1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Watch Dogs

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 5 jun 2012.

?

Voor welk platform haal/heb jij Watchdogs?

  1. Xbox 360

    8,6%
  2. Xbox One

    36,7%
  3. Playstation 3

    2,2%
  4. Playstation 4

    42,4%
  5. PC

    10,1%
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Dan heb ik of een bug, of een andere soort missie. Lees mijn beschrijving in de spoiler maar:
    Gaat om die gast die je moet oppikken voor die ouwe baas met die vieze tanden. Hij word dan aan het einde in zijn hals gestoken en jij word bedankt voor het afleveren. Dat hele stuk ervoor, dat je uit die garage vertrekt, met die auto vol kogelgaten, is waar het mij om te doen is, tot aan het punt van afleveren. Op een gegeven moment ziet de politie mij en de game is over, kan ik dat stuk vanuit die garage weer overnieuw doen. Ik mag gewoon niet gezien worden, dat snap ik ook wel, maar dat het dan meteen game over is en ik weer overnieuw moet zie ik de logica dan niet van in, of het moet, zoals ik eerder zei, een bug zijn. Denk het zelf niet echt, maar zou kunnen. Het is dan toch veel beter om de politie je agressiever te laten achtervolgen ipv dat je meteen het hele stuk weer overnieuw moet doen?
     
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat stuk is zo simpel. Ga links de weg op, eerste rechts de straat in. Links in de straat vliegt een heli. Wacht tot hij een bocht naar rechts maakt en zorg dan dat je plankgas die lange weg uitrijdt. Aan het einde links om de politie te ontwijken en daar was ik ze al kwijt.

    /Edit: Is geen bug en ik zie dat je het al hebt gehaald.
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2014
  3. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25


    Deed mij echt denken aan drive!
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    De essence van die chase is dat je dus af en toe hide in car doet en uitkijkt voor die heli. Niks mis mee toch, ook niet als je er drie trials over doet ?
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ok, dan weet ik genoeg. Nee, dan is er niets mis mee, vroeg het me ook alleen af. Ik vind het alleen nog best wel irritant om te doen, dus hoeveel van die missies zijn er en komen er nog in het verhaal???
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    VEEL
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Je kunt bij veel missions ook gewoon wegrijden. Maar soms is hide in car wel handig...
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    HEEEEEEEL slecht game design dit. Kan gewoon niet geloven dit.

    Laatste missie act3

    komt een super enforcer aanlopen en tis best moeilijk maar als je dood gaat moet je steeds een minuut luisteren naar gelul voor je verder kan. Uiteindelijk omgebracht met proxi mines
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2014
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik zal eens naar de statistieken kijken in game, als ik er aan toe kom. Gisteren vond ik nog wel gaan op zich, maar als er zoveel komen als jij in het hoofd hebt kan mijn geduld een flinke test tegemoet zien. :+
     
  10. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Al die chaos valt beetje tegen. Vaak verkeerd geluid. Ik heb al paar keer voor gehad dat ik de verkeerslichten hackte. En er crashte niemand en ze reden gewoon foor. Toch kreeg ik geluid van hard remmen te horen en een crash qua geluid en er was niets gebeurd. Verkeerd gescript. Hoe meer je speelt Hoe meer fouten er opvallen. Zeker als je aan de haven staat bij gebouwen en je kijkt naar de reflecties op de ramen. Foei foei ik dan dat ze nog beter meer tijd hadden genomen. Het hacken ben ik overigens al dood moe. Veel te saai geworden. De achtervolgingen zijn leuk maar toch. De heli hacken gaat niet vanuit een wagen praktisch. Camera werkt ervoor niet te goei. Je moest ook kunnen kiezen tussen hacken of wel vanuit de wagen kunnen schieten. Dat je beide niet gelijk kan doen is logisch maar daar zou een keuze systeem wel even handig geweest zijn.
     
  11. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570

    Over dat Hacken had je al gezegd inderdaad dat je dat saai vond, maar nogmaals de vraag, hoe had dit beter gekund dan?
    Heli hacken gaat gewoon prima, je moet gewoon de focus gebruiken hiervoor om dit aan te zetten.

    Overigens begrijp ik niet dat als je zo negatief bent over deze game waarom je hem eigenlijk nog speelt.:confused:
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik probeerde met focus te rijden en heli te zoeken. Lukte niet hoor. Had beter gemoeten
     
  13. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Apart, mij lukte het wel, toch al aantal keer dat ding uitgeschakeld.
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Misschien vloog hij dan al achter je ofzo. Maar als hij pal boven je vliegt ga je em nooit zien. Ik stap meestal uit als ik zie dat ik er de tijd voor heb
     
  15. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Je moet dan ook niet constant rechtdoor blijven rijden he :+
     
  16. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Game laad wel ontiegelijk lang. Lijkt wel een oude spelcomputer, was vroeger ook altijd ook zo traag. :+
    Ik speel ook veel online. Hilarisch als iemand je niet kan vinden haha! ^^
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Uitgespeeld. Geef em een 7.5/10. Leuke game.


    Domme langdradige herhalende sidemissions en geforceerde gametijd verlenging. Ga ik ook niet doen meer ook. Zoek 7 lijken en hack dan iemand. Zoek 10 koffers en hack dan iemand. Doe 40 contracts. Doe 15 ganghideouts.

    Cmon Ubisoft, dat zijn geen sidemissions, dat is echt tijdrekken en totaal niet leuk om te doen. Gewoon 1 ding verzinnen, en dan de speler dat 10x laten doen is echt heel makkelijk missies verzinnen
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2014
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Twee missies verder en Goddank nog niets wat niet te halen viel. Ik moet zeggen dat die agenten van Ctos ofzo wel gruwelijk goede A.I. momenten hebben, evenals één of andere groep hackers waar ik gisteren last van kreeg in een steeg die ik moest doorzoeken op een signaal. De tering, duurde echt even voor ik ze had afgeschud, maar gelukkig was er een bouwplaats in de buurt. :+

    Het enige domme aan die Ctos agenten vind ik hun reactievermogen op mijn hacks. Vervolgens lopen ze al kippen rond in een hoek, terwijl ik een overduidelijk makkelijk of goede schuilplaats heb. En ik hack zonder problemen wat ik moet hebben. Alleen wanneer ze je face to face zien, of betrappen, dan is A.I. in de achtervolging prima. Alleen voor de rest is de A.I. best wel kut, snap dan ook niet waarom ze niet hetzelfde hebben gedaan als de achtervolgingen, met alle andere A.I. punten. :)
     
  19. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Sommige al opgevallen dat enkele auto's niet kunnen slippen? Dus rem + gas ingedrukt houden. Heel Heel bizar! Net of het mist in de game of vergeten toe te voegen. :+
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Misschien is het een 4WD. :)
     

Deel Deze Pagina