heb net burnout gekocht en ziet er cool uit, speelt heel vlotjes,enorm gevoel van snelheid, maar wat is dit MOEILIJK zeg!!! Jonge jonge, ik win enkel de eerste race, de 2e geraakt ik zelfs nooit tot het eind. tips?
Hebbie nog een beetje soorten spelmodes in Burnout. Dat je dus niet na een dag spelen het wel gezien hebt enzo? Oftewel zit er een beetje uitdaging in. Kweetniet of je PGR hebt, maar is dat wel heel anders? Ben benieuwd!
Burnout is een goed spel, in het begin is het even wat wennen, maar na verloop van tijd weet je wel een beetje op wat voor soort bochten je moet letten en wanneer je zeker niet moet inhalen en nog meer van dat soort zaken. Als je het eenmaal een beetje doorhebt is het gewoon een leuk spel. En het is nog mooi ook, ondersteunt ook HDTV, ik vraag me af hoe mooi het er dan wel niet moet uitzien....
volgens mij is het gewoon een schijtspel, maar ja ik heb PGR en dan zijn andere racespellen gauw schijtspellen (behalve RSC). ik heb de gamecube versie gespeeld en dat vond ik echt schijt (ja ja ik weet het gamecube is zelf ook schijt maar spel blijft hetzelfde op beide consoles), de auto's waren totaal niet realistisch te sturen en crashes duurde veel te lang. ik zou pgr kopen, als je die al hebt RSC, als je die allebei al hebt koop je maar halo!
Ja, de crash slow-motions diren inderdaad wel wat lang, maar voor de rest heb ik niets aan te merken op de game, de besturing vind ik ook gewoon goed hoor....
burnout sucks Ik wil effe kwijt dat Burnout een zwaar klote spel is....ik heb hem 3 weken geleden gekocht, en dezelfde dag weer teruggebracht. Niet kopen dus!!!!!!!!!!!!
bij mij het zelfde verhaal als viper (als je een beetje pgr kunt is dit een makkie) de autos zie je met volle snelheid ook niet aan komen , alleen leuk als je dronken bent dus:r
Ik vind hem wel cool . Enige echte minpunt is de 2 player mode, grafisch ziet het er dan niet meer uit , het lijkt wel op een PSX spel .