Hmmm... Is dit een soort adventure? Lijkt me wel vet eigenlijk, beetje door Springfield heen wandelen. De Power Plant en de Kwik-e-Mart binnen gaan. Lachen!
Ik heb ergens gelezen dat het gta achtig zou zijn Ik ben normaal niet zo een fan van games over The simpsons maar dit lijkt me best een vet spel
staat ook op mainpage, maar er was toch al een simpsons game zoiets als dit of niet? lijkt me op zich wel grappig, amaaer dan moet ie wel goed uitgevoerd worden
die was het ja hopen dat deze wat beter wordt, lijkt me leuk, ben dan geen simpsons fan maar zag er erg grappig uit
Hoe kan je nou geen simpsons fan zijn? Die cartoonserie is toch absoluut geniaal? Okee ieder zijn eigen mening
Het lijkt me wel leuk, want je kan door heel springfield rijden in GTA-stijl (waarschijnlijk wel zonder doden) Zo weet je tenminste hoe springfield er "in het echt uitziet" en zie je "o de quick-e-mart is vlakbij het stadhuis!" of zoiets
Denk dat het een hoop "magic" weg haalt van de show als je weet waar alles is. Hoewel, in een aflevering waar homer gaat lopen zie je dat die bar van moe maar een paar huizen verder van hun huis is. Ik hoop dat ze het goed uitwerken.
http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=news&id=3771 oud Ik snap nooit waarom mensen pas iets zien als het oud, wij 't al een week hebben en het dan hier posten? Ikke niet snappe!
Wow...die trailer ziet er ERG veelbelovend uit, met goede graphix, veel speelbare figuren, afwisselende lokaties, verschillende outfits (bart in ninja pakje en bart-man pakje!) en de coole JUMPS uit GTA!, plus de echte voice-actors. Ik zag zelf Otis' trailerpark! Ben erg benieuwd of het uiteindelijke resultaat de beloftes waar kan maken...
ik hoop wel dat de stad een beetje groot is, want anders rij je er zo doorheen dus een winkelcentrum erin zou cool zijn