1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Watch Dogs

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 5 jun 2012.

?

Voor welk platform haal/heb jij Watchdogs?

  1. Xbox 360

    8,6%
  2. Xbox One

    36,7%
  3. Playstation 3

    2,2%
  4. Playstation 4

    42,4%
  5. PC

    10,1%
  1. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18


    Aaah das nou jammer, dan zit ik net op school :mad:

    Kan ik op een of andere manier via school downloade op me xbox?

    En gwn via paypal?
     
  2. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Niet tijdens de Nederlandse les bestellen in ieder geval.O-)
     
  3. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Hehehe
     
  4. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18

    Zal ik doen. :thumbs:
     
  5. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Dat wilde ik net zeggen...
    Het voelt met zo'n embargo toch alsof ze de slechte reviews aan zien komen en nog even willen profiteren van de hype om toch goede day-one sales te krijgen. Ik ben erg benieuwd! Ik ga er zelf steeds meer door twijfelen ipv dat het spanning op zou bouwen.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Mwah dat zeiden mensen ook over Wolfenstein en die kreeg ook prima reviews.
     
  7. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    PS4 en PS3 staan nu digitaal klaar. Wanneer ze operationeel zijn weet ik niet. Ik las ergens dat het embrgo rond 9.30 opgeheven wordt! \o/
     
  8. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    XO vs PC

    [yt]XgzE8tDBxYE[/yt]

    Vooral Anti Aliasing.
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2014
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Is alleen geen goede comparison, want de X1 versie is gewoon PC. Kijk maar @ 1:21

    En de beschrijving:

     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2014
  10. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij iemand bekend of je een auto ook kunt repareren?
     
  11. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ooh nevermind dan maar. :+
     
  12. osmgek

    osmgek Active Member

    Berichten:
    296
    Leuk Bevonden:
    1
    Yeah net bericht van bol dat watchdogs is verzonden:)

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
  13. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Season pass beschikbaar en gekocht! PS4
     
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Nieuwe details van de Watch Dogs ctOS-app

    Morgen kunnen we aan de slag met Watch Dogs! Op de dag dat de game uitkomt, verschijnt er ook een speciale app. Nu een paar uur voor de game in de winkels ligt, zijn er nieuwe details van de Watch Dogs ctOS-app bekendgemaakt.

    De ontwikkeling van Watch Dogs begon al in 2008 en op de E3 2012 kregen we de eerste beelden te zien. Iedereen was laaiend enthousiast, want de game was revolutionair. Nu zijn we inmiddels twee jaar verder en is de hype een stuk minder geworden. Dat betekent echter niet dat we een zooitje bagger voorgeschoteld krijgen, want het concept is nog steeds bruut. Deze Watch Dogs-app showt even waar deze hele game om draait. Het is namelijk niet dat je lukraak alles gaat vermoorden om je heen, maar dat je met een beetje skills en het gebruik van je mobiele telefoon, je door de game begeeft. Deze app laat je de strijd aangaan met andere mensen die gebruik maken van de app, of mensen die de game echt spelen op hun console. De app laat je interactief meedoen met de game, want jij kan namelijk de stad hacken en het voor de anderen allemaal een stukje moeilijker maken. In een race zet je gewoon een zooi paaltjes omhoog, zodat de anderen beginnen aan het welbekende vangrail beukwerk.

    De app is helemaal voor nop verkrijgbaar en er zullen ook geen micro-transacties in te vinden zijn. Ook hoef je niet in het bezit van Watch Dogs te zijn om met de app te kunnen handelen. De ctOS-app beschikt over twee verschillende modes, namelijk de Race- en Free Ride-modes. In beide gevallen moet je je tegenstander proberen tegen te houden en zorgen dat zij niet de race of ‘free ride’ uit kunnen rijden. Alles is geoorloofd, je kunt zelfs helicopters met snipers op de PC -of console-speler sturen. In de app zitten 26 doelen die je kunt voltooien, dertien voor elke modus. Ook is het mogelijk om zowel tegen je vrienden, als met onbekende personen de strijd aan te gaan.

    Morgen komt Watch Dogs uit voor de PlayStation 3, de PlayStation 4, de Xbox 360, de Xbox One en de PC. Later dit jaar zit er ook nog een Wii U-versie aan te komen, maar daarover later meer. Voor de optimale beleving van Watch Dogs, is het hebben van de app misschien wel een must. Vanaf morgen is de app te downloaden in de appstore voor Android- en iOS-apparaten.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    1. Ik schakel eerst alle online functies uit zolang die stat zooi nog niet bevestigd/gefixed is. Want anders:
    2. Ga ik niet online, hoe leuk het ook kan zijn. Ik hoop trouwens ook dat je er voor kunt kiezen om ook alleen je FL te doen, en niet heel Nederland, Europa of de Wereld. Zou tamelijk kut kunnen worden.
     
  16. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    ben heel benieuwd heb vanavond al n stukje gespeeld maar morgen op de console speelt et toch een stuk pretiger
     
  17. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Zag op twitch dat iemand een "random person" aan het joinen was. Is geen volledige bevestiging, maar geeft toch een beetje hoop.

    Wat ik jammer blijf vinden is dat je stats gereset worden als je besluit om dit stukje multiplayer uit te zetten. Best jammer als je zin hebt om in je eentje, zonder gemaskerde trenchcoat neuroten met een geupgrade namaak iPhone, Chicago onveilig te maken in je vers gedownloade mechanische spin uit "Wild Wild West".

    Zou liever zien dat ze het à la GTA V via een kleine vergoeding doen. Lappen en niemand kan je storen.

    Maar de app lijkt me inderdaad zeer tof. Net wat meer integratie dan BF4. Ik neem aan dat de app gewoon vandaag te downloaden is?
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Word dit constant gereset als je deze optie uit houd of niet? Schofterig gedrag zou ik anders zeggen. :mad:
     
  19. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 27 mei 2014
  20. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ben benieuwd of je die "bliepjes" kunt uitzetten samen met die logo's die verschijnen om iets te hacken. Ik wil graag clean freeroamen in die game.
     

Deel Deze Pagina