaal gegeared hoef ik het echter ook niet te doen op een andere class. Nieuwe classes of nieuwe builds verbeteren de game echter niet voor mij.

    Diablo 3 heeft toch wel beetje het casual idee gekregen nu er zoveel legendaries droppen zoals G-Force al zegt, het Paragon systeem kan je altijd wel nog levelen maar dat kan me nog weinig boeien, ik wacht wel op de volgende grote patch. :+
     

Deel Deze Pagina