Wat mij wel mooi zou lijken is een soort Xbox messenger praat je over live met de ehad phone en je ziet elkaar door een digi cam. Ff afspreken om te gamen met je Xbox maten.
Een dergelijke feature komt wel binnenkort, maar dan zonder die camera Maar wel gewoon non-game lobby's zeg maar.
Cool dat is al iets, een xbox messenger. Trouwens het blijkt wel dat internet op de xbox niet welkom is, mijn leek het wel handig maar ja de gamers willen kenbaar niet dat hun boxje teveel op een pc gaat lijken . Salva
Omdat MS gezegt heeft dat de XBOX NIET teveel op een PC moet gaan lijken.. Als er een browser op komt ziet het er wel naar uit dacht ik zo.. Dan hadden ze beter een PC kunnen maken met een XBOX emulator Grt 70373R
ut is maar hoe je het bekijkt, hoe meer je er mee kunt hoe meer ms er zal verkopen. En als je ouders graag internet willen en jij live kun je een deal met ze maken.
Een internet browser is geen goed idee, hetwerkt gewoon niet op een tv-scherm, want dan kan er geen enkele pagina volledig op je scherm, alles lijkt veel te groot en de letters zijn wazig. Alleen al hierom zullen mensen het niet kopen en dus bij hun pc blijven en zelfs al moest het goed lukken, dan nòg denk ik dat mensen nog altijd een pc gaan kopen...voor tekstverwerking.