Perfect dark 0 [Rareware]

Discussie in 'Algemeen' gestart door mischa, 15 jul 2003.

1. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn bron? De PU. Die kan je altijd wel op hun woord nemen met zulk soort dingen. :)

2. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    ik zou geen al te hoge verwachtingen hebben bij pdo

rareware is niet meer wat het is geweest, was vroeger 1 van (mischien wel de beste) gamedeveloppers, maar is bijna helemaal leeggelopen

het team dat bijvoorbeeld goldenEye maakte is helemaal uit elkaar, veel van de programmeurs zijn voor zichzelf begonnen of overgestapt
    dit was al te zien met dinosaur planet op de cube, zag er goed uit, maar gameplay was totaal niet vernieuwend

het zou mooi zijn als het goldenEye team de handen ineen slaat, en de ultieme game gaat creeeren...

3. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    niet helmaal mee eens...team goldeneye was al uit elkaar toen PD werd gemaakt en die game was toch zeker wel ill of niet?

4. gaizka

Leuk Bevonden:
    10
    dat is waar,

pd was wel okey maar had niet de kwaliteit van goldeneye

en ik vind de nieuwe rare titels ook niet indrukwekend zoals kameo

5. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    PD was cool
    het probleem met die titel was niet Rare, maar de N64 hardware (slowdown)
    Kameo zit ik juist op te wachten..de previews van die game waren veelbelovend

time will tell

6. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    PD is nog altijd cool.

ik hoop dat ze blijven bij "realistische" graphics en dat ze minstens de wapens blijven behouden (+ de Golden Eye guns) en eventueel wat verbeteringen aan de guns brengen (RPC 120 --> RPC 200) en natuurlijk meer multi-player modes en eventueel een co-op via XBL. Ook moeten ze de game niet korter maken, anders krijg je weeral een FPS die je in een weekje uitspeelt.

Word het camera standpunt niet 3rd person of dat je kan wisselen tussen 1st person en 3rd person? Of heb ik dat gewoon verkeerd gelezen?

Laatst bewerkt: 27 jul 2003
  7. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Nee, het wordt zeker een first Person shotwer ipv. 3rd person action.
    En denk ook dat het 100% realistisch wordt ipv cellshaded. Die pics van Joanne waren idd gewoon artwork. Die pic van 'the Brute' van halo2 was toch ook cartoony? Maar halo 2 is dat dus weer niet. Zegt dus niks, dat artwork...

8. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Elvis (die witte alien) moet ook terug komen en je moet die ook een paar bevelen kunnen geven. Maar dat zal spijtig genoeg niet gebeuren want het is een prequel (ookal was er een gerucht dat de game PD Revolution of PD Evolution ging heten toen dat Rare nog bij de Big N was).

9. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    die bestuurbare raket met de rem derop was dikke pwn, en dan de slomo cheat aan :p schuddebuiken man.

10. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    De slowmo cheat en de RCP 120 :cool:.

11. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, PD was 2x zo goed als GoldenEye, dus zoveel zijn ze er ook niet op achteruit gegaan. Daarbij zijn er bij de teams van Kameo en Ghoulies alleen nog maar developers die nog uit de oude doos komen. Zoveel mensen zijn er echt niet weg hoor, daar vergis je je aardig in.

btw, die Elvis roeleerde zwaar! :cool:

Laatst bewerkt: 28 jul 2003
  12. gaizka

Leuk Bevonden:
    10
    de mensen die goldeneye maakte zijn grotendeels weg, 1tje is met een eigen firts person shooter bezig, hopen dat het wat wordt...

vroeger stond rare bekend om haar top games: de donkey kongs, de banjo's, conker en uiteraard goldenEye en pd

de laatste tijd vind ik dat toch wat minder worden, dinosaur planet was slecht, en van de nieuwe games ben ik ook niet echt onder de indruk...

hoop matuurlijk wel dat pd0 een topgame wordt :)

Deel Deze Pagina