..... omfg lees eerst dingen goed voordat je er je conclusies uit trekt..
de single player is dezelfde als die van conkers bad fur day, maar dan helemaal opgeknapt, en aangepast aan de "kracht" van de xbox.. en dat vind ik helemaal geen slechte single player, en ook heel weinig mensen hebben die game nog maar gespeeld omdat die toentertijd geen publisher kon vinden en dus associaal duur was...
en ja dat ze er een live component bij doen vind ik geweldig, anders was het een opgevijzelde poort geweest..
ik hoor btw ook mensen zeiken over het verschuiven van releasedates.. das natuurlijk je reinste kul.. de developers plannen een game, en op den duur blijkt tog dat de game nóg beter kan, en nóg meer kan bevatten, en ja dan schuiven ze het ietwat op.. maar dat is alleen maar ten voordele van de gamer..
en de mensen zonder live die ijlen dat ze tekort worden gedaan, en dat er niet meer naar de single player wordt gekeken moeten daar niet over zijken.. er komen genoeg games (met en zonder live compatible) die een geweldige singleplayer hebben.. en dat er een paar coole games zich focussen op live (zoals mm3 ) is puur voor het succes van live, zonder excl goede games op live zou het tog geen succes worden?? xbox single player wordt dus zeker niet tekort gedaan, en jezus, gun de mensen met live ook hun pleziertje...
Laatst bewerkt: 27 jul 2003