1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Watch Dogs

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 5 jun 2012.

?

Voor welk platform haal/heb jij Watchdogs?

  1. Xbox 360

    8,6%
  2. Xbox One

    36,7%
  3. Playstation 3

    2,2%
  4. Playstation 4

    42,4%
  5. PC

    10,1%
  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    [yt]CUIowUR4r0o[/yt]
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Tja, ik ben het nooit echt zo eens met die stelling. Natuurlijk, ook ik vind gameplay heel belangrijk, maar graphics zijn net zo van belang voor mij. Anders ga ik wel duckhunt spelen ofzo. Ik heb een next-gen console en ik wil gave beelden zien. Ook voor de sfeer vind ik dat wel van belang. Dus als een game eerst belachelijk mooie beelden lijkt te hebben en het spel blijkt naderhand gewoon niet meer dan gewoontjes te zijn, dan scoor je in mijn beleving geen punten. Ze hebben zelf beelden laten zien die niet op werkelijkheid blijken te berusten, dan heb je dus zelf gezorgd voor een discussie over de graphics.

    Maar goed, ik vind altijd dat je het zelf moet zien, op je eigen tv. Ik verwacht zelf dat het wel meevalt met die graphics, maar ik verwacht zeker niet te worden weggeblazen. Ik zal vast plezier hebben met de game maar ik verwacht niet dat ik over 2 jaar Watch Dogs zal noemen in een favo gamelijstje.
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Next gen = hogere eisen. Ook voor gfx. Dus kap met dat gelul dat we niet over gfx mogen zeuren
     
  4. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik zou wel graag side by side met last gen willen zien.
     
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556


    Zeker op grafisch gebied, dat de gameplay niet echt innoverend is, dat kunnen we voor lief nemen maar grafisch worden de eisen wel echt een stuk hoger
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het was wel te verwachten, maar ik zou het wel jammer vinden als dat ook het geval blijft. Je zou denken dat er qua gameplay elementen in games echt nog wel iets nieuws te doen is. Watch_Dogs doet wel een aantal nieuwe dingen, dus de dev het al probeert is al heel wat. Maar verder zijn de meeste X1 en PS4 games gewoon last gen games met mooiere graphics.
     
  7. abruzzese

    abruzzese abruzzese

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jullie dan toch over de graphics schrijven dan ligt het zeker aan de game ontwikkelaars en zelf stap zeker nog niet over van een Xbox 360 naar een Playstation 4 omdat de ontwikkeling zeker langer zal duren .
    Om een echt mooi grafische game te ontwikkelen op een Playstation 4 wacht ik liever nog 1 jaartje .
    Zolang de game industrie een game maakt voor de Playstation 3 en zowel de Playstation 4 zal het grafisch niet echt spectaculair zijn .
    Als er een game uitkomt die mij echt zal boeien en niet verschijnt op mijn Xbox 360 en wel op de Playstaion 4 dan pas maak ik de overstap .
    Maar nu met Watch Dogs speel ik deze zeker wel op mijn Xbox 360 .
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2014
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Of nie dan?
     
  9. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570

    Nog een maandje. :)
     
  10. MechromancerNLD

    MechromancerNLD <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Na het zien van de multiplayer trailer toch maar besloten te pre-orderen. 8)
     
  11. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    +1
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Geef developers dan ook de tijd om de systemen te leren kennen. Ze zijn net krap een half jaar op de markt. Snap ook wel dat hun de systemen al wat langer 'kennen' maar je staat nog helemaal aan het begin van een generatie. Het is niet meer SD naar HD. Zo'n grote stap krijgen we niet meer. Misschien straks nog naar 4K (of hoger) maar dat duurt nog wel even.
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dan moeten developers niet eerst beelden showen
    die niet representatief zijn voor het uiteindelijke product. Als je een chick scoort met de belofte dat je een leutert hebt van 24cm dan is ze teleurgesteld als je aankomt met 12cm.
     
  14. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    je kan ook compenseren he *)
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja opdonderen. Gewoon betere gfx. Geen excuus. Wel super mooie beelden laten zien en dan jaar later dikke downgrade
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2014
  16. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    ze zijn waarschijnlijk toch ook beter dan last gen. Of heb ik misschien een comparison gemist?

    Verder ben ik het wel eens dat we 'betere' graphics mogen verwachten met nextgen. Maarja, wat is beter? Kwaliteit Ryse en Infamous?
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Gast, praat eens normaal. :emo:
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Hij heeft toch gelijk?
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Jazeker. Maar dat kan je toch wel anders verwoorden?
     
  20. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4

    +1, maar ook -1.

    Ja hogere eisen, dus grafisch zal het weer iets beter zijn, maar dus in kleine stappen (ongeveer zoals het van PS2 naar XBOX 360 ging, alleen nu nog kleiner want toen ging iedereen in 1 keer HD gamen).... De video's van de PS4 versie van Watch Dogs vind ik zelfs er zeer overtuigend uit zien.
    Maar gasten die nu naïef in 1 keer een extreme stap voorwaarts verwachten zijn niet goed bij hun hoofd.

    Iedereen mag natuurlijk zelf bepalen wat ie verwacht, en aangeven of ie wel of niet teleurgesteld is (al kan dat laatste natuurlijk alleen pas als je het spel zelf hebt gespeeld). Maar de meeste hebben volgens mij verwachtingen die buitengewoon proportioneel zijn (iets waar ze zelf schuld aan zijn, niet Ubisoft met een mooie E3 presentatie), en die heel ver van de realistische mogelijkheden -als het gaat om de ontwikkeling van grote complexe games zoals Watch Dogs- af staan.

    Maar zeur maar lekker over van alles en nog wat :thumbs:, alleen vind ik het gewoonweg beetje ongefundeerd (mee-)mekkeren met een hoog blasé gehalte, en draagt dus niet iets echtst boeiends bij ....:+
     

Deel Deze Pagina