1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Bound By Flame

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 8 apr 2014.

  1. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Yep, soms is dat wel irritant, als je je vijand bijna kapot hebt met spells ofzo. Dan ben je je magic kwijt en kan je overnieuw beginnen XD. Ach, theeft wel wat. Combat wordt inderdaad wel lastiger naarmate je verder komt, in het begin vond ik het best simpel!

    Daar staat ze inderdaad, voor de kijker links ;)


    Haha, ja! Volgens mij hadden ze em nog neit mogen versturen, ook als je ook ziet hoe weinig mensen de game pas spelen op psnprofiles...
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2014
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Wat ik overigens een erg irritante bug vind is dat als ik in stealth mode ben en het is donker/nacht en ik in de buurt van enemies kom, dan gaat mijn licht steeds automatisch aan. Ook als ik het zelf weer uitzet. Hierdoor mislukt de stealth!
     
  3. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Stream is weer up, totdat Atletico Madrid begint :)

    [twitch]yolocryingwalker[/twitch]
     
  4. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Ook maar eens kopen als ik gem tegen kom. Eerste rpg op de ps4. Gameplay ziet er leuk uit iig :).
     
  5. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Had ik ook maar toen ik erop ging letten zag ik steeds dat ik ik het licht stond.

    Welk level ben je ondertussen? Ik zit op 23.
     
  6. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn reviewtje op OldSkool ook maar hier even plaatsen :

    Eergisteren ongeveer 2 uur de kans gehad om het spel eens aan de rottende tand te voelen...dus bij deze wat persoonlijke meningen :

    - Spel gestart op Normal alhoewel op forums gewaarschuwd werd omtrent de moelijkheidsgraad.
    - Hiermee rekening houdend eerste paar level ups voornamelijk aandacht gevestigd op health, healing en defense...goed keuze
    - Speelt soepel weg, 60 frames haalt deze wel.
    - Vechten is nog redelijk beperkt in het begin (normal en heavy slag) en dmv. stance switchen iets interessanter gemaakt : warrior - 2 handig zwaard, stealthy met 2 messen en natuurlijk magie
    - Maps zijn nu nog redelijk rechtlijnig hopelijk verder in het spel wat losgelaten
    - In 2 uur al gelevelled naar 8, gaat dus redelijk rap incl. nieuwe skills met diverse skill trees
    - Alle battles zijn in real time, parry wordt je beste vriend alhoewel health regen hier een flink stuk bij gaat helpen
    - Nog maar 1 keer dood gegaan in het spel, dus valt nog mee, maar zoals ik al zei gewoon rekening mee gehouden tijdens het levellen
    - Verhaallijn is redelijk mehhh incl. lipsyncing die meer op een duits ingesproken pr0n lijkt.
    - Schijnbaar zouden er keuze momenten komen ala good en evil, tot nu toe nog niet meegemaakt.
    - Later in het spel krijg je ook de keuze uit 5 verschillende compagnions waarvan er eentje mee aan het handje mag.
    - Men kan natuurlijk diverse wapens en kleding stukken maken, vinden en kopen incl. uitbreiden met gems om deze weer krachtiger te maken


    Vooralsnog een redelijk goede RPG die hopelijk nog wat meer gaat loslaten, maar ik zie de eerste 2 uur ook meer als intro, later dus meer.

    Vooralsnog :
    - Graphics zijn niet opzienbarend, maar ook niet slecht - 7,5
    - Geluid is goed en zet de sfeer goed neer - 8
    - Gameplay is lekker en speelt goed weg vanwege de hoge framerate - 8
    - Verhaallijn e.d. is redelijk standaard voor RPGs, snel te vergeten dus - 7

    Al met al geef ik er op dit moment in het totaal een 7,5 voor, denk dat de meeste reviews dit ook wel gaan aangeven.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Goede punten, ben het er dan ook helemaal mee eens. :thumbs:

    Is er trouwens een manier om je skill points te resetten??? Ik heb volgens mij niet zo'n beste build als ik bovenstaande zo lees. :'-(
     
  8. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Inderdaad een nette review!

