Idd, iedereen lijkt het nu klakkeloos over te nemen, het staat zelfs op Tweakers. Ik geloof er echter niks van. De recommended specs van de PC zijn bizar hoog, dus 1080p60 op de PS4 lijkt me onwaarschijnlijk.
Ik vraag me nu af, is het eraf gehaald omdat het gewoon 30fps is (wat ik al dacht) of omdat het op verzoek van Ubisoft is gebeurt. Dat er nog "offer the best graphics on any console" vind ik dan weer grappig.
echt bezopen op deze manier werkt het alleen maar averechts want waar je ook kijkt is een andere DLC incentive. dus het werkt totaal niet meer als incentive. Ik snap het als je een kleine pre-order DLC bonus geeft Ik snap het ook als je als uitgever bijvoorbeeld een kleine bonus geeft als iemand digitaal pre-ordered En ik snap het ook nog als een platform houder wat geld uitgeeft aan kleine PS of Xbox exclusive DLC om kopers naar hun kant van een multiplat release te lokken. Maar als je het zo erg fragmenteert of allemaal van die retailer specifieke shit doet dan word het voor mij lood om oud ijzer en negeer ik het volledig. Want je kan het toch niet allemaal krijgen dus is DLC helemaal geen factor meer in de keuze hoe en voor welk platform ik een game koop en kies ik gewoon puur op basis van gemak/prijs/platform
Ik blijf het ook gaar vinden dat er geen digitale deluxe editie is voor beide consoles. http://www.joystiq.com/2014/05/12/watch-dogs-no-longer-listed-as-1080p-60fps-on-ps4/
Had Sony het nog niet mogen publiceren? http://www.dualshockers.com/2014/05...mostly-60-fps-with-almost-no-framerate-drops/
Dus minder mooie effecten en toch persé 1080p en deels 60 fps zo te horen. Doe dan gewoon 900p met 60fps of 1080p met 30fps bijvoorbeeld. Maar ja...ik ben geen ontwikkelaar.
Nou jongens, het hoge woord is er eindelijk, officieel, uit: http://www.polygon.com/2014/5/13/5714314/watch-dogs-resolution-frame-rate-ps4-xbox-one-101-trailer