1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Watch Dogs

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 5 jun 2012.

?

Voor welk platform haal/heb jij Watchdogs?

  1. Xbox 360

    8,6%
  2. Xbox One

    36,7%
  3. Playstation 3

    2,2%
  4. Playstation 4

    42,4%
  5. PC

    10,1%
  1. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Snap eigenlijk niet waarom je alle games op easy speelt? Probeer Realistisch en de game word dan een stuk lastiger en ook leuker. ;+ Met easy ram je zo door een game heen.

    Het is toch tof dat de politie op je hielen zit? Als dit eruit werd gehaald, dan had ik de game niet eens gekocht.. Moet wel een beetje spanning in zitten.
     
  2. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170

    Heb ook een AMD kaart, nog geen enkele streep gezien maar ik speel ook niet standaard met msaa, vind het soms ook niet helemaal goed werken.
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    De side missions zijn wel dom. Allemaal hetzelfde. Zoek 10 koffers, dat doe je dan 10x en dan pas krijg je de missie eigenlijk. Of zoek 7 burner phones. Zoek 6 missing persons. Echt allemaal om de gametijd te rekken maar vreselijk herhalend. Mn cijfer is nu wel gedaald maar een 6 en al dat gemierenneuk is nog steeds overdreven
     
  4. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb dat gevoel ook wel bij deze game. Ik heb uiteindelijk wel alle onderzoeken gedaan. Nu nog wat fixers en konvooien doen. Konvooien is wel nog tof. Maar fixers vind ik minder. Al bij al ben je een deel uur zoet bij deze game. Maar daarna komt die game waarschijnlijk niet meer in de console vrees ik.
     
  5. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik speel op hard, vind die politie achtervolgingen en car chases juist gaaf! Misschien moeten ze voor jou een andere versie maken?
    Politie en vijanden die niet terug schieten.
    Een onverwoestbare auto.
    ......
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik bedoel meer dat zodra de politie je ziet, het ook meteen over is. Als je nu net als in GTA, of welke Sandbox dan ook, gewoon kon vluchten. Ik had bij die 1e missies namelijk zat ruimte om te vluchten, maar de game besloot maar om mij nog 5x die kut missie te laten doen. Die had niks met mijn easy setting te maken, want daar zet ik hem alleen op puur voor de ontspanning.

    Als er een remake zou komen van Ace Combat 4 - Distant Thunder, en hij zou bijvoorbeeld op de 360 of One komen, dan gaat die gelijk op Ace Mode. Dit game pakt niemand mij mee. ;)
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Was dat niet het ctos dat je scande. En niet de politie auto's? Die scans gaan de hele map over namelijk
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Die politie chases moeten natuurlijk wel een beetje spannend zijn. Als je ze in 5s kwijt zou zijn, dan is er niks aan. Gaat juist om de chaos van het wegkomen en de spanning die daar bij zit. Chases zijn super vet in deze game!
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Alleen irritant dat je die heli niet lam zien vanuit je auto. Of doe ik iets fout
     
  10. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170

    Gebruik de slow motion mode, neem veel bochten en op een gegeven moment zie je die helikopter wel achter je in de lucht en dan kan je hem tijdelijk disabelen als je die skill hebt ge-unlocked.
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Inderdaad slomo aanzetten en achter je omhoog kijken. Zo kan ik die meestal wel disablen
     
  12. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Heb nu de nodige uurtjes in het spel zitten (nog vrij weinig met het verhaal gedaan en vooral free-roaming) en het is een typische Ubisoft titel. Hier bedoel ik mee dat je voortdurend, mocht je dit willen, gelijkende opdrachten aan het doen bent. Zoals UpInSmoke0611 op de vorige pagina al aan gaf lijkt het toch vooral gedaan te zijn om de tijdsduur te verlengen.

    Toch vind ik het hele hacking idee erg leuk bedacht en vooralsnog goed uitgewerkt. Kreeg alleen bij het starten van de game nogal een overload aan informatie, hetgeen naar mijn mening iets geleidelijker geïntroduceerd had mogen worden. Neemt echter niet weg dat de eerste uren erg leuk zijn om te spelen.
     
  13. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Race gewoon pedal to the metal, door steegjes weet ik wat allemaal. Heerlijk als een achtervolging 10 min duurt of langer! Erg vet gedaan!

    Mijn reputatie is zo slecht, dat ik op het nieuws kom zo af en toe. Wanneer mensen mij dan zien gelijk de politie bellen de fuckers.
     
  14. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    cheat?



    uit het niets...
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Headshot?
     
  16. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Kom wel steeds meer bugs tegen :+

    [​IMG]
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Net een briljant stukje tijdens een gang hangout; komen een man of 10 af op een door mij getriggerde explosie. In hun midden een met een hackable explosive. Ik die dus hacken, gooit die kerel hem recht in het midden van de groep! "How does this thing work" roept ie. Boem 8 man dood :)

    Helaas wel mission failed. Moest een vd mannekes knock down doen ;)
     
  18. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Hoe maak je trouwens een screenshot met je xbox one?
     
  19. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144

    Kan dat al dan? Dacht in een volgende update..
     
  20. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Klopt, kan idd nog niet.
     

Deel Deze Pagina