1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Titanfall

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 7 jun 2013.

?

Voor welk platform haal jij Titanfall?

  1. Xbox One

    64,2%
  2. Xbox 360

    20,5%
  3. PC

    15,2%
  1. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ook maar besteld .. Staat de x1 ook eens aan
     
  2. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Is al bekend wanneer de update voor de 360 komt? Tot nu toe is alleen de privatematch lobby toegevoegd.
     
  3. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    welke update bedoel je? ik geloof dat de private match update de nieuwste is namelijk.

    Vandaag tevens generation 8 geworden. Gaat wel hard zo. In drie uurtjes zit ik waarschijnlijk weer rond level 35
     
  4. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Ja klopt maar niet alles zit er in. Zo zijn de kleuren van de mensen in je party nog niet aangepast (heeeellll vervelend) en is de gooser challenge nog ongewijzigd.
     
  5. MechromancerNLD

    MechromancerNLD <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem binnen... bezig met de "campaign" maar dat raakt echt kant noch wal. Ga zo even de verschillende match styles checken... Verder speelt het lekker weg.
     
  6. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Je moet ech in de game duiken en jezelf forceren(als het moet) 3 potjes achter mekaar te spelen en dan begint het tekomen... iig dat had ik.

    Vind de game nu wel echt vet, daarvoor vond ik het maar mehh.
     
  7. MechromancerNLD

    MechromancerNLD <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ook even levelen voor wat unlockables... en door hebben hoe alles een beetje werkt... Eerste sessies werd ik compleet afgeslacht.... dacht ik veel kills te hebben, waren het AI Grunts...
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Grootste stap die je moet maken is dat je veel moet wallrunnen etc. Ben je veel sneller op de map. Zeker door de shooters van laatste jaren zijn veel mensen de Unreal moves etc vergeten. Merk ook soms dat ik een trap op ren waar ik ook gewoon door een raam had kunnen springen als ik even een wallrun had gedaan.
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2014
  9. MechromancerNLD

    MechromancerNLD <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    True that...de snelheid is weer even wennen met inderdaad een Unreal of Quake van a time long passed.
     
  10. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft vaak niet eens door dat raam. Je kan ook gewoon langs de muur naast de trap omhoog.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja klopt. Maar bedoelde meer dat het een switch is om weer verticaal te denken na al die jaren van gangetje gangetje shooters. :)
     
  12. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Had een maatje van mij ook :D Heeft pas Titanfall, laatst zegt die tegen mij het is godverdomme net of ik daar rambo stijl iedereen af zit te slachten, kei veel kills, zijn het alleen maar grunts haha:lol:
     
  13. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ja maar als je best zuigt in shooters (zoals ik haha) zijn die grunts wel fijn. Heb ik nog een beetje het idee dat ik niet alleen maar de score van het andere team opkrik :+
     
  14. FENIKS

    FENIKS Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    2
    Zolang je niet te vaak dood gaat is het geen probleem. Als je Attrition speelt zijn Grunt kills best belangrijk, want die tellen mee voor je score.
    Mijn k/d vs. pilots is inmiddels 5.0, ik heb dus niet zo'n moeite om pilots te killen ;) ben juist een effectieve pilot hunter en laat grunts vaan links liggen.
     
  15. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Hebben jullie ook haperingen in Titanfall op de xbox one? Heb hier best veel last van en als PC gamer merk ik het ook snel op. Is dit met elke game zo op de Xbox One? Of alleen Titanfall? Vind het wel jammer. 2 maten hebben er ook last van dua ligt niet aan de console. Het is een gedownloade game
     
  16. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Ik hoor vaker dat de FPS van titanfall nogal eens flink willen droppen (op de ONE).
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2014
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ik merk er niks van op de PC.
     
  18. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Het probleem zit hem dan ook in de Xbone.
     
  19. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik merk niks van framedrops op de x1


    Sent from my WP phone on Tapatalk
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Dagger had het over de PC dus daar reageerde ik op ;)
     

Deel Deze Pagina