1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Diablo 3

Discussie in 'Games' gestart door Roerbakmie, 30 jun 2008.

  1. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    De 23 euro die ik eraan uit heb gegeven (Budgetgaming) is het dubbel en dwars waard gebleken! De normale Diablo 3 heb ik maar zo'n 50 uur gespeeld tot level 60. Nu met RoS is dat ruim verdubbeld. Op advies van Yellow overigens :+.

    Ook ik vind het wel fijn dat er nu zoveel legs droppen. De meeste salvage je gewoon, maar je moet nu steeds de afweging maken welke je gaat gebruiken/bewaren/salvagen. Als ze de RNG iets negatiever doen en nog een aantal legs blijven toevoegen is het imo een topgame.

    @Yellow, ik wil nog wel met je riffen hoor :):.
     
  2. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ze gaan ook ieder Season nieuwe legendaries toevoegen
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Buffed zit ik nu op meer dan 700K en zonder buffs enkele tientallen K's eronder ongeveer. Is dit een poging op T3 waard in een groep of niet???

    Voor degene die nu spelen. Inspecteer mij maar eens, heb er deze week leuk spul bijgekregen en bij gekocht. ;)
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.438
    Leuk Bevonden:
    17.536
    Go away Diablo, heb tentamens :'-(
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dit is je kans!! Speciaal voor jou +100% dropkans ongeacht of je een Puzzle Ring equipped hebt of niet.

    En school is overrated. Wie wil er nu een diploma als je ook sicke legs kunt hebben. Ik zou er helemaal voor de legs gaan. Deze kans krijg je nooit meer!!!
     
  6. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik Ben het met gforce eens...

    Sent from my HTC One using Tapatalk
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.438
    Leuk Bevonden:
    17.536
    Werkelijk waar te triest voor woorden dat zulke comments weer nodig moeten zijn. Maargoed, ik had niet anders verwacht in dit topic.
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Never skip leg day
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.438
    Leuk Bevonden:
    17.536
    Kunnen jullie nog eens wat Diablo gerelateerds posten denken jullie? :emo:
     
  10. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Inmiddels mijn gear ook redelijk geupgrade. Je merkt het toch wel degelijk die 100% legendary boost en het is zo ook een stuk leuker. Nu droppen ze ten minste, al kun je de meeste legs weer direct salvagen. Voor mijn gear zoek ik nu nog een (goede) Thunderfury en een amulet met +% lightning zou nog leuk zijn.

    http://eu.battle.net/d3/en/profile/Ypuh-2428/hero/14811249

    Haha, dit vind ik nog de mooiste comment!
     
  11. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Met de puzzle ring equipped verhoogt de kans op zulke reacties met 57%!
     
  12. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Is over 2 dagen alweer afgelopen.
    Je loopt achter...
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    :lol:

    True story!!
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.438
    Leuk Bevonden:
    17.536
    True, kwam er ook pas gisteren achter :)
     
  15. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Haha had het door. Bij jou droppen de legs de laatste tijd lekker _O_

    Ikzelf heb tot nu toe alleen maar bagger gehad. Vandaag meerdere T4 runs gedaan maar op een wizard head na weinig goeds gehad.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Een paar goede had ik zelf, maar gisteren 2 runs gedaan en helemaal niets, zelfs geen souls. Ik moet echter wel zeggen dat ik het met die bonus een stuk fijner vind spelen. De vibe is sterker, al zal ik ook in de toekomst nog wel blijven spelen. Ik denk alleen wat minder.

    Hetzelfde geld eigenlijks voor SWTOR van BioWare en EA. Hele leuke game om te spelen, maar zonder die boost van een aantal maanden geleden is het nog een behoorlijke toer om level 55 te bereiken. Ik doe dat veel liever via Questen, zoals in elke MMO, maar dat word je onmogelijk gemaakt in deze game zonder boost. De balans is daar sowieso al behoorlijk zoek, maar dan wijd ik tever uit.

    Ze mogen van mij in ieder geval bij Diablo 3 wel vaker zoiets doen. :)
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.438
    Leuk Bevonden:
    17.536
    Jij speelt Diablo 3 best wel vaak, zie je geloof ik ook best vaak WoW spelen, je geeft aan zelf nog SWTOR te spelen en laatst heb je de nieuwe Wolfenstein ook nog gehaald..man, waar haal je de tijd vandaan?! 8)
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Kun je vast geen game voorstellen waar totaal geen questen in zitten die xp geven? :+
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Het gaat mij ook meer om de verdeling. Als je rond level 30 zit moet je zoveel harken op een gegeven moment dat je bijna verplicht word FP's te doen. Daar heb ik een hekel aan. WoW kan je solo doen, GW 2 kan je solo doen, elke andere game kan je zonder verplichtingen solo doen. Bij SWTOR word je bijna gedwongen samen te spelen met anderen en dat haat ik. Ik wil die verplichting niet.

    @ Reckuuza: Tijd zat als je 100% afgekeurd bent. Hier heb je de reden waar GForce eerder al naar verwees. ;)
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ben blij dat je nooit FFXI hebt gespeeld. Daar kon niks solo en had je een party van 6 nodig waarvan 1 persoon 1 mob ging pullen waar je volgens een minuut over moest doen om te killen. Link in pull was wipe en te sterk monster pullen was ook wipe. Na iedere pullen 2-3 minuten healen om weer volle hp en mp te krijgen. Oh en als je dood ging verloor je 10% xp waardoor je zelf level down kon gaan ;)
     

Deel Deze Pagina