1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Hearthstone: Heroes of Warcraft. Cardgame gemaakt door Blizzard

Discussie in 'Games' gestart door Le Lastpak, 24 jan 2014.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    Wat zijn jullie ervaringen met deze game?
    Ik hou normaliter niet zo van kaartspellen (behalve Pokemon jwz), maar dit lijkt me wel eens lachen.
     
  2. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde hiervoor nooit maar dan ook echt nooit kaart games, vond het maar voor nerds. Maarja ben wel een fan van Blizzard sinds Warcraft 2 en probeerde het maar. Dit spel is heerlijk.

    Easy to learn, hard to master en vooral fucking verslavend. 't is echt 't nummer één spel als je gewoon een spel wil opstarten en meteen een potje wil spelen. En voor je 't weet is 't nog één en nog één etc..

    Minpunten zijn er wel natuurlijk:
    - leercurve is al snel vrij stijl
    - als je niet je decks van 't internet kopiërt en dan remixt (of niet) word je afgestraft
    - geen chatfunctie, vaak genoeg gehad dat ik wat wilde typen
    - beperkte modi, er is alleen 1 vs 1 en thats it, campaign laat nog op zich wachten
    - na een tijdje moet je er eigenlijk toch wel wat geld in steken, essentiële kaarten krijg je wellicht niet. Ik heb bv nog nooit die leeroy kaart gekregen, en zo zijn er meer kaarten waarvan het lijkt alsof iedereen ze heeft maar ik krijg ze niet ;/
    - quests word je soms genaaid, dan moet je een x aantal wins halen met een class die je nooit speelt/ kan en dan moet je wel met die class spelen tegen mensen van vergelijk niveau die dan spelen met hun favo class = super moeilijk om dan dus je quest te halen!
     
  3. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb magic geprobeerd, maar kon er nooit echt in komen. deze game speel ik bijna dagelijks. Zeker het proberen waard al hou je niet van kaartspellen
     
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb nooit een cardgame gespeeld. Ik snap de basis wel, maar het wordt al vrij snel heel lastig met decks, en classes etc. Ik moet maar eens wat informatie doornemen voor ik verder ga.
     
  5. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is t mooie van Hearthstone. De basis is IMO vrij eenvoudig. De complexiteit komt pas met het samenstellen (en goed gebruiken uiteraard) van goeie decks, maar je kan al snel plezier van het spel hebben
     
  6. MechromancerNLD

    MechromancerNLD <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Begonnen met Heartstone op de iPad afgelopen weekend. Spel is bijzonder verslavend, leercurve is er zeker wel. :thumbs:

    Beetje een gemis dat de chat in gesilenced en je alleen maar een stuk of 8 standaard teksten kan uitlaten spreken. Verder een top game! Als je denkt dat je een top card-deck hebt dan wordt de volgende rond de vloer met je aangeveegd. :cool:
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik vind Hearthstone veel op poker lijken. Deckbuilding is een skill maar onbelangrijk aangezien de meeste spelers beter een list kunnen rippen van het internet(netdecken). Wat wel belangrijk is dat je goede kaarten van slechte kaarten kan onderscheiden.

    Als je net begint kan je het beste concentreren op card rankings, tempo strategie en weten hoe je tegen alle classes moet spelen. Pas dit allemaal toe in Arena en je kan beginnen met je collectie opbouwen. In constructed heb je dingen als rollen, card synergy, archtypes en meta. Dat is teveel info om in een keer te leren.

    Of je kan natuurlijk gewoon plezier hebben :+

    edit:

    Hoe moeilijk is het om een server de lucht in te houden blizzard?? Geeezzzz. Ik stop er maar mee. Vorige keer kreeg ik ook een loss spree omdat ik gevoeliig ben voor tilt en games verliezen door disconnect maakt me redelijk pissed :+
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2014
  8. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Silenced chat is juist goed in dit spel.
    Anders wordt het een grote flamewar en gezeik van mannetjes die niet tegen hun verlies kunnen.
     
  9. shotysniper

    shotysniper Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    als iemand wat potjes wilt spelen, ideeën wilt uitwisselen of wat tips kan gebruiken

    brawler93#2913
     
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Blizzard is bang omdat dit een F2P game is net zoals LoL en dat Hearthstone een rot community krijgt. Op reddit lees ik posts van mensen die een vriendrequest krijgen, de request accepteren om daarna berichten te krijgen als: "ik hoop dat je hele familie sterft aan bla bla etc.". F2P trekt soms debielen aan.

    Maar zelf mis ik wel een chat functie. Soms kan je goede gesprekken hebben. In scrolls heb je wel ingame chat en dat is nice. Als je net een rank reset hebt kom je helaas weer retards tegen die hun frustratie laten merken in de chat ipv conceden+next game. Zonde dat je door dat soort mensen geen chat hebt in Hearthstone.

    Het stomme aan Hearthstone is dat ik geen friends heb die op het zelfde niveau spelen als ik. Het lijkt me wel fijn om een paar friends te hebben met wie ik tegen kan sparren, builds uittesten en de meta/strategie bespreken. Ook krijg je een leuke competitie wie het snelst in ranks kan stijgen etc. Met een chatfunctie kan je een beetje netwerken.
     
  11. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Sorry dat ik nog niet op jou niveau zit.. :'-( :+

    Btw, gaan mensen hier ook Heroes of the storm spelen? Blizzard is wel lekker bezig met zijn f2p strategie.
     
  12. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Dat streetfighter spel? Ne dat lijkt me nou echt helemaal niets.

    Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G700-U10 met Tapatalk
     
  13. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    neuh troep imo, dota heeft de community van w3 al verpest.. Eerste paar jaar waren er heel veel mensen die warcraft 3 deden door dota games etc gingen veel dat liever doen. Zo jammer =(........

    Ik vraag mij af of Blizzard nog geld ziet in Warcraft 4..
     
  14. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Natuurlijk zullen ze er wel geld in zien, alleen met World of Warcraft nu is het wel vrij nutteloos dat ze met Warcraft 4 beginnen. Dus misschien ooit als mensen WoW niet meer spelen. :+
     
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik haat mobas. Vind er helemaal niks aan. 8)

    Snap de moba esport hype ook totaal niet en waarom LoL zo'n big deal is.
     
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Nieuwe kaart :eek:

    [​IMG]
     
  17. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Moet je er ook bij vermelden dat dit 1 van de nieuwe kaarten is van de nieuwe Hearthstone expansion "Curse of Naxxramas".

    Expansion blijkt al enorm dichtbij te zijn :eek:
     
  18. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan het dat hij de kaart al heeft?
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Is een plaatje van Twitter joh :9
     
  20. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    :+.....
    ik verstop mij maar in een hoekje in de schaduw uit schaamte:'-(
     

Deel Deze Pagina