1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Watch Dogs

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 5 jun 2012.

?

Voor welk platform haal/heb jij Watchdogs?

  1. Xbox 360

    8,6%
  2. Xbox One

    36,7%
  3. Playstation 3

    2,2%
  4. Playstation 4

    42,4%
  5. PC

    10,1%
  1. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    Watch Dogs 4xDLC Dedsec Pack+Chicago South Pack+Cyberpunk Player Pack+The Untouchables Pack UPlay

    blijkbaar is deze code voor de xbox-one. dus voor de 1e die hem redeemed. alstublieft.

    JAP-LLCG-KDJS-AKOL-T8DJ
     
  2. avdp4nl

    avdp4nl Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    1

    Zijn dat dan alleen dlc's? Niet dat ik het nodig heb ofso, heb toch al season pass
     
  3. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Moet je die code via de game invoeren? Heb het spel vandaag binnen gehad, maar ga hem vanavond pas spelen, zou er graag gebruik van maken :)
     
  4. Sake1989

    Sake1989 Relax

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    33
    Xbox codes bestaan uit vijf stukjes van vijf characters...
     
  5. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Game zojuist opgestart, maar inderdaad helaas geen redeem mogelijk.
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Via Uplay.
     
  7. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij moet je die.code via uplay invoeren ja. Ik heb zelf de pc versie maar bleek dus de verkeerde code gekocht te hebben haha.
     
  8. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Getracht via Uplay (kon niet via de game? Heb het via gedownloade App gedaan), maar staat helaas dat de activeringscode niet geldig is.

    [Edit]

    Niet gek, app geldt alleen voor PC codes. Raar dat ik het niet kan vinden.
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2014
  9. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Hype is eraf? :) Het is alweer stil hier, moet je nagaan en nog maar het eerste topic.
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    wordt er nog met topic nummers gewerkt dan? Inmiddels is dit op 2000 posts namelijk en 134 pagina's :p volgens mij zou er dan allang een nieuwe moeten zijn toch?
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Yep, vroeger was het na de 1000 een nieuw topic.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoeft nu niet meer per se. Volgens mij al best wel lang maar iedereen was volgens mij gewend om nieuwe deeltjes te maken. Me included. :+
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Die badges die je unlocked, waar vind ik die terug? Hetzelfde voor jewelry (watches etc)?
     
  14. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Badges vindt je terugbij het gedeelte hotpots en jewelery zie je als je op progression gaat staan of ze verkoopt in de winkel!
     
  15. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Hier nog wat screenies(PC, Ultra, 4x MSAA):
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    (Zonder 4x MSAA)
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2014
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ok, thanks! Niet echt interessant dus. Wist ook niet dat je stuff kunt verkopen. Maar ook niet echt nodig, heb al 500k. En dan heb ik niet eens die money making perks.

    Blijf het een gave game vinden. Vooral de car chases zijn erg vet :)
     
  17. Thomaskm

    Thomaskm Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    9
    hallo ik wil even mijn mening geven. Dit is de leukste game die ik in tijden gespeeld heb. Jammer van de downgrade maar de game zit verder gameplay technisch gewoon heel goed in elkaar. Ook het verhaal weet redelijk goed een duistere setting te creëren. Het hacken biedt iets fris en verveelt wat mij betreft niet. Gunplay is ook gewoon vet. Ik snap al dat gejank dus niet; vind die 6 die het op metacritic krijgt echt volledig onterecht (vooral gezien de 8 die second son bijvoorbeeld krijgt). Moest zelf wel heel erg wennen aan het rijden maar vind het nu ook meer dan prima werken. De online hacks en de interactieve wereld maakt dat je je geen seconde verveelt en altijd wel wat leuks te doen hebt. Mijn twee centen. Oke doei
     
  18. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Same here. Ik heb nu ongeveer 1,5 miljoen. Geld maakt op een gegeven moment niet uit. ik ben nog op zoek naar de laatste 3 muziek nummers!
     
  19. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Heb alles op ultra staan, maar wanneer ik 4x msaa kies draait de game wel soepel maar krijg ik een soort rare strepen/rasters door het beeld.

    Heb dan ook de game met Smaa, zoals ik gelezen heb ligt dit aan de game en ati kaarten.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Zo, alle kampen en torens klaar. Was een stuk makkelijker dan ik dacht, los van vijanden. Het gepuzzel in deze game is sowieso al makkelijker, ongeacht de stand van je game.

    Eerste ''chauffeur'' missie ook gehad en die vond ik al kut. Hoeveel komen er nog van deze AC teringzooi? :emo:

    Verder een prima game, maar waarom Ubisoft die frustrerende zooi er steeds in doet bij games snap ik nog steeds niet. Ik heb dan nog liever al die irritante politie zooi eruit en één enkele moeilijkheidsgraad er voor terug, ter vergelijking met Hard als het moet. En dat zegt wat over mijn frustraties bij dit soort !@$ missies. :+8)
     

Deel Deze Pagina