1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door TAN UNITED, 8 sep 2013.

  1. Egozu

    Egozu Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Team nu:
    4-5-1
    Negredo
    Hazard - Iniesta - Xavi - Fabregas - Pedro
    Clichy - Kompany - Sergio Ramos - Lichtsteiner
    Reina​
     
  2. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb is jammer dat de optie er niet is om spelers te ruilen zonder bijbetaling o.i.d. Dus jij hebt bijvoorbeeld Messi maar bent een Europees team aan het maken en een andere gebruiker heeft Ronaldo en wil juist een Zuid Amerikaans team maken, dat je ze dan 1 op 1 kan ruilen met elkaar.
     
  3. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    mijn team is

    Neuer
    Walker-Ramos-Boateng-Alba
    Schweinsteiger
    Walcott-Reus
    Isco
    Remy-Gomez

    Heb al 3x Hazard gehad haha
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Jezus man wat een eltallen na 1 dag. Iets in mij baalt dat ik al m'n coins heb verkocht, anderzijds waren die extra muntjes wel handig destijds.. :+
     
  5. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja maar ik heb mijn coins ook bijna op dus dit is wel ongeveer het team waar het mee moet gaan gebeuren
     
  6. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Wat een schijtzooi halve finale 6-0 gewonnen zegt die er is een fout opgetreden
     
  7. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    Wel jammer dat je niet meer selecties kan maken in FUTWC
     
  8. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ligt het aan mij of zijn de tegenstanders echt dramatisch?nu 11x gewonnen en 2x verloren omdat die na potje foutmelding gaf dus eigenlijk alle 13 gewonnen met minimaal 4 goals verschil.Dit team speelt heerlijk zeg

    Muslera
    Maicon-Caceras-Dede-Filipe luis
    Vidal
    Hulk-Lavezzi
    Di maria
    Cavani-Falcao
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik vind Falcao echt kut spelen :+.

    Mijn verhaaltje dan ook maar posten hier.

    Ik begon met Falcao (89), Pepe (83 ), Zieler als keeper (78 ), Depay (75) en Willems (72). Logisch dus dat ik voor een Europees team ga, mede ook doordat er daarvan meer spelers zijn. Ik heb (doordat ik nooit meer game i.v.m. studie) geen XBOX Live, dus heb een offline toernooi op legendary gespeeld. De finale met 0-1 gewonnen tegen de Duitsers. In totaal 20k besteed + 6k van winst + 3 pakjes uit winst + 7 één-speler pakjes (allemaal onder 75). Ik heb nu dat toernooi gewonnen met:

    Depay 75 - Gabbiadini 75 - Narsingh 77
    Fellaini 80 - Kroos 84 - Lampard 80
    Willems 72 - Pepe 83 - Fanni 75 - Janmaat 75
    Zieler 78

    In de pakjes (6k + 3p) daarna kreeg ik:
    Santi Cazorla 84, Pirlo 84, Pedro 85, Silva 87 (RW :'-(), Walcott 80, Mangala 77 en Elia 77.

    Oftewel: m'n team is nu:
    Depay 75 - Gabbiadini 75 - Silva 87
    Pirlo 84 - Kroos 84 - Cazorla 84
    Willems 72 - Pepe 83 - Mangala 77 - Fanni 75
    Zieler 78

    Het gaye is.. ik heb 4 prima rechtsbuitens, maar voor de rest amper iets. Silva is sen genie, maar mist snelheid. Ik heb nu alweer gezien dat snelheid weer enorm belangrijk is. Narsingh is geweldig in FUT WC, maar Falcao is matig. Ik denk dus dat ik Walcott of Pedro opstel.

    Volgend weekend weer even gamen op zondag. Ook al moet ik toegeven: het spel speelt wel héél erg arcade-achtig. Spel gaat op en neer, enorm snel, slechte balaannames, overpowerede steekpassjes, belachelijke schoten (8)) en matige keepers (8)).
     
  10. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Falcao scoort bij mij aan de lopende band met rechts en links,Di Maria heeft superschoten ja haha het is idd anders dan normale fut maar prima te spelen toch?krijg alleen veel cornergoals tegen
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Hij wint bij mij geen kopduels en is niet bovengemiddeld snel, sterk, dribbelend goed of iets anders. Vooral het afmaken. Ik ben meer van de voetballende aanvallers :+.

    Ik vind die schoten wel belachelijk. Kroos scoort van iedere positie. Volgens mij hebben ze teveel met de sliders liggen kutten.
     
  12. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik vind die schoten wel vet,scoor af en toe wereldgoals en nog maar 1 goal tegen uit een schot,wel een x 3 cornergoals tegen in 1potje maja 9-4 gewonnen dus wat geeft het
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Tja, dat laatste zegt ook wel wat inderdaad. Ik heb nog geen online gespeeld, maar ik kan me nu al voorstellen dat het voornamelijk 5-2, 6-4, 7-1 potjes worden. Geen solide, spannende en tactische H2H-potjes met 0-1, 0-2 of 0-3. :+

    Maarja, dat is natuurlijk een beetje oude koeien uit de sloot halen, want dit is al jaren het geval bij FUT :+.
     
  14. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Bij normale fut scoor ik nooit zoveel maja ik vind nu de tegenstanders wel erg slecht heb in 13 potjes 3x de 10 gehaald
     
  15. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Dat komt omdat nu alle niveaus door elkaar heen spelen, in FUT speel je, op den duur, als je bijv in divisie 1 zit, alleen nog maar tegen gasten met jou niveau... Nu speel je tegen beginners en kleine kinders ook... Daar ga je lachend overheen
     
  16. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Het lukt me maar niet om lekker te spelen op dezeversie van FUT.

    Zelf nu al 2x Ronaldo in een pakje gehad, dus moest 1 weggooien. In de normale FUT nog nooit echt een degelijke speler eruit weten te halen.

    Edit: wat een schijt gameplay, gadverdamme. Normaal verdedigen lukt niet, zelfs tegen de grootste mongolen die amper tegen een bal kunnen trappen niet...
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2014
  17. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Krijg je eigenlijk meer coins als je offline op moeilijkere gameplay speelt? Speel nu professional en krijg steeds 6000 als ik win en een paar worldcup pakjes.
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nee die prijs blijft hetzelfde. Wellicht 50 coins meer per wedstrijd als je op legendarisch speelt i.p.v. professioneel, maar de uiteindelijke coin-prijs van 6k blijft gelijk. Dat komt ook omdat je iedere wedstrijd op een ander niveau kan instellen. Als je vantevoren het niveau zou moeten aangeven, zou dat wel kunnen inderdaad. Maar 6k + 3 pakjes is niet mis voor 7 makkelijke potjes.

    2x Ronaldo? Pfff, hoor van iedereen dat ze zulke geniale spelers in hun pakjes hebben. Damn. :eek:
     
  19. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Normaal verdedigen ligt toch echt aan jezelf dan kun je de rest wel mongolen noemen maar goed verdedigen is is ook niet al te moeilijk
     
  20. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Vanaf het moment dat wedstrijden met weinig goals fifa is geworden vond ik het niks meer aan. Vond fifa 10 en 11 nog heel leuk. Daarna te traag geworden. Realistisch misschien maar bij dat andere zat er voor mij meer plezier in. Deze nieuwe fut zal ik dan maar eens gaan proberen.
     

Deel Deze Pagina