1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Watch Dogs

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 5 jun 2012.

?

Voor welk platform haal/heb jij Watchdogs?

  1. Xbox 360

    8,6%
  2. Xbox One

    36,7%
  3. Playstation 3

    2,2%
  4. Playstation 4

    42,4%
  5. PC

    10,1%
  1. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ik denk dat als je free roaming zoals gta wilt je dan teleurgesteld gaat zijn in WD. Maar het is een kwestie van smaak. Ik hou persoonlijk niet van free roaming. Toen ik klaar was met het verhaal in GTA was ik ook klaar met het spel.
    In WD doe ik ook niet free roam, maar die side missies etc houden me wel bezig en het is uitdagend als je op hoogste moeilijkheidsgraad speelt. Iets wat ik van gta niet kon zeggen. Daarnaast vind ik het online ook goed geintegreerd met de single player. Al met al een zeer compleet spel, dat zijn minpunten ook kent. Maar wat mij betreft overtreffen de positieve punten het.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Rev3games heeft hun review online:

    [yt]AgbE1xUgm7M[/yt]

    Het autorijden noemen ze 'stiff' en niet zo goed als GTA V maar wel gewoon ok en ze lijken Aiden en het verhaal aardig te haten. 8)
     
  3. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29

    Als ik dit zo lees, zit je volgens mij veel te diep in GTA V. Je moet de game als Watch Dogs zien. Niet als een soort-van GTA ;)
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Daar heb je enigszins gelijk in, maar zo kan je van iedere matige game wel wat goeds maken. Uit de reacties van een groot deel van de mensen blijkt gewoon dat het een enorm tegenvallende game is op veel vlakken.
     
  5. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Hij vind het verhaal dikke troep en aiden een nietsnut.
    Maar toch vind hij het een leuk spel?
     
  6. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Als je bij WD hele hoge verwachtingen had gaat het je wel tegenvallen maar als je gewoon goede verwachtingen heb wordt je niet teleur gesteld vind ik.

    De vergelijking met GTA begrijp ik wel maar als je GTA kritisch bekijkt is het een eentoning spel, zeker het online gedeelde. wat dat betreft is GTA niks beters.
    Qua verhaal is GTA net wat sterker en als je kijk naar het vrij rond rijde in de stad is WD veel leuker en uitdagender. veel meer te doen vel levendiger als GTA vind ik.

    Uiteindelijk zal ik er niet zoveel tijd in steken als in GTA en dat is meer omdat op dit moment het echte online gebeuren niet veel te beleven is.
    Met GTA zit ik nu op de 14 dagen online ofso iets
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb je de video helemaal gekeken? Hij heeft genoeg kritiek, maar er zitten wel fun elementen in die ervoor zorgen dat het toch leuk is om te spelen. Dat dat mogelijk is wanneer de character en het verhaal zelf boring zijn, geloof ik best wel. Alsof de Splinter Cell games zulke geweldige verhaallijnen hadden of zelfs Rainbow Six. :)
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    De hype was te groot en het wordt teveel vergeleken met GTA. Maar er gaat gewoon geen open world game komen zoals GTA, dus dan is by default elke open world game kut.

    Die gast in de review hierboven gaat overal als Rambo naar binnen ofzo, terwijl ik alles als Agent 47 probeer te doen door middel van hacken.

    De game wordt echt teveel (onterecht) bekritiseerd omdat er gewoon zoveel van werd verwacht. Er zijn echt slechtere games uitgekomen laatste tijd, zoals Second Son
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2014
  9. Thomaskm

    Thomaskm Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    9
    Ga je nou nog eens een keer ophouden met die spatie aan het einde van een zin voor de punt?
     
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Hoe kunnen mensen zeggen dat de stad levendiger is dan gta? 8) het is zo dood als
    Ik weet niet wat. Npc's doen allemaal dezelfde dingen, het rijden is KUT, veel activiteiten maar zijn zeer eentonig evenals de missies (ben op de helft van act 2), de soundtrack is fucking gaar (alleen kid cudi en wu tang zijn hard), grafisch normaal maar wel veel slordige dingen zoals reflecties in ramen bijvoorbeeld. Lachwekkend slecht en nogmaals is het rijden zeer zeer slecht.

    Wat ik wel tof vind is de combat. Je kunt stealth maar ook guns blazing het level doorgaan, het hacken is tof al voelt het wat scripted aan en het verhaal is wel leuk. Ook online is tof en best spannend

    Al met al vind ik het maar een teleurstellende game. Ik ga hem wel 100% completen maar daarna mag is echt weh
     
  11. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    hmh, dat had ik ook met ac 1.
    Het verhaal vond ik ook wel slecht, en de char ook maar meh.

    Ik heb nog steeds geen game gespeeld die me zo heeft weggeblazen met dit.
    Ik vond dat zo vet dat je gewoon die gigantisch grote stad zag met al die mensen die erin liepen, voelde net echt.


    3:33

     
  12. abruzzese

    abruzzese abruzzese

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Een game moet van het begin gewoonweg goed aanvoelen en dat is voor iedereen toch anders .
    Meningen verschillen nou eenmaal .
    De games die mij van het begin gewoon goed aanvoelde zijn Red Dead redemption , Far Cry 3 , Tombraider 2013 , Grand Theft Auto V , Assassin's Creed Black Flag .
    Ik verkoop mijn game voor de helft van de prijs .
     
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Je vergeet one mic van Nas :+
     
  14. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839

    Hehe ohja
     
  15. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Rijden wordt een stuk makkelijker als je op zsmmige momenten gewoon de juiste auto kiest. Ben al 3 dagen collectibles aan het sparen. Begin nu in mijn flow te komen. Vandaag 2 hackers om zeep geholpen. 1 was zo slim om in de auto die ik strategisch had neergezet te pakken. Kwestie van granaat launcher erop. Dit scoort kills en die vn de konvooien vind ik het leukste!

    Trouwens de motors rijdt een stuk fijner dan de auto!
     
  16. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Haha, nice :D
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Bizar om te zien dat er zoveel votes in de poll naar current gen gaan. Last gen tijdperk echt over voor veel mensen?
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ja, natuurlijk! Beetje gamer is overgestapt en speelt alleen nog maar current gen. Ik ook. Heb nog wel mijn 360, maar ik denk niet dat hij nog veel aangaat.
    Heb hem bewaard voor uitbreidingen op GTA V en Diablo III, maar grote kans dat ik die ook gewoon op current gen ga halen en overnieuw ga spelen.
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    9 valt toch best mee?

    9 om 91, hoe kan je dat bizar veel vinden 8)
     

Deel Deze Pagina