1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

nieuw design xbw?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Nitroke, 22 mei 2002.

  1. Nitroke

    Nitroke Kielse Rat

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe staat het momenteel met het nieuw design? of is dit voorlopig weer even in de koelkast geplaatst?

    greetz,
    Nitroke
     
  2. TheOne2000

    TheOne2000 Oldschool Xboxer

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    0
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Hopen we :+

    Alex had een design gemaakt, alleen dat vonden wij helaas niet zo heel erg aantrekkelijk (weet eigenlijk niet of we dat al aan hem hebben verteld). Nu is een kennis van Mirik wat aan het brouwen wat er op het 1e gezicht zeer sjiek uitzag :D

    We hebben een aantal zeer dope features in gedachten, het wordt dus NIET alleen een redesign. Het kost dan dus ook wat tijd om dat te ontwikkelen, te testen en te verbeteren
     
  4. Nitroke

    Nitroke Kielse Rat

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    euh, ja ik lees andere thread maar ik kan onmogelijk alle berichten lezen he, sommige mensen moeten ook werken en stuff he

    greetz,
    Nitroke

    PS. bedankt WouteR voor het degenlijke antwoord dat ik zocht
     
  5. Graveman

    Graveman Geest verkenner

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien denk je.. heb je hem weer.. Maar is het niet een id om er gewoon weer een wedstrijdje van te maken..
    winnaar met het beste design, mag uiteraard zijn design uitwerken, maar wint ook een spel ofzo, weet ik veel.

    Crew/bestuur geeft aan waaraan de site moet voldoen.. en iedereen mag pollen op het onderwerp in een aparte topic..
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ideeen voor XBW 3.0 moet je trouwens gewoon posten hier hoor :)
     
  7. Graveman

    Graveman Geest verkenner

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde er bewust een andere hoofddraad voor te maken.. en hem niet onder website problemen/opmerkingen te stoppen..
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Mijn post was geen reacite op de jouwes, in dezelfde minuut geplaatst :D Er is nu 1 iemand bezig, we moeten ff kijken wta het wordt.. misschien dat we n public beta online zetten ofzo :D
     
  9. Graveman

    Graveman Geest verkenner

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een id voor XBW 4.0 dan???
     
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Nou we hopen dat 3.0 een blijvertje is :D Hoewel het huidige design ook al zowat een jaar staat...
     
  11. Graveman

    Graveman Geest verkenner

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    ieder jaar of eens per 2 jaar vernieuwen is niet verkeerd hoor.. houd de makers ook bij de tijd, en het implementeren van nieuwe technieken enz.. Ook is het design van de site trend gevoelig en zal dus moeten blijven verversen, of zelf vernieuwend zijn..
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja ok das waar. maar XBW 4 komt dan pas minimaal midden 2003.. of XBW moet worden overgenomen door iemand ofzo :D
     
  13. Graveman

    Graveman Geest verkenner

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    geeft toch niet.. lekker lang de tijd om te beslissen...goed veel ontwerpen zodat er iig 1 uit naar voren komt waarmee iedereen het eens kan zijn.:)
     
  14. Milad

    Milad Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    whaaaaaaaaaaaaazaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
     
  15. Froggie

    Froggie Kwaaaaak

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused:

    Anyway, wat Graveman zei is wel een goed idee eigenlijk. "Betaald" designen wordt het altijd beter bij mij (grotere drijfveer) en dan kan ik eindelijk weer eens wat verdienen met me skills :+
     
  16. Graveman

    Graveman Geest verkenner

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    centjes is een goede drijfveer. Maar persoonlijk gaat het mij erom mijn skills te verbeteren en nieuwe skills uit te proberen. Dus vergaren van kennis is mijn drijfveer.
     

Deel Deze Pagina