Waar beginnen jullie je aan te ergeren in de gameswereld?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door martines, 27 jul 2003.

1. martines

martines Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar beginnen jullie je de laatste tijd aan te ergeren in de gameswereld? Ik begin me de laatste tijd te ergeren aan de pers die wilt dat elk spel voor de Xbox Xbox Live bevat. Ik lees nu zowat in elke review 'Jammer dat er geen Xbox Live in zit'. Ik wordt er doodziek van.

2. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    Mijn ouders vinden games maar flauwekul...ze zitten daar dan van: waarom doe je dat nu, waarom dit waarom dat...het is gewoon voor de fun ouders!!! ik wou wdat ik ook ouders had die zelf op games speelden :'-(

Een duitse zangeres van Idool heeft er zelfs al een liedje van gemaakt waarin zij de gamers 'discrimineert' en protesteerd tegen computergames!!!

hier kun je de text van het liedje nalezen en hier kun je een petitie tekenen tegen het liedje!

3. Koe Jager

Koe Jager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik erger me aan de mensen die telkens maar lopen te zeiken waneer de goede games kopen, de gamewereld bestaat teveel uit verwende gamers
    komt er 1x een goede game uit legt die gelijk de lat voor toekomstige games, en alles wat eronder zit, goed of slecht doet er dan niet meer toe

Laatst bewerkt: 27 jul 2003
  4. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    De hoge prijzen vindt ik niet echt top. Gelukkig zijn de xbox-gemas nu al 60 maard at is nog steeds veel te hoog voor de meeste gamers.

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    ik erger me aan het feit dat er op de xbox geen toffe rpg komt online ala diablo II..

6. Neom

Neom Crazy Gamer.........

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het helemaal eens met martines, dat live gebeuren word zwaar overschat.........

waar ik me ook helemaal scheel aan erger is het feit dat er niets nieuws meer word verzonnen alle kaskrakers zijn zo langzamerhand aan deel 3 toe, ik wil nieuwe dingen creatief gedoe, dat spel met die haal (sole predator geloof ik) vind ik daar een prima voorbeeld vaan

7. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Ik erger me deraan dat elke game waarin je met een auto moet rijden vergeleken wordt met GT3|:-

Zo las ik ooit in een review van Racing Evoluzione "kan niet tippen aan GT3"
    Komaan, buiten het feit dat der auto's in komen, kan je die games voor geen meter met elkaar vergelijken!

Zelfs in een review van Burnout2 begonnen ze de game te vergelijken met GT3|:-

8. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik erger me niet zo veel aan games. Maar want ik niet tof vindt is dat bijna alle games xbox live bevat. En er wordt niet meer gericht op de singleplayer. Het valt me ook tegen dat die nieuwe conker deel het meeste online gespeeld gaat worden. :mad:

Ook erger ik me dat microsoft nog steeds geen andere oplossing komen om online te spelen. En dat gamers zich helemaal gek laten maken en uit ellende een creditcard aan vragen.

Ook erger ik me dat veel gamers zeiken over ports.
    Vooral als de game zelf gewoon goed is.

Ook erger ik me dat er nog steeds niet veel rpgs zijn op de xbox.
    Gelukkig dat die starwars game een mooie cijfer krijg.

9. greenbean

greenbean Pow! ur dead!

Leuk Bevonden:
    1
    ik erger me soms ziek aan het uitstellen van releasedates.
    sw:kotor zou al maart in de winkels liggen!

10. masterofthegame

masterofthegame the best saiyen

Leuk Bevonden:
    0
    jah dat vind ik ook wel irri ninja gaiden zou deze maand in de winkel liggen nu is het al april

11. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    ik vin t ook iri dat op elke game een live optie zou moeten zitten.. met sommige games is dat gewoon niet nodig of kan er helemaal nix van gemaakt worden

en ook dat elke shooter word vergeleken met halo.. al is t natuurlijk wel een eer om dan halo in huis te hebben.. maarja er zijn zelfs totaal andere games zoals EtM die met halo worden vergeleken das vrij achterlijk

12. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Weet je waar ik me aan ERGER. en dat eindeloze kutgehype van een spel. (zoals halo). op het moment dat ze beginnen met het spel lopen ze de pers al een beetje onder te spuiten met allerlei troep. Van kijk es wat geweldig. Alle games ontwikkelaars moeten gewoon doen zoals Valve. 5 jaar ergens aan werken en dan de laatste paar maanden dingen los laten. en dan nog niet echt hypen. Zo kan het ook nooit tegen vallen. Bungie besteed een hele hoop tijd aan al die promotie crap en daadoor duurt het of langer voordat het spel af is of er zitten gewoon veel fouten in. Het zelfde met doom 3. Daar hoor je nu bijna niks meer van. overigens uitgesteld naar 2004 omdat ze in een broek schijten voor halflife 2.

