1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Watch Dogs

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 5 jun 2012.

?

Voor welk platform haal/heb jij Watchdogs?

  1. Xbox 360

    8,6%
  2. Xbox One

    36,7%
  3. Playstation 3

    2,2%
  4. Playstation 4

    42,4%
  5. PC

    10,1%
  1. abruzzese

    abruzzese abruzzese

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de preview video's en de preview gelezen van Tweakers.net en Gamekings .
    Vroeger moest je echt wachten dat er een review uitkwam van een game maar tegenwoordig zijn er al uitgebreide previews zodat je al een echt idee hebt hoe deze game gaat scoren .
    Door deze previews weet ik nu al dat Watch Dogs een game word die je als gamer echt niet mag missen .
    Watch Dogs is al een grote hype en word door deze previews nog alleen maar groter .
    Voor mij mogen ze net zoals Grand Theft Auto V de verkoop starten om 12:00 in de nacht en ik reken dan ook heel veel Watch Dogs fans die in rijen staan wachten totdat de deuren opengaan .
    Ik geloof dat het een gruwelijke mooie game gaat worden die heel lang speelbaar blijft en zijn geld zeker de moeite waard maken .
    27-05-2014 word weer een heeel belangrijke dag .
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Werk jij bij Ubisoft ofzo 8)
     
  3. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Ik heb juist sterk het idee dat de hype die jij noemt enorm is afgenomen na het uitstel. Sterker nog, recentelijk was er nog veel kritiek op trailers die toch aan grafische kwaliteit in moesten leveren, een vervelende constatering die bij velen is blijven hangen. Vorig jaar hoorde ik veel mensen over de titel, met het uitstel naar mei is dit een stuk minder geworden. Neemt niet weg dat het een toffe game kan gaan worden, maar het enorme enthousiasme wat jij hebt deel ik simpelweg niet.
     
  4. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
  5. MechromancerNLD

    MechromancerNLD <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Na het zien van de Multiplayer Gameplay trailer ga ik deze wel aanschaffen....:cool:
     
  6. Matthixbox

    Matthixbox Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Multiplayer ziet er idd erg leuk uit, had ik niet verwacht :)
     
  7. osmgek

    osmgek Active Member

    Berichten:
    296
    Leuk Bevonden:
    1
    Erg leuke multiplayer trailer gezien heb er zin in:) ga zeker af en toe inbreken bij vrienden
     
  8. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Multiplayer beelden zien er idd leuk uit.

    Ga hem sowieso halen op day 1. Maar dat komt ook meer omdat het game aanbod op de next-gen consoles tot nu toe best karig is.

    Wat ik wel jammer vind aan Watch Dogs is dat de graphics alles behalve next-gen zijn.

    Maar goed, een game is meer dan alleen graphics zeggen ze altijd.

    Dan maar hopen dat de gameplay en het verhaal erg goed is.
     
  9. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    De singleplayer is toch al een soort multiplayer? Dat iemand dan al in je wereld kan komen?
    Krijg je uiteindelijk net z.n online wereld als gta? Dat je memeerdere in een server kan rond dollen?
     
  10. BlazeBoy

    BlazeBoy Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    12
    Dat gedrag valt me ook al een tijdje op bij jou.
    Eerst de boel ophypen en zodra je daar op bent uitgekeken, lekker de boel op gaan zitten stoken en negatief lopen doen.
    Ik heb al eerder een aanvaring met je gehad in het GTA V topic, en daar reageerde je als een achterlijk klein kind, ik verwacht dus nu ook geen volwassen reactie terug van jou.

    Fijne dag,

    /Mod Het is je goed recht om te discussiëren en mensen aan te spreken op dit forum. Echter dat mag wel een toontje lager dan wat jij nu in je reply laat zien ~Kevf
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 apr 2014
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Kan atm niks bekijken. Wat was er precies te zien? Werkt de MP nu een beetje zoals Dark Souls?
     
