1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Met een bundel heb je altijd de kans dat je het bijgevoegde niet wilt hebben. Dan is een kale console een goede keus. Beide consoles hebben prettige controllers die wat betreft bouwkwaliteit wat te wensen overlaten, maar wel heerlijk in de hand liggen.
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    De eerste dag dat ik dat probleem had heb ik de controller open gemaakt. Van binnen ziet het er ook echt pauper uit met alleen een klein veertje voor de triggers. Kreeg heb overigens ook niet meer in elkaar. :emo: Heb hem opgestuurd en een nieuwe gekregen :+
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vriend van mij heeft ook al 2x zijn PS4 controllers moeten opsturen. De randjes van de thumbsticks lieten steeds los. Wat ik veel voorbij zie komen volgens mij?
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Veel mensen hebben daar last van gehad inderdaad, ik heb het nog niet gemerkt.

    denk zomaar dat er een paar ladingen controllers geshipped zijn waar dat rubber niet helemaal geweldig is geweest ofzo. Want het gebeurt niet bij alle controllers maar de controllers waar het bij gebeurt gaat het echt overdreven snel qua slijtage

    die van mij zijn wat dat betreft nog alsof ze net uit de doos komen
     
  5. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Die thumbsticks van de DS4 zijn net als racen met een heel zacht rubber-compound. Super grip, maar slijten ontzettend hard. 8)

    Sommige games gebruik je de thumbsticks intensief, bij andere games helemaal niet. Dus niet iedereen zal het probleem even snel ervaren. (er van uitgaande dat mensen netjes met hun controller omgaan uiteraard)
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat de thumbsticks zo snel kapot gingen bij sommigen is niet normaal. Ongeacht hoe je ermee omgaat. Dat is net zoals met racen dat je in de eerste ronde al van banden moet verwisselen ;)
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Je krijgt meer. Betere hardware voor minder geld :cool:

    O-)
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Lol @ krijgt minder. Eerder je krijgt meer ongewild spul voor hogere prijs bij de xbone
     
  9. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Jou mening, ik vermaak mij wel met Titanfall en de camera moest ik los kopen bij mijn ps4. Verschilt dus per persoon.
     
  10. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Heb je helemaal gelijk in!
    Echter heb ik denk ik 2x de camera gebruikt van Kinect (1x instellen en 1x skype) zonde van het geld.
    Het wordt je toch namelijk opgedrongen, ik had helaas geen keus.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kreeg jij de Xbox niet gratis? :+
     
  12. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ja dat wel, maar de Xbox heeft toch een waarde, ik zit nu met een Xbox en een aparte component waar ik niets mee doet.
    MS moet gewoon dat ding kinectloos maken, kan het bedrag ook 100 euro omlaag (maar dat gaat ook wel gebeuren)
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2014
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    That doesnt make sense. :+
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Voor Nederlanders wel ;)
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik vind het prijsverschil eerlijk gezegd te verwaarlozen, ik zat met mijn ps4 met een laadstation en een extra controller ook over de 500 euro (zonder game)

    voor die 500 euro had ik bij de X1 op dat moment een game van 59,99 erbij gekregen.. (en die kinect, of je er nou fan van bent of niet het veregenwoordigd wel een een bepaalde waarde en je hoeft het niet meer aan te schaffen)

    wat maakt die 100 euro uit op een generatie

    waar ik me wel wat druk om maak is dat de VS discussie eigenlijk al een maand of wat dood is omdat er sinds Titanfall niks noemenswaardig meer gereleased is om over te discussieren en er de komende maanden ook weinig uitkomt om echt voor warm te lopen

    dat ik nog het meest zit te wachten op een release date voor Diablo3 en beelden van de port van the Last of Us zegt wat mij betreft alles

    Er is op dit moment voor mij persoonlijk gewoon echt niks te koop voor de PS4. Denk dat ik Arkham Origins en South Park maar ga halen om even wat nieuws te spelen te hebben :+

    edit:// Child of Light lijkt me nog wel wat de komende maand maar dat is ook weer geen AAA titel
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2014
  16. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Het gaat erbij mij om dat er iets bij zit wat voor mij geen waarde heeft, het kost je normaal gesproken gewoon 100 euro voor iets wat je misschien helemaal niet gebruikt.
    Ik geef eerlijk toe, als ik de Xbox full price moest betalen, had ik er nooit 500 euro voor betaald.
    :+
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Octodad komt anders mooi deze maand! En en Child of Light en Abe's Oddworld

    :+
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Oddworld is vast weer net zo leuk als vroeger maar is ook geen AAA. Niks tegen die game maar daar heb ik geen PS4 voor gekocht. Octodad en Child of Light zijn spellen die ik op de vorige gen misschien een keer in een marketplace sale gekocht zou hebben, het is gewoon pauper dat dat nu de games zijn waar we naar uit moeten kijken

    hopen maar dat Watch Dogs na al die tijd niet ook gaat tegenvallen (zoals voor mij 2nd Son qua gameplay erg tegen viel, het heeft me amper een weekend geboeid omdat het veel te veel van hetzelfde was)
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2014
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik wel :x

    nou, niet helemaal waar. TLOU gerucht deed het voor mij. Daarnaast zijn er nog wel wat andere games waar ik erg benieuwd naar ben, maar die voorlopig nog niet komen.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nou dan heb jij een goeie maand :D

    Ik vond Oddworld +/- 20 jaar geleden echt de shit maar nu weer meer van hetzelfde hoeft van mij niet perse
     

Deel Deze Pagina