1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. avdp4nl

    avdp4nl Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    1
    ik probeer mijn clips te bekijken via xboxclips.com, maar kan mijn clips niet vinden.
    moet je hiervoor iets instellen ofso?
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Soms ligt die er even uit. Moet je het straks even proberen.
     
  3. avdp4nl

    avdp4nl Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    1
    heb het afgelopen week al een paar keer geprobeerd.
    ik den dat het komt dat ie na het zoeken de eerste letter hoofdletter maakt ofso.
    in het zoekbalkje vul ik in avdp4nl, en dan komt er te staan: Avdp4nl's Videos
    of is dat niet het probleem?
     
  4. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Dit is dus waar ik op doelde inderdaad, top dat het werkt! In feite kun je live dan nog splitten met een vriend en het zelfde voor alle games!:+ Ben benieuwd of we het aan de praat gaan krijgen, zodra ik hem heb toegevoegd aan mijn family kan hij dan de games die ik heb gedownload zelf ook downloaden uit de us store?
     
  5. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144

    Je moet jouw console als je vriend z'n home console instellen en je vriend moet zijn console als jouw homeconsole instellen. Je deelt dan je games én je live.

    Edit: Let wel op, je geeft dus je account gegevens aan iemand anders dus je moet diegene dus voor 200% vertrouwen.
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2014
  6. jap006

    jap006 Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb momenteel een ps4 naar tevredenheid, echter ben ik een 360 fan geweest afgelopen gen, en nu neig ik toch sterk ook een xbox-one te halen. Daar e3 voor de deur staat, en het de games wel goed komt, ook de game of the year edition van forza 5 doet me kwijlen! En redcoon heeft hem nu zonder kinect voor 409,00 euro!

    Maar nu vraag: Als ik de meest uitgebreide versie van killer instinct wil kopen, die de originele arcadeversie erbij, en ik zet one account op Ierland dan kun je euro's betalen?!

    En kan ik dan een Nederlandse prepaid kaart/points die game aanschaffen, heb geen creditcard namelijk, of zijn geldopwaardeerkaarten voor de one andere dan voor 360?

    Degenen die willen antwoorden om mij vooruit te helpen.....THANX !!!!
     
  7. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ik zou altijd voor US gaan en US giftcards kopen.
    Vele malen goedkoper dan Ierland euro´s.
     
  8. jap006

    jap006 Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi, waar haal jij die dan?! (Us giftcards)
     
  9. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
  10. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Livekaarten.nl of zoek even op Google Xbox gift cards en BAM
     
  11. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
  12. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
  13. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Via Amazon.com krijg je de code wel direct.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik zat eens een beetje te kijken naar wat voor mogelijkheden er straks zijn wanneer ik in september een Xbox One haal. Mogelijkheden qua gaming headsets enzo. Wat youtube video's gekeken en daar kwam ik erachter dat MS de enige is waar je elke keer een kabeltje naar je controller moet hebben voor game chat, ook met draadloze gaming headsets. Maar daar komt dan gelijk een pluspunt van Kinect bij kijken, die weliswaar niet geleverd zal worden bij de Xbox One van 399.

    Kinect dient ook als mic toch? Dus dan kun jij met je draadloze headset gewoon gamen zonder een irritant kabeltje te moeten laten lopen van headset naar controller toch? Want de Kinect vangt je stem op, je vrienden horen het en jij hoort hen door de headset. Klopt dit? Qua dat jammer dat je dan geen Kinect hebt...zeker nu MS meer kracht los heeft gekregen als je Kinect niet aansluit, toch?
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Maar hoe is de mic kwaliteit van kinect. Is best ver en misschien veel omgevingsgeluid en what not
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die mainstream media. :+
    Je gaat geen extra power krijgen zonder Kinect lol. Het is alleen voor devs. Eerst was 10% van de GPU bedoeld voor alleen de Kinect. Nu hebben ze de optie om dat ook ergens anders voor te gebruiken. Als ze geen Kinect features in hun game willen stoppen.
    Kinect mic is aardig goed imo. Speel best vaak met mensen die alleen de Kinect gebruiken en het verschil tussen de een Headset en Kinect is eigenlijk niet heel groot. Iets meer galm maar niet veel en wat achtergrond geluid natuurlijk als er iets gebeurd.
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zo een feest is het idd helaas niet :mad:
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Aaah my bad, dan heb ik dat verkeerd begrepen. Maar in principe zou dit moeten werken toch? Stel ik ga voor een draadloze headset, dan vangt de Kinect mijn stem op, vrienden horen mij redelijk/goed en ik hoor hen ook?
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat is wel erg nice. Ik haat bedrading en dat zou dan helemaal weg zijn. Ik begrijp niet waarom PS3 en PS4 wel zonder dat controller kabeltje kunnen.
     

Deel Deze Pagina