1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Diablo 3

Discussie in 'Games' gestart door Roerbakmie, 30 jun 2008.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Gems hebben een andere effect als ze in andere delen van je armor zitten.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik zie het nu ook bij die profiel link van een paar posts terug. Ik was het even vergeten. Tsja, heel begrijpelijk ook, anders zou je wel heel snel 1000K hebben. :+
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja Emeralds in je armor geven Dex en alleen Crit chance in je wapen. Als je monk was dan had je wel gelijk :+
     
  4. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Staat gewoon op de gem wat die doet.
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.543
  6. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks! :cool: Ik kijk zo effe naar je barb

    Edit ik zie dat je al hele nuttige tips hebt gehad!
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2014
  7. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Crit DMG :)
     
  8. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Toch maar weer begonnen op hardcore :) Kijken hoever ik ditmaal kom.
     
  9. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Helaas niet te doen met die lag spikes van 5 a 7 seconden.
    Ieder menu zorgt voor lag en dat al weken |:-
     
  10. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Had er in het begin geen last van, tot ik bij butcher kwam... pfff, kon hem killen maar daarna gestopt. Lagspikes van heb ik jou daar, kon niet eens meer een huis in, werd er keer op keer uitgegooid -_- Uit angst voor verlies van de character maar gestopt.
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.543
    Wat is er eigenlijk leuk aan hardcore? De kick dat als je dood bent je ook echt dood bent? :+
     
  12. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Het is bij mij ook belachelijk laggy vandaag. Heb het inmiddels maar opgegeven.

    Ligt het trouwens aan mij of hebben ze de lootrates van legs aangepast? Ik heb ik de afgelopen vakantie dagen (15u+ gespeeld) slechts 2 legs gevonden die mijn rares konden vervangen. De afgelopen 4 rifts op Torment hebben mij 3 blacksmith plans, 2 legendary crafting items en een waardeloze helm opgeleverd.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Heb wel een Monk, dus misschien ooit. :+

    Edit: Weer DDOS aanvallen. Krijg Herpes man! :mad:
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2014
  14. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    De spanning van het doodgaan idd :) Daarentegen moet je echt nadenken bij packs. Niet hersenloos blijven staan en dps spammen, maar gebruik maken van de omgeving. Het plannen van je atacks... En ja, ik heb bij mijn vorige toon echt met zweethanden gezeten omdat het soms net op het randje was _O_
     
  15. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Nee er is niks veranderd, het is gewoon allemaal geluk hebben.
    Der is een pool van ~100+ Legendaries, de kans dat een legendary dropped is niet super hoog, de kans dat het een legendary is waar jij naar op zoek bent is nog kleiner. Dus gewoon blijven hunten en niet verwachten dat je binnen 20 uur alle end game leggies hebt gevonden. :D
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2014
  16. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Mijn beste leg die ik na pak em beet 50 uur RoS heb gevonden is diegene die ik van Yellow heb gekregen en waar strength op zat (ik ben een Monk).

    Het is niet zozeer dat ik direct super items verwacht, maar ik lees op fora dat spelers meerdere legs per uur vinden en normaal tussen de 15-20 op een dag. In de afgelopen weken heb ik niets anders dan Diablo gespeeld en heb ik hooguit een stuk of 5-8 per dag gevonden (met zo'n 8u speeltijd per dag helaas :+).

    Wat spoken jullie voornamelijk uit in Diablo? Zo snel mogelijk caches halen op Normal in een groep? Of op Torment X riften met een clan, of?
     
  17. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik doe rifts met m'n clan op T4 of hoger en krijg meestal 1 a 2 leggies per rift. Zodra de rift boss dood is gaan we ook gelijk naar de volgende rift zodat we zo snel mogelijk 500 blood shards hebben om te spenderen.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Is er een cap van 500 als ik vragen mag?

    En gisteren had ik mijn eerst leg met die shards, een paar gloves, maar die had ik beter niet kunnen nemen, mijn dps is wel lager gegaan. Aan de andere kant wel betere secondary stats en een bonus.

    Nu ook weer een leg geloot, van vanmiddag in een rift op T1. Boots, maar ben bang dat het precies dezelfde soort is met soortgelijke stats. :'-(
     
  19. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    500 is de cap ja :)
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ok bedankt. Ik heb namelijk mijn gloves maar even vervangen. Ondanks dat het een legendary was, best aardig ook, toch te hard achteruit gegaan. En met mijn nieuwe build, overigens gekregen van een clanlid met 368 Paragon, kan ik dat niet hebben.
     

Deel Deze Pagina