Is er al een idee wanneer het klaar is? @Mirik: Of 2,50 per maand of 25 voor een jaarabonnement, leuke actie lijkt me
Zwaar irritant als je elk keer, de zelfde bericht automatisch leest. Send with Tapatalk using a keyboard and mouse and LCD and monitor, Right.. I did send it with?
Wat ik me afvraag, kickstarter investeerders: Voelen jullie je nou niet bekocht, aangezien er na zowat een jaar nog steeds niets zichtbaar is (afgezien van misschien een zilver balkje oid onder je username) van jullie investering? Het voelt allemaal een beetje als het legendarische "V4" aan.
Helaas, inderdaad. We hadden allemaal de nieuwe site en het nieuwe forum al graag werkend gezien, maar er zijn wat vertragingen opgelopen. Maar, we zijn achter de schermen allemaal hard bezig met de puntjes op de spreekwoordelijke i te zetten, zodat we binnenkort van start kunnen met de beta test. Binnenkort meer hierover! Ik begrijp dat mensen die geïnvesteerd hebben zich misschien een beetje belazerd voelen. Maar, geloof me als ik zeg dat we dichtbij zijn.
Oh nee hoor, dat niet. Liever langer wachten voor een goed product dan een teleurstelling omdat het allemaal snel af moet. Ik had wel gehoopt op wat meer updates zo nu en dan /Edit: Of een sneak peek
Als het goed is *fingers crossed here* krijg je echt binnenkort (lees als de server op orde is gemaakt) toegang tot de beta en dan kun je helemaal los op de nieuwe site / forum. Met betrekking tot alle perks, die zijn echt niet vegeten, maar met Microsoft's maffe 'NIET IN NEDERLAND' logica zijn we min of meer gedwongen af te wachten tot hij hier te koop is voordat we leuke dingen hebben om weg te geven...
Hoe kan ik het bedrag zien dat ik gefund heb ? En zoals McSparkle al zegt, ik heb inderdaad liever dat er de tijd voor wordt genomen en dat het daarna gelijk goed verloopt.