Hoe maak je een onderwerp STICKY? ik heb daar zo'n hekel aan! Bij andere Forums ( dus niet die van XboxWorld) staan er wel 30 als Sticky! dus Wil je naar de 'gewone' onderwerpen moet je 2 pagina's verder! Dus kan dat alleen als Moderator? En hoe Wordt je moderator?
Alleen moderators & admins kunnen sticky's maken. Dit uit voorzorg voor de reden die je vast wel weet Mod word je als wij die nodig hebben, dan gaan we op zoek naar members die wij daar geschikt voor vinden. Momenteel hebben we er genoeg.
Niks, moderators zijn er voor de vorm - Een hogere macht beheerd het forum, soms via de zielen van de personen moderators.
Jaja nou ik zou graag moderator worden dus je kunt bij mij ALTIJD terrecht!!! XBOXWORLD RULEZ Greets DEvil 6x6
Zijn eigenlijk ex-KGBers, die na de val van de Sovjetunie werden ontslagen en nu hun praktijken proberen voort te zetten in de New World Order der Xbox
Nouja hij is wel lekker postitief over zichzelf als hij dat mischien dan ook bij een ander kan overbrengen, heeft ie een grote kans !
Ik zoou GEEN moderator willen zijn! Al dat gedoe, klachten, topics sluiten enzo! Nee, ik blijf gewoooon een member!
Sorry, maar ik zou niet weten waarom je mod zou willen worden.....beetje slotjes zetten en promintent aanwezig zijn op de fora, mensen op de foutjes wijzen?
Daarom hebben wij alleen maar mod's/admin's die geen sociaal leven hebben en 24/7 op XBW rondhangen...