1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ja dat is wat er stond en heb geen keuze kunnen maken.
    Anyways heb de codes binnen via de site zelf.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Met shipped bedoelen ze gewoon versturen via de mail mbt codes.
     
  3. BrainDead

    BrainDead Vw Madness

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    1
    Sind gister ook in het bezit van een One. Wat mij opvalt is dat het wel verschrikkelijk lang duurt om iets te downloaden/installeren (Titanfall uit mijn bundel) maar ach kan ik mee leven.

    Nu wil ik nog bf4 er bij halen heb deze ook al op de 360. Nu heb ik alleen nog een vraag/onduidelijkheid mbt de DLC. Heb op mijn xbox360 premium, deze kan je overzetten naar je one. Maar blijft dit straks ook werken als je je location bv. op Nederland zet?
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup. Stats gaan ook mee. Krijg je een message als je voor het eerst BF opstart en je gebruikt de dezelfde gamertag nog steeds. Dan ziet battlelog dat je als stats hebt. Premium moet je volgens mij weer even downloaden uit de store maar die is dan gratis omdat je hem al hebt.
     
  5. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    Dat eerste komt door de updates begreep ik. Als je een disc hebt kun je die beter eerst offline installeren en dan pas online de updates erop zetten.
    Met een digitale versie weet ik niet of je de updates apart kunt installeren.

    Wat er wel en niet blijft werken bij locatie veranderingen is mij ook nog niet helemaal duidelijk (en bij MS zelf ook niet volgens mij xD)
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat is er onduidelijk dan? Gaat gewoon mee. Heb zelf nu vaak genoeg veranderd en er gebeurd niks. Zie geen reden waarom dat wel het geval is als de NL locatie komt.
     
  7. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    Nou, mijn account heeft nu 2 locaties, wat op zich al bizar is, met 2 verschillende € hoeveelheden. Ik hoop dat het straks allemaal weer 1 is. Voor de zekerheid koop ik tot dan ook geen games in de store maar op disc. :)
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gekocht is gekocht daar veranderd niks aan. :)
     
  9. rensvanlaar

    rensvanlaar Active Member

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    1
    't is weer zo ver .. xbox live ligt er weer uit :')
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "Hi Xbox members, are you having trouble using the Uplay feature on games like Watch Dogs, Trials Fusion, Child of Light, and Assassin's Creed IV: Black Flag? We are working with our partner to get the issue resolved as quickly as possible. Thanks for your patience. We'll update you on our progress as soon as we have more information."
     
  11. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit ligt aan ubi, niet ms

    Send with Tapatalk HD for Android
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Games werken gewoon. Voorheen had ik altijd m'n regio op UK staan omdat ik in de veronderstelling was dat dan de connectie beter zou zijn. Echter de games kocht ik in de US. Na het kopen switchte ik dus weer terug naar de UK en alles blijft gewoon werken. Zowel games als DLC.

    Nu heb ik de regio gewoon permanent op de US staan aangezien het toch niks uitmaakt.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    :)

     
  14. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
  15. XboxOneGamer

    XboxOneGamer Guest

    Ben ik de enige die vind dat de kwaliteit van de opgenomen gameclips heel anders is dan in game zelf? Hoe kan dit en is dit te wijzigen?

    Kun je ook direct foto's/filmpjes (van bijv. Forza 5) naar FaceBook uploaden?

    Ik heb trouwens Forza gekocht via de US store, door als adres Delaware in te stellen. Is die game later nog beschikbaar, wanneer ik heb switch naar NL?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 mei 2014
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Upload vind worden altijd "gedowngrade" idd. Kan je niks aan doen.
    Gewoon deze site gebruiken. Stuk betere kwaliteit.

    http://xboxclips.com/
     
  17. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Welke sites zijn betrouwbaar om giftcards te kopen met Ideal?

    Offgamers?
     
  18. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Offgamers inderdaad, ook livecodes maar is een beetje duurder, http://cheapestgamecards.com/


    Maar als je US gift cards wil kopen zet via Ideal geld op je paypal en betaal via target of crazytimecards ( 36.25 € voor een 50 $ kaart)
     
  19. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik heb geen Paypal en ik ben ook te lui om het te maken, ik koop wel via Offgamers met Ideal.
     
  20. mohpa6

    mohpa6 Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    3
    fifa 14 world cup nu speelbaar op de one alleen ultimate team maar toch
     

Deel Deze Pagina