1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Watch Dogs

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 5 jun 2012.

?

Voor welk platform haal/heb jij Watchdogs?

  1. Xbox 360

    8,6%
  2. Xbox One

    36,7%
  3. Playstation 3

    2,2%
  4. Playstation 4

    42,4%
  5. PC

    10,1%
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Imo niet beginnen aan een game als die nog niet klaar is met installeren. Kun je nog niet genieten van alle content. Ben een keer met Fifa ofzo tegen een soort van muur aangelopen. Kon ik dus mooi nog niet datgene spelen wat ik wilde spelen. Nu me voorgehouden eerst alles 100% te installeren voor ik er aan begin. Werkt prima voor mij op die manier!
     
  2. Knaapster

    Knaapster Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand trouwens ervaring met de Uplay store van Ubisoft met het bestellen van games?
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Klein beetje, maar geen grote zaken als complete games. Had wat items een keer gekocht voor Black Flag, omdat ik daar punten voor bleek te hebben. Punt was dat die shop in game gewoon niet deugde.

    Ik zou het gewoon via hoofd Internet proberen, en niet via Live of in game bij een Ubi game. Ik vond het allemaal maar gaar werken.

    Niet aan te raden imo!
     
  4. avdp4nl

    avdp4nl Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    1
    Vanmiddag het verhaal hellemaal uitgespeeld, ik vond het zeker een goed verhaal.
    Zit nu op 65% maar ga voor de 100 ;)

    Ik vindt de graphics niet fantastisch maar het is gewoon goed, in ieder geval niet teleurstellend voor mij.
    Het autorijden ging bij mij in het beggin erg slech, ik raakte elke paal of auto die ik tegenkwam:) maar ik heb het nu goed onder controlle.
    Heb het nu al 32 uur gespeeld en zeker geen spijt van mijn aankoop.
    Als ik hem uitgespeeld heb ga ik als ik zin heb ga ik overnieuw beginnen maar dan op het hoogste niveau(zal wel wat frustraties gaan opleveren;))
     
  5. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Valt ook niet op op dat dak? xD
     
  7. Knaapster

    Knaapster Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    je kunt daar ook online fysieke games bestellen dus vandaar :)
     
  8. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Is dat nou sp of online? 8)
     
  10. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
  11. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Act II maakt het spel nog leuker.

    Trouwens rijden die auto's in de regen nog minder. Want was gisteren even niet mijn ding opeens ?

    Zo ik ga nu even voor het unlocken van een mooie auto daarvoor moet ik wel nog een stuk of 10 fixer missies spelen dacht ik!
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2014
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Gisteren eindelijk voorbij het laatste stuk van de intro gespeeld. Mijn eerste toren gehacked, wat echt een Ubisoft kenmerk is. Far Cry 3 much? :+ Ik vind alleen dat al die bekende Ubisoft dingen uit eerdere games gewoon fijner spelen in Watch Dogs. Zijn imo ook beter uitgewerkt. Over de auto's maak ik me niet zo druk. Ik kon in de fiat van mijn zus ook gewoon dwars door een vuilniswagen rijden. :+ Beter dat ze een beetje tegen een stootje kunnen dan bijna meteen de lucht in de vliegen. :+ Misdaden oplossen vind ik nog wel kut, maar het lijkt er op dat die afluister en achtervolging zooi beter aanvoelt dan in de AC serie bijvoorbeeld. Hopelijk krijg ik nog meer bevestiging daarin. :+ Ik snap nu ook de hele heisa rond deze game niet zo. Speelt prima, en het rennen vind ik zelfs erg realistisch. Tenminste niet zo Bolt snel en dat honderden meters lang. Regen is erg, erg tof, vind grafisch eigenlijks alles wel tof, ook overdag. :thumbs:
     
  13. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wordt gek van watch dogs... Wat een fouten in de game soms. Nu net laatste missie aan die vuurtoren. En kom aan de laatste clip van het verhaal. Blijft die daar op steken. Enkel uitzicht op Chicago en water. Kan niets doen. Nogal meegemaakt... gelukkig slaat het tijdens de missies ook op.Haat ook dat die damien vaak politie zo op je afstuurt je geraakt ze amper kwijt erin. Sommige missies zijn gewoon irritant gemaakt. Je hebt ook als nadeel dat politie en vijanden vanuit hun wagen kunnen schieten en jij zelf niet. Erg flauw. Rijden blijft kut trouwens. Het went wel, maar vind het niet zo tof. Goede game, geweldig is die helaas niet. Verhaaltje was niet zo goed , te voorspelbaar.

    /Mod Spoilertags a.u.b /Hybrid
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 jun 2014
  14. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Dan zou je met de ene hand moeten schieten en de andere hand moeten hacken, dan kan je het stuur toch niet meer vasthouden :+
     
  15. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    SPOILERS!!! :mad:
     
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Aisha Tyler zit ook in de game die vrouw die de press conference voor Ubisoft doet.:+
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja klopt. In dat glazen gebouw
     
  18. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Zo net Act 2 afgemaakt ... game speelt nu echt lekker door. Ik heb nu een auto unlocked die echt wel lekker rijdt!
     
  19. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ben net Act 1 voorbij, heb erg veel onderzoeken en andere missies gedaan..
    Ik vermaak me prima met de game.

    Overigens heb ik die online hacking shit wel even uitgezet, werd vervelend toen ik met die onderzoeken bezit was en ineens weer een invade scherm tevoorschijn komt.

    Maar die gaat ook weer binnenkort aan.
     
  20. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Well jammer dat je je behaalde punten kwijt bent, maar idd ik moet het ook uitzetten want het is lastig !
     

Deel Deze Pagina