1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door TAN UNITED, 8 sep 2013.

  1. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    JO IF goed genoeg hij scoort genoeg zal ik het zo zeggen ;)
     
  2. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Wou net zeggen. Je hebt twee buitenspelers van heb ik jou daar! en een spits van goh moet perse braziliaanse IF
     
  3. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Meestal stijgen de prijzen van de tots toch weer?Had zelf Diego Costa tots voor 310 gehaald en gaat nuwal weg voor 250-260
     
  4. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Denk het niet. Dinsdag zijn ze echt goedkoop. En daaarna stijgen ze een beetje maar denk niet naar die prijs die jij hebt betaald. Werkt vooral met IFs aan begin van jaar. Altijd je IF kopen op dinsdag!
     
  5. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Hm oke dat zal jammer zijn als ik 50k verlies maak op Costa tots maar houd dit team denk wel poosje,nu aan het sparen voor tots Ramos
     
  6. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Wat moet je hebben voor Costa? Wil eigenlijk wachten tot morgenavond maar misschien kan ik jou een pleziertje doen.

    Ben me benzema aan het verkopen om hem aan te schaffen.
     
  7. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb ps3 ga ervanuit dat jij xbox hebt?dus dan is dat niet mogelijk
     
  8. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    nop. Hoe speelt hij?
     
  9. Achiej

    Achiej Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    8
    Moet eerlijk zeggen dat het mij behoorlijk verbaast dat niemand het hier heeft over verbeteringen aan de gameplay. En daar draait het uiteindelijk toch wel om. Speel zelf de PS4 versie, maar begin de standaard fifa-gameplay onderhand wel zat te raken. Het ping-pong getik zonder heel goed te hoeven nadenken/kijken omdat bepaalde passes en looplijnen altijd hetzelfde zijn, de bijna altijd effectieve hoge steekpass, kopduels die zonder moeite worden gewonnen door dwergjes tegenover beulen van verdedigers en het ontbreken van een echte ‘battle’ op het middenveld. De bal rondtikken en breien rond het middenveld (waar 90% zich afspeelt in een echte wedstrijd) is vrijwel onmogelijk. Daardoor is het vaak een wedstrijd met heen en weer counteren, maar dan ook alleen maar counteren zonder enige strijd op het middenveld.
    Het is niet zo dat ik nu het hele spel af wil kraken, want veel dingen zijn ook gewoon prima op orde. Maar juist datgene waar het om draait, het voetbal realisme, dat mist nog behoorlijk vind ik. Daarom hoop ik dat EA dit jaar wel een slag zal slaan in het realistischer maken van de gameplay zelf. Visueel en qua licenties etc. valt er niet heel veel meer te verbeteren denk ik.
     
  10. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Eigenlijk vind ik hem wel iets tegenvallen maar misschien verwacht ik wel teveel,loopt wel bijna 1 op 1 maar ik verwacht met 92shooting dat die aller erinjaagt maar dat is dus niet zo,en met voorzetten loopt die vaak al te snel door waardoor de voorzet achter hem komt maar dat kan ook aan mij liggen.Maar is gewoon mooi om hem te hebben en doet wel redelijk goed
     
  11. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Benzema ook geprobeerd? anders pik ik die weer goedkoper op dan waarvoor ik hem vanochtend heb verkocht. Had ook griezmann tots maar viel vies tegen! SIF pedro maar kopen. hoop goed gehoord.

    Snap wel wat je bedoelt met verwachtoing. Had IF Hazard maar viel vies tegen!

    Aan sparen voor Tots Ramos toch? Heb de Motm. echt super!!!
     
  12. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    In dit topic gaat het ook bijna alleen maar over Ultimate team. Dingen over FIFA14 staan hier: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=169544&page=67&highlight=fifa 14
     
  13. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja speel met tots Costa en Benzema,Benzema speelt wel lekker ja ja ik hoop dat ik van de week tots Ramos kan halen,kost 'maar' 150-180k vind Villa ook wel fijn,ik ben niet iemand van de trucjes dus hij heeft al paar beste afstandsschoten gemaakt
     
  14. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Maar 150 -180 k? Neem aan dat je het dan niet over de TOTS (blauwe) hebt maar over de MOTM (de oranje?). Die heeft hij gekregen na de twee doelpunten tegen bayern. Heb ik zelf achterin staan. Echt super zeker in combo met Pepe IF(underrated in fifa)

    Ga toch maar voor Benzema IF. Goedkoper en in drie jaar heeft hij me nog nooit teleurgesteld! Weet wat ik aan hem heb en misschien pik morgenavond dannnog een couryois TOTS op

    Je kan trouwens leuk atletico team bouwrn zeg!

    41212

    Keeper: Tots courtois
    Rb: TOTS Juanfran
    CB: Tots Godin en IF Miranda
    LB: Tots Luis
    CDM: Tots Gabi
    LM: IF Turan
    RM: Tota Koke
    Cam: IF Raul Garcia
    SP: Tots Costa en Motm Adrian
     
  15. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Nee heb het over de blauwe 91 rating zag hem gister al bij buy now 190 dus dan is die ook wel voor 170 op te halen,heb ook tots Pepe das ook een beest zeg
     
  16. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Serieus? Fuck heb dis oranje al tijdje en die was 20k goedkoper toen. Ach me oranje versie zal wel gedaald zijn. Die is.voor mij al.perfect. spaar liever voor wat anders!
     
  17. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ondanks dat het in het verkeerde topic staat, ben ik het helemaal met je eens. Na gemiddeld zo'n 400u per game in Fifa 12, 13 en 14, ben ik er inmiddels helemaal op uitgekeken. Ik erger me nog steeds aan dezelfde dingen in Fifa 12 en er komen alleen maar kleine dingetjes bij. In Fifa 14 hebben ze de animaties toegevoegd bij het aannemen die mij weer helemaal gek maken soms. Je speelt vaker tegen de engine als tegen je tegenstander heb ik het gevoel. De spelstijl pas je aan op wat in deze Fifa weer goed werkt, i.t.t jou manier van voetbal proberen te perfectioneren. Fifa is en blijft een topspel, maar niet wanneer je langer en serieuzer gaat spelen.
     
  18. Egozu

    Egozu Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Komen er extra achievements door die dlc van UT?

    Btw, geniaal concept nu al :)
     
  19. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Laatst bewerkt: 26 mei 2014
  20. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Haha allebei wereldteams de 1ste lijkt mij echt supertof,Vegata welke Ramos had jij?ik zie nu pas voor het 1st dat er ook een 93rating is van hem en die 91 is tots,hoe komt die dan aan 93 rating? 93 rating is 400k en 91 rating 180k
     

Deel Deze Pagina