1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mortal Kombat X

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 2 jun 2014.

  1. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52


    [​IMG]

    [​IMG]

    Platforms
    Xbox One | Xbox 360 | PS4 | PS3 | PC

    Publisher
    Warner Bros Entertainment
    ~
    Developer
    NetherRealm Studios
    ~
    Genre
    Fighting game
    ~
    Release datum
    14 - 05 - 2015



    [​IMG]

    VIDEOS

    BEHULPZAME LINKS
    TestYourMight
    System Guide








    XBW NaamXB1 NaamPS4 NaamSteam Naam
    Lockum...Lok_n_KiLok N Ki
    BigSyke...BigSyke-NL...
    Sasuke29...leafninja1980...
    Pbateman...nyx1987...
    BoxmeerDutchpopeye......
    ThunderCrashGravemind IV......
    Opelwintopopelwintop2007......
    MaddMonkeyMadd Monkey NL......
    Porunga NLPorunga......
    ............
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2015
  2. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    shhhhhhhhhhhhiiiiiiiiittttt...

    toch vind ik KI één van de beste fighter games....

    Maar die trailer maakt me wel weer hyped!
     
  3. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
  4. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    wie heeft dat muziek in die trailer gemonteerd :confused: Hoe bedoel je out of place
     
  5. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Die muziek is behoorlijk kak inderdaad, hoort totaal niet bij zo een trailer!
     
  6. Mister Gouken

    Mister Gouken Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    'dat muziek'.....

    Vette trailer hoor. Persoonlijk vond ik de vorige mortal kombat tegenvallen. Blocken hoort gewoon back te zijn imo en nog een paar dingetjes die me niet aanstonden zoals de combo-breaker. Hoop dat deze MK meer in mijn straatje zal passen.
     
  7. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Vette trailer !

    Soundtrack is van wiz khalifa zo te horen, ik ben een liefhebber van hiphop dus ik vind het wel passen.

    En is dat sub zero met een nieuw masker?
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Hebbuh
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Hebben inderdaad. MK is altijd leuk.
     
  10. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ben benieuwd hoe Sub-Zero wordt in MKX, in MK9 deed hij een beetje onder voor de rest van de cast. Ben het meest benieuwd naar de gameplay want visueel kan het niet mis kan(behalve de gezichten -_-; ) Ik denk dat ze een pagina vanuit Injustice hebben genomen met interactieve stages, hopelijk is maar een kleine toevoeging en geen focus.

    Graag zie ik ook back to block maar wie weet. MK spelers zijn hier nogal over verdeeld, ben benieuwd wat NS gaat doen. Trades, counterhits en links moeten nu toch echt wel in het spel komen. Graag zie ik ook de characters minder universele normals hebben, iedereen heeft dezelfde knoppen in feite...maar nu loop ik weer een beetje te hard van stapel. Zie wel wat het wordt:+
     
  11. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik hoop op een open world campaign!

    Wat ze toen ook deden met volgens mij mk armageddon, wat vond ik dat vet zeg!
     
  12. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    megavet MK op de next-gen consoles!
    altijd een megafan geweest van MK!
    ik hoop veel meer te kunnen zien op de E3!

    uit de trailer kan ik opmaken dat je nu ook met omgeving zult kunnen werken (vechten) ook zie ik de x-ray terug!

    ik hoop vooral op megavette next-gen fatality's!

    come over her ........
     
  13. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    MK9 was de beste uit de hele serie imo.

    Op naar X.
     
  14. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
  15. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    Damn zeer benieuwd naar de next-gen fatalities dat kan echt bruut gaan worden
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Eergisteren voor het eerst MK9 gespeeld (afgezien van ooit een demo), maar het is wel echt verdomd lelijk...
     
  17. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    voor de mensen die " back " willen als block............

    Dat gaat niet gebeuren,.. vanaf mk1 is block al een knop :b:
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind juist een block-knop stukken chiller, op fighting game gebied hem ik verre weg het meeste tijd in de DOA serie zitten die ook gewoon een block-knop heeft.
     
  19. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    De standaard manier van blocken in 2D games is back, een block knop om "anders" te zijn is geen reden om MKX alsnog een block knop te laten hebben.

    Back to block heeft enkele voordelen tegenover een block knop.
    -Je kan sneller blocken
    -je houd je vingers vrij om alle andere knoppen tijdens het blocken nog te gebruiken
    -Er komt een nieuwe mixup, niet meer aleen hoog of laag, maar 0ook links en rechts.
    -Het promoot meer een stijl waarbij je let op afstand.

    In 3D vchtgames heb je vaak al genoeg mixups waarbij een link en rechts mixup absoluut niet van belang is, en met die reden ook back to block niet nodig is.Tekken is in dit aspect de uitzondering.
    MK9 ziet er overigens goed uit zolang ze hun maskers maar ophouden xD De game is overigens alweer een paar jaar oud en de keuze die NRS heeft gemaakt om een "realistische look" neer te zetten komt niet door de jaren heen.
    Als de game een meer gestylized stijl had kwam het beter tot z'n recht wanneer je enkele jaren erna terug kijkt. Overigens ook geen fan van fatalaties wanneer alles realistisch wordt.


    Graag zie ik ook rennen in MKX in de vorm van dashen waarbij je gaat rennen als je naar voren gedrukt houd, zoals King of Fighters, BlazBlue, Guilty Gear etc
    In MK is bewegen behoorlijk belangrijk, rennen zal alleen maar meer tot z'n recht komen. Weg met breakers en meer uniek "normale" knoppen. Iedereen heeft dezelfde luncht en grond knoppen afgezien van de specials.
    Het was gewoon copy paste.
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2014
  20. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    @lockum,

    de standaard voor MK is een block knop,....
    (omdat het er altijd ingezten heeft)


    Ik ben het verder met je eens hoor, back als block werkt fijner... :b:
     

Deel Deze Pagina