Watch Dogs

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 5 jun 2012.

?

Voor welk platform haal/heb jij Watchdogs?

1. Xbox 360

8,6%
  2. Xbox One

36,7%
  3. Playstation 3

2,2%
  4. Playstation 4

42,4%
  5. PC

10,1%
  1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik vind de stad veel meer leven dan in GTA V. En er is zoveel te doen. Alleen al fun door de stad te lopen en te hacken, traffic jams te veroorzaken, etc. Actie vind ik in deze game veel vetter dan in GTA V. Gave explosions enzo ook. En de mogelijke manieren om dingen aan te pakken maakt het interessant. De car chases zijn ook werkelijk geniaal. Kunnen soms wat moeilijk zijn, maar het is elke keer weer enorme chaos en fun.

Missions zijn fun, side missions ook, niks mis mee. Als je het te repetitief vindt, dan kun je denk ik beter stoppen met gamen. Dat kun je nl bijna over elke game zeggen. Elk game mechanisme is in principe een herhaling. Of het nou hakken in Dark Souls is, of hacken in WD, etc ...

Ik vind het echt een top game! :b:

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ik vroeg me trouwens ook af, nu ik besloten heb de hacking optie online te houden, hoe vaak je ongeveer lastig gevallen word of dat zelf doet? Iemand die zijn ervaringen wil delen? :)

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Het is alleen zo jammer dat dat rijden echt 3x niks is. Als het nou echt fun was om rond te scheuren, dan waren die chases nog veel toffer geweest. Ik speelde vandaag even Driver SF en dat zit gewoon goed. Er zit gewicht in die auto en je hebt het idee iets zwaars te besturen, maar niet dat het extreem stug bestuurt ofzo.

4. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    1x tot nu toe lastig gevallen, maar komt ook dat de servers van ubisoft kloten zijn. Helft van de tijd vind je niks. ^0^

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689

Ik vind het rijden juist tof. Je moet met gevoel remmen of handrem gebruiken. Alleen maar volgas rijden is niet een optie...

6. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik ben het hier helemaal mee eens, leukste sandbox game sinds tijden.

7. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.355
    Watch Dogs verbreekt een verkooprecord van Ubisoft

Afgelopen dinsdag verscheen Watch Dogs voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en de PC. De game werd over het algemeen goed ontvangen, maar wel was er enigszins onenigheid over de release van de PC-versie van de game, want deze kampt met veel problemen. Ondanks deze problemen heeft de game nu al een record vebroken, want Watch Dogs verbreekt een verkooprecord van Ubisoft.

Dit heeft de uitgever zojuist bekendgemaakt op haar eigen UbiBlog. Het gaat dus lekker met Watch Dogs, want de hack-game is nu officieel de bestverkopende game binnen de eerste 24 uur in de geschiedenis van Ubisoft. De indrukwekkende E3-presentatie van de game in 2012 is dus blijkbaar bij genoeg gamers in het hoofd blijven hangen, want ontwikkelaar Ubisoft Montreal mag nu dus dit mooie record op haar naam zetten. “Ik heb ooit eens gezegd dat de ‘buzz’ rondom Watch Dogs gedreven is door de ongelofelijke passie die onze eerste fans hadden voor de game”, aldus creative director Jonathan Morin in een reactie op het verbreken van het verkooprecord. De creative director bedankte de fans en kopers van de game in zeer duidelijke woorden: “Ik kan het niet vaak genoeg zeggen: bedankt allemaal! We houden van jullie en waarderen jullie passie en creativiteit.”

Het bleef overigens niet alleen bij een reactie van één van de ontwikkelaars, want ook de CEO van Ubisoft, genaamd Yves Guillemot, reageerde op dit voor Ubisoft Montreal fantastische nieuws: “Watch Dogs is geweldig geworden en onze teams moeten trots zijn dat de creativiteit, innovatie en de lange uren die in de ontwikkeling van de game geïnvesteerd zijn nu allemaal terugbetaald worden. Het is geweldig om te zien dat de klanten plezier hebben met het spelen van deze game”, aldus de trotse Franse CEO van Ubisoft.

Watch Dogs ligt dus goed op koers om überhaupt de bestverkochte game van Ubisoft te worden. Nu dit record verbroken is, zou het natuurlijk zomaar kunnen dat het verhaal rondom de verkoop van Watch Dogs nog veel mooier wordt. Voorlopig houden we het echter bij de feiten en alleen met dit record mag iedereen die aan Watch Dogs heeft gewerkt trots zijn. Alleen daarom al zijn ook wij niet te beroerd om Ubisoft te feliciteren met dit succes en daarom bij deze: gefeliciteerd!

8. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Haha ja echt. Ik heb nu standaard al D-pad rechts ingedrukt wanneer ik een auto instap :+

9. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het echt lachwekkend hoeveel mensen dit spel af kraken, om de meest achterlijke dingen. Soundtrack is kut (de beste nummers moet je vrijspelen via hacks), Het haalt de E3 trailer niet qua graphics (nee, dat was een techdemo/concept, en ubisoft zei direct daarna dat mensen zich niet moesten blindstaren op hetgene dat ze zagen) en zo nog wel meer dingen. Dat bewijst nog maar eens hoeveel trolls er wel niet in de (internet) wereld zijn
    . Kijk bv op metacritic, en dan de userscore, echt te grappig hoe al die schapen elkaar napraten. :D Jammer, helaas, maar dat is hoe internet is tegenwoordig :emo:

En dat komt niet van een watch dogs fanboy, want het zal me weinig interesseren, maar zo zie ik dat zo veel tegenwoordig, zal er wel aan liggen dat ik een pc gamer ben, maar console gamers komen voort zo huilerig over tegenwoordig he.. :+

Moest ik ff kwijt, sorry. :+

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Eerst mensen die het spel afkraken een troll noemen om vervolgens sorry te zeggen. Flikker op zeg :emo:

11. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Tja, en PC gamers denken altijd dat ze beter zijn omdat ze op pc gamen._0/

(niet dat je helemaal fout zit, maar pc gamers zijn ook babies)

12. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    /Edit: Met deze opmerking maak je jezelf niet bijster veel intelligenter.

Het is ook best een leuk spel, leuk concept en het ziet er prima uit. Maar de gameplay herhaalt zich naar mijn mening net iets te snel om interessant te blijven en dat is behoorlijk pijnlijk voor een titel die het juist moet hebben van zijn vernieuwende gameplay.

Ik ga geen vergelijking maken met soortgelijke games, maar dit is gewoon niet de Triple-A titel die het had kunnen zijn.

Laatst bewerkt: 29 mei 2014
  13. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Dat 'sorry' kun je gerust wegdenken, blijft hetzelfde ;)

Maar ik heb het niet over xboxworld hoor, maar toevallig viel me dat bij Watch Dogs zo erg op..

Edit; nee ik maakte die comment ook niet om mezelf intelligent over te laten komen, maar zelfs bij PC forums/threads over Watch Dogs, zie ik de PS4 gamers huilen (heb zelf ook een ps4 trouwens). Ik hou dit soort dingen behoorlijk vaak bij op internet, maar het viel me gewoon op, en moest het gewoon ff kwijt. Xboxworld heb ik altijd gezien als een neutrale zone in dit soort dingen..

14. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Gamers klagen hier over watch dogs ongeacht het platform. Sterker nog, ik zie ook veel pc gamers klagen over onder andere de performance...

15. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Niet full-price waardig dus?

16. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik was in gesprek met iemand op Skype over WD...en tja...ik zet het hier maar effe neer en eens zien hoe jullie over die punten denken:

Harde woorden. Dat over collision is wel ubertriest dan hoor, holy shit. Hoe de fuck fixen ze zoiets niet? Ik moet hem zelf nog spelen, maar ik er al bang voor dat die features die allemaal zo fancy en tof klonken uiteindelijk niet mega speciaal zouden zijn.

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Heb je stukje gelezen, weet je ook meteen dat de grote bladen en sites weer smeergeld hebben gekregen of zoiets. :emo:

Maar goed, ga toch vooral free roamen en heel lang doen over de saaie missies, om mijn geduld te bewaren.

Als het echt zo erg is met dat afluisteren zoals in dat stukje, dan kan ik mijn borst nat maken. :+8)

18. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Grappig om te lezen dat de 1 het spel saai en 1 toning en niet levendig vindt en de andere juist weer wel.:)

Volgens mij zoeken sommige ook gewoon iets om te klagen. Misscgien om dat het ze niet aan de verwachtingen van 2012 zijn voldaan.

Heb er nu een uurtje of 10 inzitten en vermaak me kosterlijk. Afwisseling genoeg.
    Hoe meer je iets doe hoe lastiger het wordt zoals met die criminelen neerhalen en die convoois.
    En voor de afwisseling word je een x gehackt door een een of andere pipo.

19. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Dude, haal de game dan gewoon niet...

20. Pollie

Pollie Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Iedereen heeft ook andere verwachtingen en wensen in een game dus zo gek is het niet dat de een het niks vind en de ander het geweldig. De ene mens is gewoon sneller tevreden dan de ander.
    Hopelijk ga ik vanavond tijd vinden om eens een start te maken aan WD want ik ben toch wel erg benieuwd na alle media aandacht het laatste jaar..

Deel Deze Pagina