Waar ligt eigenlijk de uitdaging bij Watch Dogs? Je kunt zoals de trailer aangeeft alles hacken met één druk op de knop...
ziet er mooi uit, is er al xbox one gameplay? Ik ga deze game sws halen omdat 't steeds minder word op m'n xbox one.
Ik ga het dan gewoon eerst vanaf het begin uitzetten, single player spelen en zodra ik daarin bedreven of ver genoeg ben het weer aanzetten.
Deze review zegt ook echt weinig nog, kun je weinig mee. Oh ik had alleen de Neogaf link gezien, niet de volledige review. Deze dus: http://wccftech.com/review/watch-dogs-review-hacker-hoped/ Apart zeg. Dat deze review zo vroeg online mag....en de rest niet. En dan ook niet eens een ziek hoog cijfer.
Denk toch dat ik Watch Dogs niet ga halen. Tenzij de reviews mij op andere gedachten gaan brengen. Maar dat betwijfel ik zeer. Lees de laatste tijd alleen maar negatieve shit. Graphics zijn niet beter dan GTA5. Ja ja, gameplay is king zeggen ze altijd. Maar op een next-gen console mag je toch wel iets extras verwachten. Mijn eerst volgende game gaat dus The Evil Within worden denk ik, die komt pas eind aug. Of misschien The Last of Us Remastered. Die zou geloof ik in Juli uitkomen.
Ik heb er nog altijd wel zin in ondanks dat vage berichtje van gister als je het offline wilt spelen. Ik merk het zelf wel over anderhalve week. Ik verwacht cijfers tussen de 7 en 8.
Ik heb die direct feeds egen gedownload en op mn tv bekeken en het ziet er toch niet slecht uit duidelijk cross gen als je het naast Second Son zet, dat blijf je op 1 of andere manier toch zien aan de wereld op 1 of andere manier. AC IV had dat ook maar als er dan wat actie is zijn de effecten en belichting wel weer nice, ik ben redelijk positief (al was deze feed wel 's nachts met regen wanneer de game op z'n mooist schijnt te zijn) hoop dat de schiet mechanics een beetje lekker werken
En het probleem hier mee is precies?? Er staat wel een review online.. en hoppa het geneuzel begint weer