1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik laat die ook staan :p misschien verkoop ik het wel door anders :)
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Waarom zou het volle bedrag belachelijk zijn? (als er geen algehel pricedrop komt?)
     
  3. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik moet zeggen dat ik nu ongeveer 1/2 maand(en) ben overgestapt van ps4 naar xbox one nog steeds geen spijt heb.
    De controller vind ik nog steeds beter en de games ook.
    Als al de exclusives nog dik gaan tegenvallen(wat me sterk lijkt) dan ga ik wel twijfelen
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.468
    Nou, ik zou van allebei spijt hebben. Het vroegste moment dat ik pas deze gen in stap is eind dit jaar. Dan komen er tenminste eindelijk wat substantiƫle games uit, in plaats van de zoveelste last-gen upgrade, indie game of dertien in een dozijn titel.
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Tja als een Battlefield 4 ofzo niet je ding is, is er niet zoveel op dit moment nee.
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.468
    Battlefield zou ik sowieso op de PC spelen. Dat zal voor mij altijd een pc game pur sang blijven. En voor de rest is er tot eind van het jaar niet veel boeiend te verkrijgen. Dus ik snap niet hoe je nou zoveel blijer kan zijn met je One dan met de PS4. :+
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Omdat hij toch sowieso al is afgeprijst in verschillende winkels dacht ik? Correct me if i'm wrong.
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Toch alleen afgeprijsd in de zin van dat hij nog steeds 500 is maar dat je er nu een game bij krijgt. X1 is toch niet voor onder de 500 te vinden ( op misschien een speciale actie van een winkelketen na)
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Er is idd geen officiƫle price drop.
    Zal wel komen bij E3 denk ik.
     
  10. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    PS4 al gespeeld inderdaad. Xbox One nog niet. Ik heb dit keer niet het gevoel alsof er 1 de doorslag geeft. Bij PS3 en Xbox 360 was het makkelijk, eigenlijk al 80% door de controller.

    Verder zoals hierboven vermeld werd ipv next gen gewoon een gaming PC. Echter heb ik die al 1 :+ Ik heb console om te gamen met maten. Aangezien meeste al getrouwd zijn en net kinderen hebben kunnen hun zo'n PC niet veroorloven en niet onderhouden in de toekomst.
     
  11. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Moet wel zeggen ik glij steeds van de linker knupeltje af, zwaar irritant en nee het is geen zweet. De grip is waardeloos. (PS4)
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2014
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Eh de grip is juist super goed hoor. Misschien minder vaseline gebruiken?
     
  13. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    ? Ik glij er echt steeds af en alleen bij de linker kant.. Begrijp er zelf ook niets van.
     
  14. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Koop grips om over je sticks te plaatsen. Goedkope oplossing.
     
  15. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Hmh, snap niet waarom de kinect games zo crappy zijn en zo crappy reageren.

    Als ik bij instelling mijn kinect test reageert het apparaat(ook in het donker) gewoon perfect, het naamplaatje volgt me precies waar ik loop en zo'n goeie kwaliteit.


    Zou er ooit nog eens een fatsoenlijke kinect game uitkomen?
    Of laten ze het een beetje vallen voor kiddy kinect shit.
     
  16. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer ook de kinect met voicecommant, maar echt werken doet het niet. Dan pak ik toch maar weer ouderwets de controller en druk op het knopje. Voel me best wel een sukkel praten tegen de xbox die dan niet reageert
     
  17. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Je spraak is dan " no offence " niet goed. Bij werkt het perfect op 1 ding na dat is record that.
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Bij mij doet alle spraak het. Ook Record That. Soms pikt ie het de eerste keer niet goed op, maar dat is vaak in situaties waarin het game-volume wat harder is en hij me dus niet goed verstaat denk ik.
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Je moet de xbox zo kalibreren dat je de situatie nabootst zoals je daarna ook zit als je de kinect wilt gebruiken. Stel dat jij vaak muziek aandoet tijdens het gamen, dan moet je dit bij het kalibreren ook aanzetten. Daardoor schijnt het veel beter te werken.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het klinkt allemaal best geinig het werken met voicecommands, maar ik denk zelf dat ik al weer vrij gauw alle handelingen met de controller zal doen. Maar er zullen uitzonderingen zijn...tijdens het gebruiken van Netflix bijvoorbeeld. Zeker wel handig om die controller weg te kunnen leggen en gewoon Pause en Play te kunnen zeggen.
     

Deel Deze Pagina