1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door TAN UNITED, 8 sep 2013.

  1. Egozu

    Egozu Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Derde team weg gedaan en meer budget voor tweede team. Heb nu:

    [​IMG]

    En nog ~120k. Iemand tips?
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Pedro > Di Maria.
    Ramos > Pepe.
     
  3. Egozu

    Egozu Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je tips. Heb ze nu beide in mijn team, alleen heb ik het budget wat vergroot.

    [​IMG]

    Nog 150k om te handelen. Ik zie geen verbetering om eerlijk te zijn. Misschien dat jou creatieve mind nog wat bedenkt.
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Pff, dat is wel zo'n beetje hét 4-1-2-1-2 team qua workrates en type spelers. Gamechangers op LM en RM, klasbak op CDM, aanvallende CAM, goede spitsen en top verdediging.

    Tips of mogelijke zwakke punten:
    - David Silva wordt vaak als 'overpriced' ervaren. Hij is aan de bal wel wat beter, maar over algemeen niet zó veel beter dan Nasri maar wel veel duurder.
    - IF Diego Costa. De één houdt van beulen, de ander niet. Ik vond 'm tegenvallen in 4-1-2-1-2, omdat ie aan de bal matig is. Enorm sterk, prima snelheid, maar balgevoel en dribbel ontbreekt. Ook wint hij weinig kopduels, lijkt niet te kunnen springen. Naast een Aguero zou ik proberen te gaan voor een all-round spits. Een echte topper is natuurlijk Suarez. Benzema (I.c.m. Nasri) is ook erg goed.
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2014
  5. Egozu

    Egozu Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Viel mij ook al op. Voetballend komt Diego Costa te kort. Maar een andere optie is lastig. Neymar het liefst maar ben geen fan van Oscar. Aguero is en blijft sowieso, weergaloos die gozer. Ik ben geen fan van Suarez maar ik zal hem is uitproberen als Diego Costa tegen blijft vallen.
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Bronze Most Consistent TOTS:
    [​IMG]

    Silver Most Consistent TOTS:
    [​IMG]

    Depay _O_
    90 pace, 85 dribble en 80 shot voor een 74 rating. _O_

    Gold Most Consistent TOTS:
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2014
  7. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
    Wanneer kan je het best je spelers terugkopen? Is dat vanavond of morgenochtend en wanneer zijn de prijzen van de tots spelers het laagst?
     
  8. jeffreythespartaan

    jeffreythespartaan Schaduwspits

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    De Gea zit er ook bij, vreemd..?
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Die zal wel een prima seizoen doormaken, ondanks de wanprestaties van United. Ik heb geen idee, ik kijk niet naar ze :+.
     
  10. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    EA kijkt alleen naar de goals haha, Finnbogason is dan wel topscorer maar ook een hoop penalties, en vind hem zelf nou ook weer niet uitblinken. Onze buitenspelers, daar draaien we vooral op. Nee Pellé zou het meer verdienen
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Pellè heeft al een IF. Deze TOTS zou eigenlijk als volgt genoemd moeten worden: 'TOTS Most Consistent But Never Had An IF'. ;)
     
  12. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Oohja tuurlijk, naja dan kan ik de keuze begrijpen
     
  13. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Tijd geen fifa gespeeld, nu al deze week 3x meegemaakt in fut seasons dat als de tegenpartij quit binnen 5 minuten dat ik geen 3 punten krijg bijgeschreven maar wel 130 coins ongeveer. Is het weer ingevoerd dat je gewoon binnen de 5 min kan quitten zonder consequenties? Zou echt matig zijn.
     
  14. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Dacht dat ze het zoeksysteem gingen maken?Het word er sinds gister alleen maar slechter op
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Nice, blijkbaar kreeg ik twee gratis Team of the Season pakjes. Eerste pakje: Ashley Cole, Diego Lopez, Vidal en Inler. Tweede pakje Mascherano, Pedro León, Muriel en ene Gonzalez. Not bad!

    Kijk ik op de transferlist, staan ze er allemaal cheap op helaas.
     
  16. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    hoezo dat dan? Zelf depay aangeschaft daarnet. Past goed bij me andere IFs: janmaat klaassen en van aanholt. Misschien dat ik cilessen en finbogason aanschaf maar zijn wel.jamergenoeg gouden. Denk dat ik hem.zilver houdt. Iemand ervarig met de leeuw? Andere eredivisiea tota zullen wel.weer gouden worden ( en niet al teveel maar een team als rest of europe!)
     
  17. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Hopelijk word het een INform Vilhena! zou me team compleet maken zeg! hoop het!
     
  18. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    en m dan cheap oppikken ivm bpl tots woensdag\o/

    ikzelf heb alles een maand geleden verkocht en hoop dat ronaldo woensdag tijdens de bpl tots van 1,7 naar 1,5 gaat (ps4):b:
     
  19. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik wil graag tots De Rossi halen maar zal die nog veel dalen denken jullie,anders w8 ik even.
     
  20. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Wel mooi dat de markt weer aantrekt,sinds vrijdag al 120duizend winst uit handel
     

Deel Deze Pagina