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ja, want dit is een volwassen reactie.:):

    Anyway;
    Ik kijk nog steeds naar de game uit. Dat de graphics misschien wat minder zijn dan de reveal, don't care. Zolang het maar niet slecht is, en de gameplay boeiend blijft vind ik het prima. En ja, natuurlijk zal veel van hetzelfde zijn wat je moet doen....maar dat is toch eigenlijk bij elke game zo?
    Mario, GTA, CoD, GoW, AC, etc etc. in principe doe je bij al die games elke keer dezelfde paar trucjes.
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Laten we niet vergeten dat iedereen het RECHT heeft om gewoon zijn mening te ventileren of deze along the way te veranderen. Ik snap niet dat men zo moeilijk doet omdat een andere member het spel vorige week nog tof leek en hem nu afkraakt (bij wijze van, ik doel niet op iemand specifiek). Je hoeft elkaar niet af te branden. Ja, ik heb een goede nachtrust gehad, dus ik ben lief vandaag. Morgen brand ik mensen ook weer gewoon af.

    Anyways,

    Ik kijk zelf ook wel wat minder uit naar deze game. Dat heeft inderdaad te maken met de graphics, die toch wat minder lijken. Ik speel op een next-gen console, ik wil ook wat moois zien. Maar de tegenstrijdige berichten van diverse sites (tweakers, Gamekings) m.b.t. de graphics geven mij wel de hoop dat het allemaal wel mee zal vallen.
     
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Grafisch valt de game dus wat tegen, al ziet het er voor de rest allemaal wel tof uit, zeker het stijltje is heel tof!

    Mei gaat dan een fijne maand worden met Watch Dogs & Mario Kart :cool: (nou'ja eind mei)
     
  15. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Watch Dogs voor de single en Mario Kart voor de multiplayer fun! Wordt inderdaad een mooie maand. Hebben we in ieder geval genoeg te doen in aanloop naar de E3.
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, ik vind het ook wel lekker, zit ook op die 2 games te wachten. Met een behoorlijke grote voorkeur voor Mario Kart. :9
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Precies, en dan voordat je het weet begint de E3 alweer en hebben we nog meer games om naar uit te kijken :).

    Grafisch vind ik de game helaas niet zo bijzonder, doet me een beetje aan AC IV denken op de X1, wel mooi maar het is niets iets om over op te scheppen. Volgens mij zit het wel goed met de gameplay dus dat is dan wel weer een plusje.
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.435
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Hij heeft wel een punt, Bigka. :+
    Snap overigens niet waarom deze game continu met GTA V wordt vergeleken? I mean c'mon guys, why? Het zijn beide free roam titels? Watchdogs hanteert een totaal andere setting en toon dan GTA, die shit kan je echt niet met elkaar vergelijken. Lekker boeiend verder dat de game wellicht er wat minder mooi uitziet of dat ie niet op max fps en max reso draait, als de gameplay maar goed is en boeiend blijft. En over dat heb ik nog steeds m'n twijfels. AC in een modern jasje. En we weten allemaal dat de kerngameplay van AC niet meer over een huis te schrijven is.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat een grapjas dit. Volgens mij is er iets mis met je, want het was juist exact andersom. Jij had nogal moeite met normaal reageren tegen mij en vele anderen. En je kletst uit je nek, want gelukkig heb ik alleen maar een 'aanvaring' (lol) gehad met je over GTA 5 en ik ben daar nog lang niet op uitgekeken. Dus klets vooral verder als een kip zonder kop.

    Volwassen zijn spreekt hij dan over. Dude leer dat eerst maar eens. Byeeee._0/

    Wat voor punt dan? Over welke game heeft dat kind het eigenlijk? Certainly not GTA V. Ja ik ben 'schuldig' aan het behoorlijk hypen. Maar de boel op stoken en negatief doen? Wow dat is echt de grootste bullshit ooit. Ik heb na de release net zoals elke andere forummer gewoon mijn + en - punten laten weten, that's all. Er wordt nu echt dom gezwetst, zonder voorbeelden. Ik heb gisteren een aantal games genoemd en ik herinner mij niet dat ik ook maar iets liep op te stoken en toen ik er klaar mee was alleen maar negatief kon doen. Juist de meeste games van de afgelopen jaren die ik gekocht heb en uitgespeeld heb waren tof. Om daarna te gaan bitchen zou nogal onlogisch zijn. Voorbeelden graag. :)
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2014
  20. abruzzese

    abruzzese abruzzese

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze praten alleen maar over de graphics en vergeten het allerbelangrijkste , DE GAMEPLAY
    Games spelen is voor mij het allerbelangrijkste hoe de game speelt en hoe lang je er mee plezier beleefd .
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2014

Deel Deze Pagina