1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door TAN UNITED, 8 sep 2013.

  1. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Goed lezen ;)
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    [​IMG]

    Zoiets?

    SWP ipv Ince, omdat hij sneller is, beter dribbelt en beter schot heeft (70+ long shots en shot power is prima).
     
  3. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18


    Bedoelde ook die Ince. Maar zat ook te denken aan townsend. Maar misschien verkoop ok xe we wel en bouw gouden team
     
  4. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
    Weet er iemand hoe ik mijn team het best kan versterken? Ik heb nog 380k over.
    http://www.futhead.com/14/squads/10912695/

    ik zat zelf te denken aan TOTS cahill, en TOTS gabi op het middenveld. En graag zou ik griezman ook door iemand willen vervangen, maar weet niet voor wie. Misschien zijn sif?
    En heeft er iemand misschien nog andere tips?
     
  5. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Zou je middenveld aanpassen. Ieniesta is een echte voetballer maar verdedigend heb je er weinig aan. Alonso gaat de gaten ook niet voor je dichtlopen gezien zijn geringe snelheid! Zou een beetje een veger neerzetten die ook kan voetballen (pogba)

    Waar zouden jullie trouwens voor gaan naast IF aguero? IF van persie (90) of IF Suarez (89)?
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Suarez, zonder twijfel. Van Persie vind de een fijn, maar de ander niet. Suarez is fenomenaal.
     
  7. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Nou had suarez gekocht 89 voor 400.000 maar na vier wedstrijden snel weer op de trade gezet om met winst te verkopen (na ea tax toch 10.000 voor gekregen) enige wat chill aan hem is zijn dribbel maar schieten, handelingsnelheid en passen is drie keer ruk) Lang leve koning IF aguero!!! blijft me.favoriet.

    Trouwens coleman is zijn geld meer dan waard zeg. Eindelijk een goede back in tje barclay! doe rushes.

    Momenteel heb ik ( team is nog in opbouw.)

    aanvallers young, IF aguero en IF navas (young blijf ik chiller vinden dan hazard)

    middenvelders: Tots ramsey (hou van box to box)

    verdediger: tots azipluerceta en tots coleman
     
  8. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635

    Vervang Alonso eens door Song, Song kost helemaal niks maar hij bevalt mij zeer goed.
    Tevens zou ik mij opstelling in 4-1-2-1-2 neerzetten met Song op cdm,
    griezzman lm, iniesta cam, di maria rm, benzema st en dan kun je nog een striker neerzetten. Ikzelf heb IF Diego Costa naast Benzema maar zelf heb ik geen coins gehad om iets anders uit te proberen.

    Ik weet trouwens ook niet of iniesta het goed doet op CAM maar die zou je ook nog kunnen vervangen.

    *ik speel pas sinds 2 maanden FUT dus zelf helaas nog geen 100.000en coins om teams te proberen :p
     
  9. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Zou persoonlijk lekker 433 blijven spelen met griezmann rn do maria. 41212 vind ik persoonlijk niet lekker werken. redenen (maar iedereen voorkeur):

    spitsen en cam lopen elkaar veels te veel in de weg.

    Lm en rm zijn meestal rw en lm omgetuned naar middenvelders of vanuit ea rm of lm omdat ze in het echt 4231 spelen maar verdedigend gewoon geen kwaliteiten hebben.

    Daarnaast zullen di maria en bijvoorbeeld griezman zelde naar bjnnen kunnen omdat het daar zo druk is. voordeel wel is dat die twee goede voorzetten hebben er er twee toppers kunnen staan om te koppen.

    Waarom niet zo iets: (even goed kijken welke variante ivm chem)

    Hazard - aguero--di maria

    ramires-toure--modric

    Baines-kompany- ramos- carvajal( if is geweldig, komt.vast ook tots)

    hart

    hebben ze allemaal 10 chem
     
  10. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Vandaag Tots Suarez in pakje gehad:)

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2014
  11. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
  12. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Ja 2 Miljoen :)
     
  13. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    das lekker! wil ik ook wel
     
  14. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Wie vinden jullie beste cam van Bundesliga?Speel nu zelf met Gundogan omdat Gotze geen fijne workrates heeft
     
  15. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Kevin de Bruyne
     
  16. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja die heb ik weleens gehad die is best fijn ja net zoals Draxler 2 benig,speel nu voor het 1st met Robben maar wat is die goed zeg 7 potjes,5goals,5assist.Moet ik er wel bij zeggen dat er ook een 9-1 bijzat
     
  17. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
    In welke opstelling gebruik je hem? En hoe ziet de rest van je team eruit?
     
  18. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Adler
    Pisczek-Boateng83-Dante-Alaba82
    Gustavo
    Robben Reus
    Gundogan
    Aubemayang-Lewandowski
     
  19. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Hoe jaag je trouwens tegenstanders fanatiek af op de ps3?Met wedstrijdinstellingen Hoge Druk gebeurt er niets,nu weet ik vaak wat er gaat gebeuren maar ben dan toch vaak een stap te laat.
     
  20. Piedero

    Piedero Spreek uit: Pjeedro

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf vind ik Draxler erg fijn op CAM. Lang dus kan nog koppen, en schieten en passen is perfect.
    Al best vaak met een afstandschot van Draxler gewonnen of een punt gepakt als ik niet door de verdediging heen kon komen.
     

Deel Deze Pagina