So stfu en stop hyping.

13. H3in

H3in Ja idd

Leuk Bevonden:
    0
    idd.. het zijn meestal ook nog de beste games
    CM4 was ook 4x uitgestelt of zo en dan zit het nog vol bugs|:-

14. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik erger me helemaal dood aan mensen die irritante voicemasks gebruiken met Xbox Live!.
    Of mensen die gaan lopen zingen (!!) terwijl je aan het spelen bent. Als het nou mooi zingen was, ok, maar dat is het meestal ook nog niet eens.

Nu drifitig opzoek naar de Mute knop. :)

15. Ghost

Ghost XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1
    Ik erger mij mateloos aan sommige mensen die het verschil niet weten tussen xbox live en ps2/gamecube online!

DAMN! Ze zeggen altijd ja maar die van de ps2 heb je geen credit card nodig, en hoef je niet te betalen! en het is zelfde als xbox live.
    STOM/WRONG!

Sony geeft netzoals Nintendo een mogelijkheid om online tekomen. Maar Sony/Nintendo doen er zelf weinig mee!
    Want het zijn niet Sony's/Nintendo's servers nee van de ontwikkelaars zelf die moeten er voor zorgen dat alles lekker loopt. En die kunnen er veralsnog geld voor vragen!

En bij Xbox live is het MS zijn server die het onderhoud, en services verleend. Misschien heel stom , maar op Gamekings zeiden ze het ook al dat het totaal andere dingen zijn.

Zo mijn zegje gedaan :D

16. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    ..... omfg lees eerst dingen goed voordat je er je conclusies uit trekt..
    de single player is dezelfde als die van conkers bad fur day, maar dan helemaal opgeknapt, en aangepast aan de "kracht" van de xbox.. en dat vind ik helemaal geen slechte single player, en ook heel weinig mensen hebben die game nog maar gespeeld omdat die toentertijd geen publisher kon vinden en dus associaal duur was...
    en ja dat ze er een live component bij doen vind ik geweldig, anders was het een opgevijzelde poort geweest..

ik hoor btw ook mensen zeiken over het verschuiven van releasedates.. das natuurlijk je reinste kul.. de developers plannen een game, en op den duur blijkt tog dat de game nóg beter kan, en nóg meer kan bevatten, en ja dan schuiven ze het ietwat op.. maar dat is alleen maar ten voordele van de gamer..

en de mensen zonder live die ijlen dat ze tekort worden gedaan, en dat er niet meer naar de single player wordt gekeken moeten daar niet over zijken.. er komen genoeg games (met en zonder live compatible) die een geweldige singleplayer hebben.. en dat er een paar coole games zich focussen op live (zoals mm3 ) is puur voor het succes van live, zonder excl goede games op live zou het tog geen succes worden?? xbox single player wordt dus zeker niet tekort gedaan, en jezus, gun de mensen met live ook hun pleziertje...

Laatst bewerkt: 27 jul 2003
  17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Bungie besteed juist geen tijd aan promotie, Bungie is juist één van die ontwikkelaars die dat gewoon goed aan pakt.

Valve heeft misschien met HalfLife 2 goed gehandeld, maar dan kijk je kennelijk compleet over CS:CZ en Team Fortress 2 heen?

Van Doom 3 hoor je nog steeds veel, en is ook nog altijd meer een tech-demo dan een spel.

18. Kevin15

Kevin15 Xbox lover!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik erger me aan slechte ports... het verziekt een heel spel! En aan slechte graphics vooral ports van PS2 games zijn om te janken... Het maakt de hele XBOX gewoon kapot die ports...

19. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik erger me aan forummembers die niet op de hoogte zijn of nieuws posten van andere websites dat wij al weken geleden hebben gepost, of niet de moeiste willen doen om te zoeken, of niet de moeite willen doen om zelf te leren of te snappen of simpelweg niet slim genoeg zijn om eigenlijk op een PC te zitten etc.! :+

Dat zijn vooral mijn ergernissen hehe. Verder erger ik me aanuitgevers die developers dwingen hun creativiteit en mogelijkheden te laten opofferen door zwakkere platformen te supporten hehe. BLAAT

Oja en ik erger me aan ENter the Matrix en alle andere slechte spellen die cool "hadden kunnen zijn". En ik erger me er aan dat die spellen uberhaupt gemaakt worden in plaats van dat ze tijd en moeite in het creeren van goede spellen stoppen! Zonde!

20. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    ik erger me aan die kut hypes van de forummers, HALO 2 dit FABLE dat....
    Man, wie weet scoort het net als alle GOEDE games een bescheiden 8 ofzo !
    Ik hoor niemand over Top Spin ofzo, misschien dat dat nog beter scoort dan die HALO 2/Fable ! :mad:

Deel Deze Pagina