    Yellow, wat heb je gedaan dan? Ik heb tot nu toe heel de Ranger stance uitgebreid, ik ga nu verder met de Pyromancy. De Warrior stance heb ik nog niks aan gedaan, tgaat me redelijk goed af tot nu toe. Ga wel eens dood maar niet irritant vaak ofzo. Gewoon even kijken hoe je je vijand het best aan kan pakken.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik deed juist de warrior stance, omdat die als eerste werd gebruikt in de game. Meestal kies ik ook voor warriors in RPG's, maar die vlieger gaat nu even niet op als ik het zo lees. Zou het graag willen resetten, iets wat in games als Kingdoms of Amalur en Two Worlds bijvoorbeeld ook kon. :'-(
     
  10. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Echt heel handig vind ik de Warrior stance niet... Kan ook aan mij liggen maar de Ranger stance speelt wat mij betreft een stuk lekkerder. Heb helaas niet kunnen ontdekken dat je het kan resetten, ben je al ver?
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    In elk geval al bij dat eerste dorp geweest, maar heb daar alleen een Blacksmith getroffen en niet magiƫrs die alles zouden kunnen resetten. Als er iets is wat ik leuk vind in RPG's, is het skillpoints verdelen en kloten met een build. :9
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    De weapon drops zijn wel erg warrior gebaseerd. Al een stuk of twaalf warrior weapons (swords/hammers/axes) gevonden en pas 1 keer een stelletje daggers. Heb daarom zelf maar ff mijn daggers geupgrade.

    Companions gaan wel erg makkelijk dood. Vind die vliegende pods in de swamp wel rete irritant als ze met zijn 4-en zijn. Kan er vaak niet achter komen voor de meeste damage. Dus veel dodgen en chargen ...
     
  13. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Hier over: (Lees pas als je voorbij het 2e dorp bent, proloog niet meegerekend)
    Je komt een 6000 jaar oud skeletmannetje tegen, Mathras. Zeg tegen deze gast dat ie verdedigender moet spelen en het maakt je gevechten een stukje makkelijker!
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ben level 13 en volgens mij net klaar in het eerste dorp. Veel valt er niet te exploren, game is best klein qua maps. Dat vind ik wel jammer. en veel onzichtbare muurtjes ala DA ...
     
  15. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Game is inderdaad niet al te groot. Ben nu bij de eindbaas(? denk ik) op level 26 en met 17 uur spelen, holy crap, even zorgen dat ik weer kan rennen. 1e keer dat ik mijn teveel aan loadout kleiner ga maken... :|

    Morgen weer verder proberen. Zo eerst even GoT kijken met de vriendin :)
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Begin me toch een beetje aan de combat te ergeren. Werkt gewoon niet lekker genoeg. Blijf met dodge ook vaak achter van alles en nog wat hangen. Camera is vaak ook de weg kwijt tijdens combat. En dat hele stealth heb je echt praktisch niks aan, gewoon weggegooide punten.

    Hmmm, mijn waardering gaat omlaag; weinig te exploren, ongeinspireerde omgevingen, doodse dorpjes, cluncky combat, weinig fatsoenlijke loot, crafting ook maar meh, grafisch meh ....

    I need a break :)

    EDIT
    launch trailer
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2014
  17. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Heb em uitgespeeld... Vind hem wel wat aan de korte kant voor een RPG terwijl ik er best de tijd voor heb genomen. Een kleine 18 uur heb ik er over gedaan. Ook zijn er inderdaad te weinig omgevingen, jammer. Goede game maar geen topper uiteindelijk door een gebrek aan tsja, creativiteit ofzo...
     
  18. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    en uitgespeeld,... dacht dat deze 30 uur zou duren... heb er iets meerdan 12 uur over gedaan,.. dat is incl. alle beschikbare sidequest :emo:
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hebben jullie ook alle companion quests en romances gedaan ? Weet overigens niet of dat kan in 1 PT ...
     
  20. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Ik heb geen idee hoe je die lui 'seduced' :mad:
    Misschien moet dat tijdens je evil playthrough, ik heb nu de good guy gespeeld.

    En qua sidequests heb ik echt mijn best gedaan maar kheb alleen die trophy voor Sibyl gekregen... Beetje jammer, nog meer op letten dus tijdens mijn volgende playthrough...
     

Deel Deze Pagina