1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Final Fantasy XIV: A Realm Reborn [Beta]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 29 jun 2013.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja dat targetten is even wennen in het begin.
     
  2. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Heb wel va die target filters ingesteld nu dus dat is al
    Beter vergeet alleen soms mijn target te selecteren. Moet hierna die tam tara deepcroft oud doen ben benieuwd. Hopelijk weer een leuke party :)
     
  3. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Het is een Conjurer quest op lvl 30 als je hem op White Mage probeert te halen kun je hem niet beginnen.

    Ik zal je eens toevoegen, ben bezig met het leveleb van een Gladiator (tank) dan kunnen we wat dungeons samen doen, mijn main is een White Mage dus ik kan je eventueel wat tips geven of vragen beantwoorden.

    Ook even een aanpassing aan de lijst want mijn naam klopt niet helemaal:
    Code:
    Agaroth NL - Agaroth1984
    Server: Cerberus
    Character: Asea Metheor - Lancer
    
    Cliff - tehcliff
    Server: Cerberus
    Character: Cliff Dama -Conjurer
    
    Conquistador - Alvanosa
    Server: Cerberus
    Character: Alvanosa Delnorth - White Mage
    
    Dr0kz - MoistGeorge
    Server: Cerberus
    Character: Valka Cromfell - Paladin
    
    GForce - Sunstorm__GT
    Server: Cerberus
    Character: Shinra Prime - Warrior
    
    MAD 1976 - MAD-1976
    Server: Cerberus
    Character: Shadowflame Dark - Arcanist (summoner)
    
    Pasquale NL - Pasqy
    Server: Cerberus
    Character: Pasquale Uzumaki - Gladiator
    
    TheAssaultpr0_Nl - Assaultpr0
    Server: Cerberus
    Character: Theodric Redsteel - Lancer
    
    Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
     
  4. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Net die tara deepcroft gedaan en was ook niet heel moeilijk. Die laatste boss was ook echt super om te doen. Geen loot maar ik was toch ook al hoger level. Bijna level 20nu. Dat healen is wel echt een goede keuze geweest. Super leuk om te proberen iedereen in leven te houden, zelf geen agro te nemen. Zodra ik dat wel heb proberen af te geven aan de tank. Uit die aoe zones te blijven etc. En dat allemaal tegelijkertijd!
     
  5. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Het is zeker leuk ben nog altijd zeer tevreden over mijn lvl 50 White Mage. Mijn level 40 Scholar is ook heerlijk om te spelen. Healen met een fee erbij. Speelt totaal anders maar is minstens net zo leuk.

    Aangezien ik een Arcanist tot level 34 moest brengen voor Eye for an Eye, ben ik meteen maar de Scholar naar level 50 aan het brengen.

    Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
     
  6. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Als ik straks level 30ben, welke class moet ik dan gaan levelen om de whm job te kunnen unlocken? :) en hoe speelt een scholar anders dan een whm :)

    En hoe kan je trouwens spullen op de market verkopen? Heb genoeg zooi waar ik vanaf moet haha
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2014
  7. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Dan moet je een Arcanist tot level 15 levelen. Dan unlock je de quest voor het krijgen van je Soul Crystal. Zodra je deze equipped ben je een White Mage.

    Een Scholar healed anders omdat je ook een pet hebt die je moet besturen. In de low level dungeons kan ik focusen op dps terwijl de fee iedereen in leven houd.

    Voor het verkopen op de marketboard heb je een retainer nodig: http://m.ign.com/wikis/ff14/Retainers

    Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Merk dat het hebben van een pet de controls een stuk moeilijker maakt tov de PC. Dan kom je net wat plek te kort op je bars en moet je daar veel tussen switchen. Gelukkig heb je minder equip macro dan in het vorige deel waardoor een prog zoals windower lang niet meer zo belangrijk is.

    In FFXI was endgame eigenlijk niet goed speelbaar op een console en hier is dat gelukkig een stuk beter.
     
  9. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Hmm, straks als ik thuis ben maar eens goed doornemen....heb mijn pets altijd op auto staan....maar merk nu bij de hogere levels wel dat het makkelijker is als ik ze zelf zou sturen.
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Het is heel goed te doen hoor. Vind het alleen opmerkelijk dat de beperkingen tov van de PC versie zo vaak in de interface zitten terwijl je veel eerder de controls zou verwachten.

    Ik had de bar zelf heel anders ontworpen voor de console zodat je er meer combinaties op zou kunnen plaatsen en ook meer knoppen combinaties geven e.d.
     
  12. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Mja dat heb ik zelf al gedaan met een macro switch ik zo van hotbar 1 naar 3 als ik bijvoorbeeld cleric stance activeer.

    Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Had ze liever in 1 overzicht staan. In FFXI gebruikte ik ook die switches, maar soms kwam ik in situaties dat ik op een andere pagina net een spell nodig had. Dan was het snel daarna switchen net te veel tijd. In deze game heb je gelukkig wel iets meer tijd daar voor, maar het maakt het niet overzichtelijker. Ik denk dat het wel mogelijk geweest was.
     
  14. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Je kan dat doen door macros aan te maken. Combos die je genruikt onder 1macro en als je alleen de eerste skill/spell cast dan cancel je na de eerste spell of start je de macro opnieuw. Zo kan je eigenlijk al je skills in 1bar kwijt. I heb het zelf nog niet gedaan maar als ik level 50 ben ben ik dat wel van plan :)
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zo zou het kunnen, maar blijft omslachtig. Wat ik al zei, je had meer icoontjes op het scherm kunnen plaatsen zodat je meer skills in je overzicht hebt staan. Dan praat ik niet over skills die je niet in combat gebruikt.

    Merk gewoon dat het stukker makkelijker op de PC gaat als je alle skills/spells kunt zien. Als is het alleen al voor de cooldowns.
     
  16. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Ja het zou idd allemaal wel makkelijk/ overzichtelijker kunnen ja. Misschien een 50% transparante 2e skill balk zodat je weet waar je heen schakelt als je switched en je andere balk weer iets transparanter word.

    Net coppebell mines gedaan. Ging niet slecht en geen loot jammergenoeg. Niet echt nodig ook aangezien je het snel outleveled. Wel 1whipe maar dat kwam omdat opeens de blm een 2e pull deed bovenop die van de tank. Opzicht lukte dat allemaal wel maar ik was de tank aan het healen en werd dus gelijk getarget door die mofo's. De blm noemde me een slechte healer alleeb gelukkig stonden de tank en andere dps er wel achter dat het gewoon een shitty pull was. Voor de rest geen probleem gehad en begin me steeds meer en meer te vermaken met de game :).
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Of ergens op je scherm een lijstje met CD's en dan vooral die van een minuut en langer ofzo. Die korte hoef je niet te weten want die zie je zo wel op je balk.
     
  18. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Ja zoiets idd maar zou je dat niet al kunne doen door je hud aan te passen en je buff lijst net onder je character te plaatsen. Zal vanavond eens kijken of dat gaat :)
     
  19. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Dat kun je doen, show hotbar 2 en zet daar de skills in voor de cooldowns.

    Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
     
  20. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Wow daar ga ik vanavond ook maat eens naar kijken dan. Weet wel dat je echt izar veel zlef in kan stellen denk ook dat dit zeer snel naar mijn eigen smaak staat. Elke keer leer ik weer over meer opties haha
     

Deel Deze Pagina