Outrun 2 op de Xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door Segata Sanshiro, 26 jul 2003.

1. Segata Sanshiro

Segata Sanshiro mr. Sega Saturn

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens Xbox.com

http://www.xbox.com/gamerfeed/wrap-up072103.htm

2. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
  3. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    maar toen was het nog niet bevestigd of wel?

4. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Dat van hun is even officieel als dat. Hun nemen het alleen aan omdat het alleen maar waar kan zijn. Xbox = Chihiro dus sega zou wel dom zijn als ze het niet doen.

5. Segata Sanshiro

Leuk Bevonden:
    0
    Onzin. Dat hij op de Chihiro word gemaakt hoeft niet per se te betekenen dat hij ook op de Xbox komt. Er worden zovee larcade games gemaakt op de Naomi boards, maar die zag je toch ook niet allemaal op de DC verschijnen? AM2 zou Outrun 2 net zo goed naar de PS2 of GC kunnen poorten, alleen zou dat wat meer tijd kosten en in het geval van de PS2 zou het betekenen dat de graphics was minder zou worden.
    Dat van 2 weken geleden was de arcade versie, die lieten ze toen voor het eerst zien. Nu staat op Xbox.com dat hij ook op de Xbox komt. Maar dat betekend niet dat dat ook gebeurt. Ik juig pas als ik iets van SEGA zelf lees. Maar ik vond het waard om dit hier te posten.

6. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    En gelijk heb je.

However Sega had al eerder gezegd te werken aan Outrun 2 met kansen op een Xbox versie. Wat ik wou zeggen is dat ook gamerfeed niet met zekerheid kan zeggen dat ie op de Xbox komt. Het moet wel raar lopen als het niet gebeurd, maar het is inderdaad nog niet zeker. Dreamcast is wel een ander verhaal dan de Xbox natuurlijk :).

Segata owns btw _O_

7. Segata Sanshiro

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk ligt het anders bij de Dreamcast. Maar Virtua Cop 3 word ook op de Chihiro gemaakt, maar die is ook nog niet voor de Xbox aangekondigd.

Deel Deze Pagina