Hoi, ik ben een tijdje niet actief geweest, maar ik verzamel dus letterlijk alles dat met de game Halo te maken heeft. Van van faceplate tot controller, poster tot sticker, van gelimiteerde mini-busts tot de Lego Mega Bloks, maar ook bv. de consoles van Halo (Zowel xbox alsook 360). Kan me niet gek genoeg zijn! Zijn er nog mensen die misschien spullen hebben liggen, laat me dan hier eens iets weten! Ik heb eventueel ook nog 'ruilmateriaal' voor andere verzamelaars. Groeten, Sulletje
Hey man, Heb juist afgelopen jaar veel halo meuk weggedaan. Heb nog wel meerdere sealed games, faceplate nieuw in blister, posters, halo vga graded games en nog wat ander spul. Ben tijdje terug gaan verhuizen, dus moet even goed kijken in al die dozen. Pb maar als je interesse hebt, kan je evt via xlive doorgeven wat ik heb gevonden of fotos via PB versturen. GT: iSchitzofreak Cheers! Sent from my iPhone using Tapatalk
Hey ik heb 2 Halo controllers. PM maar bij interesse. Zijn google images omdat ik zo niet wist welke ik had. Dit zijn ze. Ben geen Halo fan oid maar meer een SPecial Edition controller fan haha.