Hoeveel liedjes kan je Xbox aan???

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JoNieuw, 2 jul 2003.

1. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Er zwerft wel ergens een plaatje van een Xbox met een volle harde schijf hier rond.

2. 70373R

70373R n00b

Leuk Bevonden:
    1
    Oow Oow Oow

Het gaat om een gestripte win2k kernel.. Ze hebben alleen de kernel gebruikt.. En bij "Enter The Matrix" is idd. een exploit gevonden, maar er zijn veel meer games met exploits om meer dingen te kunnen doen dan dat op deze forum gezegt mag worden.

Maar on-topic.. 5,5GiG idd. voor save games en muziek.. Reken zelf maar uit hoeveel liedjes erop kunnen.. Gemiddelde CD is 600MB... 1000MB is 1GiG... Success.

Grt 70373R

3. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor maar hij zet de c'd om in wma files, dus deze informatie is nutteloos, zoals ik al eerder in deze thread vertel 1 wma is ± 4mb dus kunnen er ± 1374 nummers in.

4. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    nee hoor, een mp3 is +- 4mb, een wma aan 64 kbps (zoals op de box) is ongeveer 2 mb, er kunnen er dus een duizendtal op

5. H3in

H3in Ja idd

Leuk Bevonden:
    0
    is het ook mogelijk om die liedjes in thps4 te krijgen?

6. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet jij dat de xbox ze naar 64kbits comprimeerd?, ook wma files kunnen groter zijn.

7. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    ja duh, wma aan 64 kbps= mp3 aan 128 kbps, ms moet goed gek zijn om liedjes die gewoon als achtergrondmuziekje dienen groter te coderen.
    Het kan, maar het lijkt me onwaarschijnlijk.

8. Karelax

Karelax Guest

Mijn hardeschijf van men xbox is virj vol denk ik; Nba 2k3 als je daar de vette dunks/moves de herhalingen van bewaard zijn 163 en Nba 2k3 neemt nu al 7903 ofzo iets in beslag

9. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja duh, dus je weet het niet zeker?, maar ik moet je wel gelijk geven dat een wma beter als een mp3 klinkt.
    Had ik dat maar eerder geweten heb nu al zo'n 5000+ aan mp3 van 128k/bits staan!.

10. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Mijn XBox kan er geeneen aan. Maar misschien komt dat door de soort muziek. Toen ik BZN wou luisteren tijdens een potje Burnout2 gaf ie spontaan de geest.8)

11. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Mijn sega pack is kapot(Fucking grote kras)
    dus er staan nog maar paar liedjes op me xbox.

12. H3in

H3in Ja idd

Leuk Bevonden:
    0
    Ik quote mezelf maar :+

13. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    ja dat kan
    moet je gewoon bij music options ofzo.... maar het kan wel...
    -----

als er 1300 en nogwat liedjes op kunnen heb ik nog een lange weg te gaan ik zit net iets over de helft

14. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    verbanden...? :confused:

Bij mij staat er ook nog steeds 50 000+ terwijl ik ook heel veel leidjes er op heb staan en ook aardig wat saves enzo.

15. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Haha vind je het gek? Burnout 2 en BZN is een fatale combinatie :D BZN op je xbox is sowieso niet aan te raden 8)

Deel Deze Pagina